« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Katsoiko kukaan XML

Kirjoittaja Viesti

mimmuli78

Rekisteröityi:
06/08/2007 17:19:33

Ei kirjautunut

Juuri äsken loppunut ohjelmaa kakkoselta? Kertoi kreikkalaisesta miehestä, joka lopetti polttamisen, ja kamera kävi muissakin maissa tutkimassa tupakanpoltto-kulttuuria. Oli tosi hyvä! Taas tuli se fiilis, että onneksi en enää polta!!!

Lamppu syttyi ja rööki sammui 6.8.2007

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Ou nou... Nyt aijaa ja justinee ottaa päähän Mä tuolla mun möksässä hehkutin sitä kun se tuli eilen illalla ja ei tullu edes mieleen että vois tulla uusintana. Oli meinaan tosiaan katsomisen arvoinen ohjelma

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Oli hyvä ohjelma,katsottiin molemmat .Jopa mieskin katsoi

jatta

Rekisteröityi:
02/06/2007 07:59:04

Ei kirjautunut

Mulla jäi siitä ohjelmasta se mieleen,että tupakassa on samoja aineita,kuin joissain masennuslääkkeissä,eli ei oo ihme,jos tässä ensihuumassa on välillä vähän allapäin.

Elämä ei ole pelkkää juhlaa,se on myös ruusuilla tanssimista

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

no voi p...e,missasinks mä sen kahteen kertaan no ehkä joskus sit näen

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

Katja wrote:Ou nou... Nyt aijaa ja justinee ottaa päähän

No totisesti ottaa päähän, kun en iltapäiväohjelmia lehdestä tsekannut. Olin tosin iltapäivällä sellaisessa Pihateatterissa, mutta olisin tuon toki nauhoittanut. Kertoilkaa etukäteen, jos huomaatte lehdessä jotain mielenkiintoisia ohjelmia, minulla kun tuo katselu jää melkein vain tiettyjen sarjojen varaan enkä pahemmin päivän muuta antia tutki.

mimmuli78

Rekisteröityi:
06/08/2007 17:19:33

Ei kirjautunut

Niille jotka ei sitä katsoneet niin tiedoksi: tupakassa on myös samaa ainetta kuin kynsilakanpoisto-aineessa, ja samaa kuin paristoissa
Siinä siis kreikkalainen mies lopetti tupakanpolton (kreikan väestöstä 45% polttaa) ja sitä seurattiin. Kun taas Ruotsissa poltetaan vähiten (mutta ne nuuskaa... ) Haastateltiin britti (?) pariskuntaa, jossa mies sairastunut keuhko-ahtaumaan. Sääliksi kävi. En ollut ennen ajatellutkaan koko sairautta, enkä nähnyt sen vakavuutta. Tämä sairas britti-mies lähetti kreikkalaiselle video-terveisiä jotenkin näin: jos mielesi tekee vielä tupakkaa, muista minut.
Tämä kreikkalainen liikuttui niin ettei kyennyt puhumaan. ja kauheeta kun muakin rupes itkettää..

Lamppu syttyi ja rööki sammui 6.8.2007

Läppä

Rekisteröityi:
21/05/2007 01:40:53

Ei kirjautunut

Muakin harmittaa, kun unohdin ohjelman. Ja unohdin katsoa myös sen maailman lihavimmasta miehestä kertoneen ohjelman. Olis nähnyt ainakin jonkun, joka painaa enemmän kuin minä .

Siirry: