« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Miten palkitset itsesi - hyviä vinkkejä/ehdotuksia? XML

Kirjoittaja Viesti

SianMorSian

Rekisteröityi:
01/01/2009 13:57:23

Ei kirjautunut

Mulla on vasta neljäs päivä menossa, mutta palkitsemisluettelo on jo melkoinen. Olen ajattelut, et jokaisesta savuttomasta kuukaudesta tulee palkinto. Ensimmäinen kuukaus kun on kärvistelty, varaan ajan pitkään haaveilemaani tatuointiin. Toiselle kuukaudelle ajattelin napalävistystä (tosin, tällä syömisen tahdilla sitä ei edes itse näe sieltä makkaroiden välistä...), rakennekynnet, kampaaja, kosmetologi, uudet meikit, hajuvettä, uusia vaatteita....kyllä tässä listaa riittää joka kuulle, kunhan mä nyt vaan PYSTYISIN tähän!!!!

V****kseen ei näköjään voi kuolla,mut sen näkee naamasta,ku lakkaa saamasta(tupakkaa!).Lopetin 1.1.2009

Cassius

Rekisteröityi:
26/12/2008 11:25:16

Ei kirjautunut

Kyllä sä pystyt

Savuton 20.12.2008 alkaen.

maari_2

Rekisteröityi:
07/09/2008 22:21:26

Ei kirjautunut

Tietysti pystyt ...ajattele noita kaikkia IHANIA palkintoja

aino

Rekisteröityi:
03/01/2009 11:28:57

Ei kirjautunut

Joo, kyllä me pystytään Mulle nuo hajuvedet ja muut hyväntuoksuiset jutut on hyviä palkintoja. Mitä järkeä hajuvesiä oikein oli käyttää, kun röökiä veti..?! Nyt niistä on kyllä iloa

Eeva

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:30:46

Ei kirjautunut

aino wrote:Joo, kyllä me pystytään Mulle nuo hajuvedet ja muut hyväntuoksuiset jutut on hyviä palkintoja. Mitä järkeä hajuvesiä oikein oli käyttää, kun röökiä veti..?! Nyt niistä on kyllä iloa
Sellaisen huomion tein aikoinaan, että ne tuoksut joista pidin tupakoivana, eivät nenää niin miellyttäneetkään tupakoimattomana

Lala

Rekisteröityi:
04/12/2008 08:11:59

Ei kirjautunut

Kenkiä, kenkiä, kenkiä...!!!

Minä hallitsen tupakkaa, tupakka ei hallitse minua... Jos sorrun, rööki on voittanut valtataistelun.

SianMorSian

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eeva wrote:
Sellaisen huomion tein aikoinaan, että ne tuoksut joista pidin tupakoivana, eivät nenää niin miellyttäneetkään tupakoimattomana

Ou nou...ja mulla on pari semmosta, mitkä ainakin tupakoidessa miellytti, mitkä haluan ostaa. Nyt tarttee lähtee uudestaan nuuhkimaan, että meneekö ne vaihtoon

SianMorSian

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Lala wrote:Kenkiä, kenkiä, kenkiä...!!!

JEP!!!! Mä just eilen töissä sanoin, että mä haluan jotkut uudet ihanat ja NAISELLISET talvisaappaat, nyt näillä vanhoilla hiekkalaatikonreunallaseisomis-goretexeilla heitetään vesilintua!

V****kseen ei näköjään voi kuolla,mut sen näkee naamasta,ku lakkaa saamasta(tupakkaa!).Lopetin 1.1.2009

sonya

Rekisteröityi:
18/01/2009 17:48:38

Ei kirjautunut

Itse palkitsen itseni tatuoinnilla. Niitä löytyy jo muutenkin, mutta aion ottaa sellaisen kuvan kuvaamaan savuttomuutta, jolla on oikeasti merkitystäkin. Nämä muut eivät juuri kanna mukanaan mitään merkitystä, on vain tullut otettua vähän nuorempana hetken mielijohteesta, onneksi ovat edes ihan mukavan näköisiä kuvia, ei tarvitse katua Myös rahaa aletaan miehen kanssa laittamaan sivuun autoa varten. Se olisi myös palkinto meille molemmille, kun lopetimme röyhyttelyn!

Savuton ja uusi elämä alkoi 17.1.09 klo 20:45!

*vieras*_3

Rekisteröityi:
28/08/2008 20:02:47

Ei kirjautunut

Eikö niitä hajuvesiä ja kenkiä voi ostaa ihan vaan sen takia, että shoppailu on kivaa?
En oikein ymmärrä, että sairaudesta parantumiseen tarvitsee jotain lahjoja. Kärsii vaan ne viekkarit pois. Siten saavutetaan savuton mieli savuttomassa ruumiissa.

Puhdaskeuhko

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/07/2008 14:34:40

Ei kirjautunut

Palkitsen itseni ajatuksella siitä, miten hyvin tulen tänä keväänä haistamaan kevään tuoksut. Saan tuon palkinnon joka päivä ja mieleni tuntuu niin kevyeltä noina hetkinä, kun todellakin havaitsen olevani VAPAA. Ajatelkaa, miten helppoa tavallaan on itsensä palkitseminen: ei tarvitse kuin ajatella muutaman hetken ajan, kuinka hyvä on olla ilman tupakkaa, keuhkot täynnä puhdasta happea, ja hyvä tunne leviää koko kroppaan.

Vapaus alkoi 20.7.2008.

Miisa-69

Rekisteröityi:
06/01/2008 00:30:38

Ei kirjautunut

Nyt "palkintona" ja säästetyillä rahoilla ostettuna: Matka Alpeille laskettelemaan!!!!!!!!!!!!! Lähtö ensi viikolla.

My freedom started 13.1.2008

Siirry: