« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Mää oon mahtava XML

Kirjoittaja Viesti

JukkaI

Rekisteröityi:
04/04/2007 13:40:31

Ei kirjautunut

No nyt sitten kehumaan itseäni koska olen ihan oikeasti mahtava tyyppi! Olin lauantaina oikein kunnon häissä. Ruokailu ja biletys kesti lähes puoleen yöhön jonka jälkeen jatkot tuonne about aamuneljään. Upea ilma, hyvä ruoka, erinomainen viini, hyvä musiikki ja tanssia. Tottakai siinä pidettiin pikkuisia tupakkataukoja välillä kun ilma meinasi loppua , mutta itsellä ei tullut edes mieleen, että olisin polttanut. Kävi oikeastaan sääliksi niitä jotka vetivät savua keuhkoihinsa. No kukin tavallaa mitäpä se minulle kuuluisi saati, että sitä menisi mitään sanomaan. Oli kuitenkin jännä huomatan miten pahalle tupakoivat tanssittaessa haisivat
No tosiäijä on nyt ollut laskurin mukaan 4kk 1 vko ja 2pv polttamatta eikä todellakaan halua olla kalpeanharmaa haisunäätä enään ikinä.

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

Hienoo JukkaI
Eilen tei minäkin jotain jota oon vältelly 4kk2v...ostin TUPAKKA-ASKIN
...mutta EN ITSELLE eikä tullu ees mieleen ostaa itsellekkin

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

Piude67

Rekisteröityi:
18/06/2007 20:13:48

Ei kirjautunut

Mä oon kans tosi hyvä 3kk tuli täyteen!!!! ilman tupakki
jeeeeee

Urholiina

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/06/2007 12:26:21

Ei kirjautunut

minäkin..

1viikko 4h30min polttamatta, 87 tupakkia jäänyt "väliin", 16.43 € säästössä. Hyvä minä!

En polttanut baarissa lauantaina vaikka mieli tekikin ja olin aika humalassa, sekä oli vasta viides päivä tupakatta. Hienoa!

Ei ole tullut mieleenkään polttaa itse vaikka olen ollut ystävien kanssa jotka aivan vieressä polttavat.. Loistavaa!

En ole lakossa (joka merkitsee vain tiettyä ajanjaksoa ei loppu elämää..) vaan lopettanut ja se tuntuu ajatuksena todelliselta eikä itsellensä valehtelulta. Aivan älyttömän hienoa!!

en ole lakossa, olen lopettanut!! (viimeinen tupakka 11.6'07)

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

Mää oon lihava ja mahtava!!!

Kolomatta kuukautta iliman tupakkia ja läskiä kymmenen kilua

Karkin lopettamispäivämäärä on päätetty samalla lailla ku tupakan kanssa.

Täten julistan, että minä lopetan karkin syönnin 2.9.2007.
Saapa nähä onko yhtä pahat viekkarit ku tupakin kansa.

terveisin
Lihava ja Mahtava Kati

Jemppa

Rekisteröityi:
06/08/2007 22:46:20

Ei kirjautunut

Karkkiviekkarit menee ohi kolmessa päivässä jos vältät muutakin sokeria/makeaa! Eli huomattavasti helpompaa kuin tupakan kanssa... .

Poltin elämäni viimeisen tupakan 31.7.2007

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

K.J. wrote:Mää oon lihava ja mahtava!!!

Kolomatta kuukautta iliman tupakkia ja läskiä kymmenen kilua

Karkin lopettamispäivämäärä on päätetty samalla lailla ku tupakan kanssa.

Täten julistan, että minä lopetan karkin syönnin 2.9.2007.
Saapa nähä onko yhtä pahat viekkarit ku tupakin kansa.

WAU!!! Kolme kuukautta ja kymmenen kiloa kuulostaa tosi tutulta Liitynpä siis joukkoon mukaan ja karkkilakko alkakoot 2.9.
p.s. luetaanko siihen jäätelö, pulla, keksit, limppari jne jne sokeripitoiset herkut??

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

kitikatti

Rekisteröityi:
17/04/2007 12:43:58

Ei kirjautunut

nii...ku niitä ei myydä KARKKIhyllyltä

"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207

K.J.

Rekisteröityi:
22/05/2007 11:56:27

Ei kirjautunut

Tervetuloa mukaan taisteluun sokeria vastaan!!

Jäätelö, keksit, pullat sun muut herkut olkoot pannassa myös.

Kun sinne suuhun on kuitenki jotain työnnettävä B) ,niin olkoot sitten porkkanat ja muut kanejen ruuat kehissä korvikkeena.

2.9. se laihuus alakaa

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Oukki doukki, .... sit pääsee laulamaan: Pupujussina luoksesi pompin ......

Vitsin vitsin vitsi,,,, ois se kyllä niin jees jos ihan sillä sais näitä kiloja pois että jättää nuo pois ja tosiaan yrittää täyttää sitä mahaa sitten pupun ruualla

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

mä tahtoo myös mukaan karkkilakkoon

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

Minulla ei karkin kanssa ole ongelmia, kun en yleensäkään mistään makeasta juuri välitä, paitsi joskus valkoista suklaata. Mutta sanokaas millä pääsee eroon popcornista, sipseistä, naksuista ja kaikesta vastaavasta, kun monasti korvaan niillä ruuankin! Vaikka sama se varmaan on kuin karkinkin kanssa - pitää vaan jättää se pussi ostamatta. Olen nyt päättänyt, että 20.8. kun palaan lomalta töihin, otan myös itseäni niskasta kiinni ja rupean säännöstelemään syömisiäni. Vaakassa on ole pariin kuukauteen käynyt, mutta hyvinhän nuo kuminauhavyötäröiset vaatteet vielä menevät!

Siirry: