« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kohta 1 vrk.. XML

Kirjoittaja Viesti

Tintsi_80_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
28/08/2009 14:30:55

Ei kirjautunut

Wau ja Onnea puolesta vuodesta!! Kyllä minäkin sitten joskus

Kuinkahan tukeva tuon aamuaterian pitää olla? Se kun on mulle hivenen pakkosyöntiä niin mahtaako yksi sämpylä tms. riittää? Tänään ainakin riitti mutta nää kolme ekaa lääkettä onkin niitä mietoja.
Entä mihin aikoihin olit sitä iltalääkettä ottanut? Apteekista sanottiin ettei kovin myöhään kannata ottaa.. Jossain taisi olla, että viimeistään 17..

Kiitos tsempeistä, nyt niitä tarvitaan. Tulispa äkkiä se lopetuspäivä..

Taisto Champixin kanssa 21.9.2009->
Tupakka pois 1.10.2009-> (viimeinen poltettu 30.9. klo 22:30)

persilja_2

Rekisteröityi:
22/03/2009 18:35:11

Ei kirjautunut

Kun tupakointi jää alkaa aamupalakin maistua oikein hyvin. Iltapillerin otin yleensä klo 18-19. Yöuniin ei minulla kylläkään mitenkään haitallisesti vaikuttanut tämä lääke. Mutta kannattaa kuunnella itseään ja tehdä niinkun tuntuu hyvältä tai ainakin siedettävältä. Tupakoinnin lopettaminen on kyllä iso projekti niin että kyllä siinä useimmilla on kroppa ja pää kovilla ensimmäisinä viikkoina lopettipa sitten millä konstilla vaan. Aina kannattaa varmistaa asia lääkäriltä jos olotila huolestuttaa kovasti. Mutta kuten moni täällä on todennut, kaikkein tärkein on se oma päätös ja siitä kiinni pitäminen, lääke antaa vain avun alkuun pääsemiseksi.

Perille ei pääse jos ei ryhdy matkantekoon.
Savuttomuus alkoi 1.4.2009

Silmu

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/04/2009 22:43:03

Ei kirjautunut

Vanha viesti, mutta ajankohtaisia pohdintoja ainakin itselleni. Siksi nostelen ketjun

"Totuus on erikoisen helppo ymmärtää, kun sen vain löytää.
Mutta se pitää ensiksi löytää." - Galileo Galilei

8.11.2011- vihdoinkin savuton !
[Email]

kira

Rekisteröityi:
22/11/2007 17:21:56

Ei kirjautunut

Niin, totta on ajatuksia pyörii päässä. Mutta makuaisti on parantunut jo selvästi. Hajuaisti ei niin paljon vielä.

Odotan sitä hetkee kun joku tulee ovesta sisään ja haistan toiselta puolen huushollia, että on käynyt sauhuilla....hyi että, et haisee pahalle.

Silloin joskus vuonna 1 ja 2, muistan kun haistoin sen.

On hyvä lueskella näitä vanhan ajan juttuja välillä, niistä saan päivittäin lisää motivaatiota.

HYVÄ ME LOPETTANEET

7.11.2011 eka savuton

Rouva Tupakka

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/11/2011 13:27:20

Ei kirjautunut

Tintsi_80_2 wrote:Tervehdys kaikille!

Kuten otsikko kertoo olen kohta ollut kokonaisen vuorokauden ilman nikotiinia Takana lukuisia yrityksiä ja melkein 16 vuoden ura tupakoitsijana. Aloitin 14-vuotiaana ja päätin lopettaa ennen kolmekymppisiä, jotka olisivat edessä tammikuussa Tupakkaa on mennyt askin päivässä.

Tämä siis ei ole ensimmäinen kerta mutta nyt tahtotila on suurempi. Maanantaina jo yritin irtiottoa mutta retkahdin. Sitten vähentelin muina päivinä kunnes eilen illalla päätin, se on tässä ja nyt. Ihme ja kumma, että sain jopa unta ilman iltatupakkaa ja pääsin töihin ilman tärkeintäni, aamutupakkaa.. Olen yrittänyt purkkaa, laastaria, inhalaattoria, luontaistuotteita ja kirjakin on luettu. Nyt on tarkoitus on lopettaa ihan luomuna koska nuo keinot eivät ole auttaneet ja nikotiinista tässä olisi tarkoitus eroon päästä..

Tässä tämä menee mutta olo ei todellakaan ole kovin mukava eikä rentoutunut. Mietinkin kuinka kauan menee siinä kun jälleen nautin olostani? Siis ettei jokainen hetki mene taisteluun tupakkaa vastaan? Välillä nimittäin tulee olo, että meneekö se elämä tämmöiseksi ilman tupakkaa? Jotain puuttuu koko ajan..

Woow!

Tämä on kyllä aivan uskomatonta! Itselläni 30-vuotta tulee täyteen heinäkuussa ja olen aloittanut myös 14-vuotaiaana... ja parasta on se, että itselläni on menossa ensimmäinen päivä ilman tupakkaa!!! Tsemppiä päätökseen!

Kummallista kyllä, minun ei ole tehnyt mieli tupakkaa, mutta sama outo tunne jyllää: jotain todella puuttuu ja sitä joutuu muistuttamaan itselleen joka välissä ettei polta enää!

Tuntui vain hassulta lukea viestiketjun eka viesti heti kun olin rekisteröitynyt, kun itse on samassa tilanteessa mitä viestiketjun aloittanut vuonna 2009... =)

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/11/2011 22:46:57

"Yrittänyttä ei laiteta, savuton 25.11.2011 alkaen"

kira

Rekisteröityi:
22/11/2007 17:21:56

Ei kirjautunut

HYVÄ TUPAKKA

Olet jo hyvällä alulla, 3.päivä. Nyt kantsii jatkaa. Yht'äkkiä sitä huomaa viikon menneen ja siitä sit eteenpäin.

Kirjuuttele kuulumisia

Carpe Diem - tartu hetkeen

Eli pysy nyt kiinni tässä hyvässä savuttomassa tilassa

7.11.2011 eka savuton

Siirry: