« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Välitilinpäätös XML

Kirjoittaja Viesti

anne

Rekisteröityi:
03/04/2007 18:47:33

Ei kirjautunut

Sä olet Latte ollut vasta niin vähän aikaa ilman kessua Mä oon täällä lueskellut monien kirjotuksia jotka ovat olleet jopa viikon tai kaksikin ilman eikä ollenkaan enää muistakkaan röökii?
Mulla vaan on norsun muisti Mutta se hyvä puoli iän myötä tulee, ettei se muisti tuu ku pätkittäin.
Tuskin ne vaatii henkareita napapiirin ylityksessä, vai vaatiiko? Ei ole tullut niin ylhäällä käytyäkään. Pitäs kyllä mennä ennenkuin noutaja tulee. Ei siis Nita, vaan se toinen

Latte

Rekisteröityi:
04/04/2007 21:08:43

Ei kirjautunut

Ai mikä norsu ?? Mikä ihmeen henkari ? Kuka Nita ? Ai niin, nyt munkin muisti palas . Ai niin yks jutska- sitten kun mulla on aikaa mä kirjoitan kirjan- sillä on jo nimikin eli "Paavo Poskarin ja Heikki Henkarin Uskomattomat Seikkailut". Öitä !

Elä tätä päivää- uneksi huomisesta- opi eilisestä

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä idea Latte! Saakohan näitä noin muistinvirkistämiseksi käyttää lähdemateriaalina, siis näitä mitä ny kirjotellaan?
Vai, tarvitaanko lähdesuojaa, tä, ny pätkii jo

Elwiira

Rekisteröityi:
04/04/2007 10:58:26

Ei kirjautunut

Apua hei! Pitääkö se napapiiri ylittää napapaidassa Alkaa olla vähän kylmä ilma ja vanha akka siihen puuhaan. Vois tietty sit ripustaa takin henkariin siks aikaa. Mulla alkaa olla matkakamat kasassa ja nyt joutuu ilmeisesti pikkuisen karsimaan sitä kamaa, kun ei rinkka vedä kaikkee. Eikä jaksa kantaa. Lähteekö Latte se Nita mun mukaan, siinä ratkeis monta onkelmaa

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo ei auta napa paljaana patikoida pakkasessa. Siinä voi napa jäätyä.
Eiks ne oo vielä keksiny naisten rinkkaa? Sellasta jossa ois lisätaskuja joihin voi sujauttaa kaikki loput tärkeät kamat. Auttaisko muuten ilmapallot keventämään taakkaasi E ? Takastullessasi tosin rinkasta on keventynyt lastia jonkin verran ; eväät esim. Sitten voiskin jalat irrota maasta ja oisit tuulen vietävissä Mutta ei hätiä mitiä, silloin voit päästää pari palloa vapaaksi. Pitäsköhän mun mennä lepäämään...

tupu

Rekisteröityi:
21/08/2007 12:02:57

Ei kirjautunut

Läppä wrote:
Latte wrote:Ai, että poskareita ! On muuten vähän haikea olo kun kesä on kohta ohi- ei voi mitään.

Tulee golf-viheriöitä ikävä?

Terv. nimim. Himogolfarin vaimo (onnex loppuu toi golfkausi kohta )

Täällä sama juttu eli onneksi loppuu tuo golfkausi kohta. Ja nyt mies asuu siellä siitä syystä, että se kausi kohta loppuu

uusi alku 25.8.2007

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Meniköhän se Anne lepäämään- toivottavasti. Älä ota liian pitkiä päikkäreitä- et saa yöllä koisattua- nimim. "kokemusta on".

Sitten Elwiiralle tiedoksi- ihan näin käsi sydämellä- ei siitä Nitasta oo siihen vaellushommaan. Se on ihan urbanisoitunut kotikoira = rapsuta koko ajan-anna ruokaa koko ajan jne..Saisit kantaa sitä sylissäs pitkin tuntureita ! Kivahan se on ku mikä mutta niin vieraantunut luonnossa elämisestä -ihan niinkun mäkin. Onko sukset jo huollettu ja voideltu. Ei kun menoks ja hyvää matkaa .

Tupulle, kyllä routa porsaan kotiin ajaa jne....

Siinähän ne tärkeimmät.

Elwiira

Rekisteröityi:
04/04/2007 10:58:26

Ei kirjautunut

No toisaalta jos ilmat olis vielä vähän kylmemmät, ei pääsis Nitan kanssa paleltumaan. Meinaan kun sitä kantaessa tulisi hieman hiki ehkä. Kävin pari viikkoa sitten kyläilemässä erään noutajan luona. Se oli todella hurmaava hau, ihan nousi hauvakuume
Sukset on voitelematta, mutta sauvat on pakattu Vaeltamassa ei polvet kestä enää ilman tukikeppejä, oivat keksinnöt on ne.
Hauskoja häitä Lattelle ja tapaamiskeikkaa muille humuille

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Latte tosiaan onkin siellä häävalssia joraamassa. Saakohan tanssahdella morsiamienkin kanssa?
No, mä sit edustin Lattea. Toivottavasti se meni ihan ok
Kohta saadaan kuulla, kunhan vain malttavat tulla takasin sieltä. Senverran kivaa porukka oli etten ihmettele vaikka menis huomiseen. Ruokakin oli maittavaa. (ainahan se tietty on hyvää, tuumimme jennin kanssa)

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Se on moro !. Häissä oltiin ja tanssittu on. Väkeä oli paljon ja vieraitten ikähaitari oli 2 kk - 80 v. Elwiira niminen häävieraskin oli läsnä ?????? -ei kuitenkaan tämä meidän tuntema vaan sellainen pieni 2 kk:n ikäinen "käärö" joka nukkui melkein koko ajan. No, eniwei, ruoka oli hyvää, morsian kaunis, sulhanen komea etc. Lähtivät vielä jatkoille yökerhoon keskustaan. Meikäpoika lähti kotiin- antaa nuorempien bailata.
Muuten- aika suuri osa porukasta poltti ja ulkoterassi oli sakeana savusta.
Latte vaan siellä suvereenisti tepasteli kaikessa rauhassa eikä tehnyt heikkoakaan.
Anne, kiva kun pääsit tapaamiseen ja "edustit" mua. Palataan.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Relax anne, hyvin edustettu ! Latte saapi olla oikein ylpeä.
Olisi kyllä ollut mukava jos Latte ja joku muukin uros olisi ollut mukana. Kyllä niitä on joskus ollut useampikin ja ihan hengissä selvinneet, sitten kun ovat selvinneet (ei vaiskaan - kuka sitä nyt humalassa.. .)

Oli kiva tavata sinut anne livenä, kun on 2 vuotta reilusti täällä jo täällä tapailtu. Se mikä oli mukava huomata, ettemme olleet sun kanssas ainoat hyvää ruokaa syöneet ihmiset. Olihan siellä tietenkin nyt joku tosi hoikkakin, mutta yleisilme.. nooh, mitä sitä nyt kaikkia kertomaan- tulkaa itse ensi kerralla katsomaan

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiva että Teillä oli kivaa . Vähän olen kateellinen- toisaalta jos mä olisin tullut yksin paikalle- miten olis äijän käyny-olisinko saanut edes suunvuoroa Ollaankohan me miehet -tai siis mä -ujoja ja syrjäänvetäytyviä ??. Huu nous ?( Ehkä olis pitänyt ottaa pari rohkaisuryyppyä) . Ainaskin mä oon hyvä kuuntelija
Mä oon tässä vähän miettinyt mistä Stumppilaisen erottaa suuressa väkijoukossa ? Onko se just se "yleisilme"

anne

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kuullostipa mukavilta hääjuhlilta Latte. Mukavia sellaiset juhlat, joissa on vieraita vauvasta isosetään ja vaariin
Et varmaan ois saanu suunvuoroa Latte, en mäkää saanu
Kaikki puhui yhtäaikaa eikä kukaan kuunnellut ketään, eli tosi hauskaa kaikilla
Vähän jäi ontelo olo, kun ei äijän äijää (paitsi yks poika vaan) ollu mukana. Olin sentäs tällänny itteni menoks.
No seuraavan kerran sitten Latte voi tulla, mä voin olla sun turvanainen
Oli Melisa tosiaan kiva nähdä sinut myös. Ja tietty kaikki muutkin viksut immeiset siellä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys16/09/2007 21:42:28

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Herranen aika, kyllä siinä naisporukka hiljenee, kun uros avaisi suunta ja viisauden arkkunsa - joten pelko pois Latte Sua kuuneltas kuin hepo kelloja, konkarina ja uroona, suuria viisaita sanoja.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Latte

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Pitää vähän kommentoida- pienellä viiveellä tosin- tota Melisan kommenttia. Ihan senkintakia että siihen sisältyvä ironia saa oikeat mittasuhteet . Mä en tosta muuta voi allekirjoittaa omalta osaltani kun sen että sukupuolimääritelmä ja konkarius täsmäävät. Muusta en olis niinkään varma .

Siirry: