« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mässylakko 2.9. alkaen, otatko haasteen vastaan?? XML

Äänestys
Mässyryhmässä mukana olo. Mihin seuraavista kuulut
Mukana!! Haluan lakkoilla kanssanne 65% [ 17 ]
Mukana!! Liityn kannatusjoukkoihin 12% [ 3 ]
Ei tarvetta tähän (ainakaan vielä :) ) 12% [ 3 ]
Akkojen höpötystä, kuuluvat toisille palstoille 12% [ 3 ]
Ääniä kaikenkaikkiaan: 26
Kirjoittaja Viesti

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Hmmmm... Olipas vaikea päättää mihin lokeroon tämä kuuluisi

K.J. ja Justine ovat ainakin mukana kun loppuu karkin syönti parin viikon päästä Eli sokeriherkut pois ja pupun ruokaa tilalle, johan siinä säikähtää nikkispeikkokin niin kauas, että toivottavasti vie sen sokeripeikon mukanaan

Haasteen siis heitän; Lopetetaan rutina herkuista (lue;niiden tuomista kiloista) ja tehdään asialle jotain Voidaan sitten tähän poteroon kärvistellä vaihteeksi sokerin puutteen aiheuttamia "vieroitusoireita"

Löytyykö stumpista porukkaa ottamaan haaste vastaan??

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys15/08/2007 13:38:59

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Joo, täällä yksi täti ilmoittautuu! Kuinka kauan lakko kestää ja mikä on sallittua ja mikä kiellettyä....?

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Lakkohan kestää niin kauan että ollaan ite itteemme tyytyväisiä Ja sovittiin että kaikki sellainen "sokerimössö" eli pullat, jätskit, keksit jne jne ovat myös kiellettyjen listalla

Ehkä sitä vois sopia alkuun vaikka, että ottaa sellaisen väliaikatiedotteen kuukauden päästä ja kahtellaan miten on porukan käyny

9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Täällä valmiina ottamaan haasteen vastaan,niin kuin "partiolainen" .Jos sekin olisi helpompaa isommalla porukalla,eikä kehtaa "huijata" itseensä ja näyttämisen halu valtava,että pystyy myös jättämään mässäykset

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

Justiisa vetelin tuosa suklaalevyn naamaan ja kävin puntarilla. Se sannoo 64 kiloa. Joo kyllä täsä pittää vissiin joku ruokalista laatia ja etukätteen päättää mitä millonki syö.
Mullahan on siis ongelmana karkin lisäksi sipsit ja oikeastaan ihan kaikki. Ruokaakin menee nykyään kahen ihimisen eestä. Omalla kohallani mulla taitaa olla kyse samanlaisesta riippuvuuden rakenteesta ku tupakanki kanssa. Kokemuksesta tiiän, että jos en oo hyvin suunnitellu diettiä, sorrun helposti yhteen suklaapatukkaan nälissäni ja ihan samalla tavalla ku tupakin kanssa, ei ole yhtä ainoaa suklaapatukkaa

Siis totaalikieltäytymien herkkupaloille, se on jyrkkä ei sokerille ja rasvaherkuille. Ja lisäksi ruokalista.

Mitenkä se on? Alattako teki tämmösseen ruokalista touhuun vai kieltäydyttekö ainoastaan herkuista?

Itteni tuntien mun oikeastaan meleko pakko valita tämä etukäteen syömiseni sunnittelu. Seuraavaksi oon riippuvainen perunoista!!!

Rape

Rekisteröityi:
01/08/2007 16:45:18

Ei kirjautunut

Täällä kanssa yksi ilmoittautuja mässylakkoon ja samalla ajattelin kyllä katsoa tarkemmin mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon.

K.J:lle tiedoksi, että on turvallista olla riippuvainen perunasta... ei muuten lihota ihan kamalasti... keitetyt nimittäin ( tai vaikka raakana, jos siitä tykkää). Sun kannattaisi miettiä ennnen kaikkea, milloin syöt ja kuinka paljon - vahintään 4 tunnin välein pitäisi syödä, että verensokeri ei pääsisi laskemaan niin, että sitten menee kivitaloja ihmisineen ja eläimineen vähintään.

19.12.2008 klo 10.05 jää historiaan! Jokainen kokemus täytyy kokea ensin savuttomana, jotta voi sanoa olevansa savuton! 4.2.2009 uusi harkinta. Stumppasin viimeisen kerran perjantaina 13.2.2009 klo 16.55

meirami

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:20:29

Ei kirjautunut

å

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys11/02/2009 18:48:43

[Email]

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

Pitäsköhän kaivella joku painonvartioiden dietti esille. Siinä saa syödä monipuolisesti.

Vai olisko jollain ehottaa jotaki muuta diettiä?

Rape, on varmaan tosiaan turvallisempaa olla pottunisti ku nikotinisti , mutta tarkotus olisi etten olis enää riippuvainen mistään.

Tavotteena olis saaha 10 kiloa pois. Eli ihannepainooni 55 killoon pitäs päästä.
Sitä ku on tämmönen kääpiö, 155 cm ni ylimääräset kilot näkkyy heti selvästi.

Kaikki kyselee oonko mää raskaana. Arvatkaapa ottaako nuppiin..

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

no mun ympärillä ihmiset on odottaneet myös et koskas se vauva syntyy näin pullea kun en oo ilman raskautta koskaan ollut mulla iskee tuo himo aina leipään,hirveät määrät väliin menee makeat ei mulle mikään ongelma niin ole mut just tuo leipä,varsinkin kun pitää änkeä juustoa päälle no nyt se loppuu

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

K.J. wrote:Mullahan on siis ongelmana karkin lisäksi sipsit ja oikeastaan ihan kaikki. Ruokaakin menee nykyään kahen ihimisen eestä. Omalla kohallani mulla taitaa olla kyse samanlaisesta riippuvuuden rakenteesta ku tupakanki kanssa. Kokemuksesta tiiän, että jos en oo hyvin suunnitellu diettiä, sorrun helposti yhteen suklaapatukkaan nälissäni ja ihan samalla tavalla ku tupakin kanssa, ei ole yhtä ainoaa suklaapatukkaa

Siis totaalikieltäytymien herkkupaloille, se on jyrkkä ei sokerille ja rasvaherkuille. Ja lisäksi ruokalista.

Mitenkä se on? Alattako teki tämmösseen ruokalista touhuun vai kieltäydyttekö ainoastaan herkuista?

Itteni tuntien mun oikeastaan meleko pakko valita tämä etukäteen syömiseni sunnittelu. Seuraavaksi oon riippuvainen perunoista!!!

Minulla ei makeanhimoa ole, mutta nuo kaikki sipsit ja naksut! Ja kiva kuulla että joku muukin tuntee riippuvutta perunaan. Siitäköhän tuo sipsihimo johtuu. Syön kyllä pottuja päivittäin missä muodossa vaan. Täytyy varmaan alkaa vähän sitäkin rajoittaa. Äsken uskaltauduin vaakaan ja 7 kg pitäisi saada pois. Että ilmoittaudun mukaan mässylakkoon. En taida viitsia mitään ruokalistoja laatia, mutta yritän kieltäytyä herkuista ja pienentää ruoka-annoksia.

mimmuli78

Rekisteröityi:
06/08/2007 17:19:33

Ei kirjautunut

OTAN!!! Mie tuun mukaan Heinäkuun makasin espanjassa olut tuoppi toisessa kädessä, rööki toisessa. Eli nyt ylimääräset kilot pois! Eli ei karkkia, pullaa, keksiä eikä jäätelöö?

Lamppu syttyi ja rööki sammui 6.8.2007

mimmuli78

Rekisteröityi:
06/08/2007 17:19:33

Ei kirjautunut

Tuosta perunasta... Se sisältää paljon hiilihydraatteja, eli kannattas vähentää potun syöntiä, jos syö paljon. Varsinkaan iltaisin ei kannata syödä hiilaripitoista ruokaa, koska elimistö ei sitä yöllä polta ---> varastoituu siis vartaloon "ihraksi". Illalla proteiinipitoista suukkaan

Lamppu syttyi ja rööki sammui 6.8.2007

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Minä kanssa ilmoittaudun!! Nyt kesällä tuli tosiaan syöty liikaa jäätelöä ja vaikka mitä.

*12.10.2008*

Katja

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heh,,,, täällähän ollaan kohta nälkälakossa

Tarkoitushan oli, että jätetään ne mässyt pois

Vaan tosiaan mä kans ajattelin että ns. ruokapäiväkirjaa alkaisin pitämään ja yrittäisin pitää huolta että syön vähän, terveellisesti mutta usein. Noihin hiilarikuureihin ym. minusta ei ole kun en haluais että tää jäis sellaseks kuuriksi vaan sais muutettua tuota ruokavaliota terveelliseks. En lue siis esim. perunaa, pastaa ym. epäterveellisiks tai lihottaviks kun kohtuudella syö. Mutta karkki, jätski, pullat, limut, sipsit, viinit, juustot, makkarat jne.. on mun mielestä epäterveellisiä. Itselleni laitan nyrkkisäännöks, että juustoa puolet entisestä leivän päälle ja rasvaa juustossa max 10%, makkarat pois ja leikkeleissä rasvaa max 2%. Uskon että näillä pärjää kans ihan pitkälle. Kokeillaan nyt montaa eri tapaa, mutta mässylakko pitää pitää jokaiikalla, eikö??

9.5.2007
[Email]

Rape

Rekisteröityi:
01/08/2007 16:45:18

Ei kirjautunut

Katja wrote:
Vaan tosiaan mä kans ajattelin että ns. ruokapäiväkirjaa alkaisin pitämään ja yrittäisin pitää huolta että syön vähän, terveellisesti mutta usein. Noihin hiilarikuureihin ym. minusta ei ole kun en haluais että tää jäis sellaseks kuuriksi vaan sais muutettua tuota ruokavaliota terveelliseks. En lue siis esim. perunaa, pastaa ym. epäterveellisiks tai lihottaviks kun kohtuudella syö. Mutta karkki, jätski, pullat, limut, sipsit, viinit, juustot, makkarat jne.. on mun mielestä epäterveellisiä. Itselleni laitan nyrkkisäännöks, että juustoa puolet entisestä leivän päälle ja rasvaa juustossa max 10%, makkarat pois ja leikkeleissä rasvaa max 2%. Uskon että näillä pärjää kans ihan pitkälle. Kokeillaan nyt montaa eri tapaa, mutta mässylakko pitää pitää jokaiikalla, eikö??

Katja puhuu asiaa! Kohtuus ennen kaikkea... K.J.:lle tiedoksi: painonvartijoiden dieetti on ehdottomasti terveellisin ja pysyvin ( ruokailutavan pysyvyys)... siinä saa keitettyä perunaa syödä melkoisen vapaasti ja ruisleipää myös ILMAN JUUSTOA JA MUUTA PÄÄLLEPANTAVAA.

Voisin tässä kyllä yhden pikadietin kertoa: aamiaiseksi yksi keitetty kananmuna ja pullollinen valkoviiniä, lounaaksi yksi keitetty kananmuna ja pullollinen valkoviiniä, välipalaksi yksi keitetty kananmuna ja pullollinen valkoviiniä, päivälliseksi yksi keitetty kananmuna ja pullollinen valkoviiniä ja iltapalaksi voi sen kananmunan jättää pois... en teidä tehoa, mutta hauskaa on. Ei suositella pitkäaikaiseksi ruokavalioksi kananmunan sisältämän kolesteroolin takia

19.12.2008 klo 10.05 jää historiaan! Jokainen kokemus täytyy kokea ensin savuttomana, jotta voi sanoa olevansa savuton! 4.2.2009 uusi harkinta. Stumppasin viimeisen kerran perjantaina 13.2.2009 klo 16.55

Siirry: