« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

ystävät lopettamisen jälkeen XML

Kirjoittaja Viesti

harpo

Rekisteröityi:
20/09/2009 11:05:14

Ei kirjautunut

Itse lopetin salaa perheeltä ja työkavereilta. Vaimo ei viikkoon huomannu mitään, jäin kiinni vasta kun jouduin kauppareissulla hakeen purkkaa kioskista kun lidl ei sitä myy. Työpaikalla on tupakointi vähentyny huomattavasti viime vuosina, sen kyllä huomaa. Eli ei pahemmin houkutuksia mistään tahdo vastaan tulla. Tupakointi ei ole enää muotia sehän on selvä. Onhan se ruman näköstäkin kun nyt oikein sitä touhua on seuraillu.

Mielikki

Rekisteröityi:
01/09/2009 10:18:19

Ei kirjautunut

En myöskään ole kertonut kun lapsille (jotka tosin jo aikuisia) ja työkavereille. Muut huomatkoon sitten kun huomaavat

--- Joku kerta vielä onnistun...jos en yritä, en voi onnistua ---

Tuska

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/09/2009 15:32:41

Ei kirjautunut

Pari kaveria tietää että olen lopettanut. Toinen käy silloin tällöin ja kysäisee että kuis sujuu. Olen sanonut, ettei haittaa jos hän pistää tupakaksi, mutta on sytyttänyt vasta kun on lähtenyt pihalta. Arvostan miestä entistä enemmän.
Toinen kaveri tarjosi muka pelleilläkseen tupakkaa minullekin Otin tupakan ja katkaisin sen kaverin silmien edessä JÄTKÄ SAI HIRVEET PULTIT!!! Raivosi silmittömästi kun olin tuhonnut sen röökin.. Kysyin, että eikö se rööki tuhoudu polttamallakin. Kai sen saa tuhota niinkuin parhaaksi näkee jos vielä tarjoaja TIETÄÄ etten polta. Idiootti.

Unohdin jatkaa tupakointia 13.8.09

ViuVau_2

Rekisteröityi:
13/10/2009 08:46:40

Ei kirjautunut

Minulle tämä lopettaminen on niiiin henkilökohtainen asia, että en halua kuulla kotona, enkä ystäviltäni minkäänlaisia kommentteja siitä, että olen lopettanut. Tosin olen lopettanut monen monet kerrat, mutta nyt taas uudella taktiikalla. Omat kaverini vetävät tupakkaa tyytyväisinä, vaikka minä seison vieressä, tosin ei se minua haittaa. Eniten ärsyttää se, että joku mainitsee, että olen lopettanut. Ei tarvitse muistuttaa, haluan vain hiljaa rämpiä tämän suon läpi. Toistaiseksi kukaan ei ole tarjonnut, riippuen henkilöstä päättäisin tuhoaisinko tupakan tai kieltäytyisinkö kohteliaasti moisesta roskasta.

Tupakointivuosia yhteensä 21 vuotta - yök! Uusi lopetus 12.10.2009

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Halusin myös lopettaa pitkän,yli 40v,kestäneen tupakointiurani yksin. Kerroin vain aikuisille lapsilleni ja miehelleni. Sanoin miehelleni että haluan tehdä tämän omallalaillani ja onnekseni hän osasi antaa minulle "lopetusrauhan"
Töissä en puhunut moneen viikkoon, sanoin vain etten nyt polta kun joku pyysi tupakalle. Harvoin muutenkin siellä poltin. Tuttavat saivat tietää vasta useamman viikon kuluttua.
Mut nämä Stumpin sivut on aivan mahtavat, kaikki ollaan samalla asialla. Täältä olen sen suurimman tukeni saanut lopetukseeni, Siitä Kiitos jälleen kaikille stumppilaisille
Stumpista lainattua: Timpan sanoin "Parvessa on hyvä lentää"
Kovasti Tsemppejä lopetukseesi ja kuuntele itseäsi ja usko itseesi!

bambas_2

Rekisteröityi:
16/12/2008 00:48:59

Ei kirjautunut

Heipä vaan. Huomasin tämän ketjun juurikin.

Itse päätin olla kertomatta ystävilleni tupakoinnin lopettamisesta. Huomasin, että viime kerralla ainakin yksi kaverini oli ihan haltioissaan kun mokasin 1 kk jälkeen.

Toisaalta tämä kaveri meni hiljaiseksi kun tahdonvoimalla pudotin 20 kg pois painostani.

On se kumma se suomalainen kateus...

Bambasin virallinen lopetuspäivämäärä 13.9.2009

Tuska

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/09/2009 15:32:41

Ei kirjautunut

No kyllä minäkin olen noista lähteneistä kiloista kateellinen Kait se on niin että me lopettaneet ollaan se kolmas rotu. Ei tätä ymmärrä tupakoitsijat eikä varsinkaan ne jotka ei koukussa ole olleet.
Outoa on se jos TÄSTÄ on kateellinen, tai riemuitsee kun joku sortuu uudelleen polttamaan. Sama kun kuluttaisi elämänsä murehtien ettei koskaan ole tullut piikitettyä heroiinia, ja hakee simaa ja serpentiinejä kun kaveri on taas ojassa. En tiedä, aivan sama.
Se kyllä on totta, että stumppilaisten tuella on helpompi väistellä kiusausta. Kiitos kaikille siitä Nimittäin olen täysin varma, etten olisi jaksanut itsekään jauhaa KASVOTUSTEN lopettamisesta KENENKÄÄN KANSSA sitä aikaa, jonka olen rauhassa teidän juttujanne lueskellut ja joskus niihin osallistunut. Ei kyllä kukaan olis varmaan jaksanut sitä tuittuilua kuunnellakaan

Unohdin jatkaa tupakointia 13.8.09

romppana

Rekisteröityi:
19/09/2009 09:16:11

Ei kirjautunut

Eipä minunkaan tupakan polton lopetusta tiennyt kuin mieheni.Lähdin ajatuksella hiljaa hyvä tulee,mutta paljon olen hakenut tukea näiltä stumpin sivuilta,että kiitos kaikille.

lopetin tupakoinnin 1.9.2009.

bambas_2

Rekisteröityi:
16/12/2008 00:48:59

Ei kirjautunut

Tuska wrote:No kyllä minäkin olen noista lähteneistä kiloista kateellinen Kait se on niin että me lopettaneet ollaan se kolmas rotu. Ei tätä ymmärrä tupakoitsijat eikä varsinkaan ne jotka ei koukussa ole olleet.
Outoa on se jos TÄSTÄ on kateellinen, tai riemuitsee kun joku sortuu uudelleen polttamaan. Sama kun kuluttaisi elämänsä murehtien ettei koskaan ole tullut piikitettyä heroiinia, ja hakee simaa ja serpentiinejä kun kaveri on taas ojassa. En tiedä, aivan sama.
Se kyllä on totta, että stumppilaisten tuella on helpompi väistellä kiusausta. Kiitos kaikille siitä Nimittäin olen täysin varma, etten olisi jaksanut itsekään jauhaa KASVOTUSTEN lopettamisesta KENENKÄÄN KANSSA sitä aikaa, jonka olen rauhassa teidän juttujanne lueskellut ja joskus niihin osallistunut. Ei kyllä kukaan olis varmaan jaksanut sitä tuittuilua kuunnellakaan

Heh, niin stumpista kyllä saa parasta kannatusta tupakoinnin lopetukseen. Laihdutukseen taas auttoi toinen nimeltä mainitsematon foorumi Kummassakin on kyse tapojen muuttamisesta, ja omien lääkkeiden löytämisestä.

Kaiken takana on vain halu elää terveellisemmin, tasapainoisemmin ja oman minäkuvan kehittäminen. Toisaalta henkinen hyvinvointikin alkoi reistailemaan.

En tiedä mutta muutenkin tuntuu että ystävät ovat hieman muuttaneet asennetta ja suhtautumista minuun ihmisenä. Olin ollut todella hiljainen ja itsetunto nollassa. Nyt sitten vuoden aikana olen mielestäni kehittynyt ihmisenä hurjasti. Vähensin alkoholin käyttöäkin.

En ole mielestäni muuttunut itsekkääksi vaan olen kyllä se sama ihminen.

Bambasin virallinen lopetuspäivämäärä 13.9.2009

ViuVau_2

Rekisteröityi:
13/10/2009 08:46:40

Ei kirjautunut

Minä tosiaan koen tämän lopettamisen niin henkilökohtaisena asiana, että tosiaan ärsyynnyn jos joku lähipiirissä mainitsee, että "etkö sinä polta enää" tai "oletko taas lopettanut". Stumpista minäkin tukeni haen. Kotona tietää vain mieheni ja muille en sitten olekaan kertonut. Joka päivä tulee vastaa tilanteita, joissa itsekseni mietin, että tässä ja tässä tilanteessa olen normaalisti polttanut, mutta nyt en. Kyllä olen kateellinen niille, jotka eivät koskaan ole polttaneet, koska eivät he tälläistä haikaile päivät pitkät. Tuosta alkoholista, niin minä olen sellainen viinin lipittäjä, mutta nyt ei huvita edes viiniä hakea. Pysynkin suosiolla pois viinien ja muiden juomien ääreltä seuraavat viikot. Minulla ei ole montaa kaveria, jotka ei polta. Taitavat kaikki sauhutella.

Tupakointivuosia yhteensä 21 vuotta - yök! Uusi lopetus 12.10.2009

korpipantteri

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/04/2011 19:05:05

Ei kirjautunut

Joo kyllä huomaan asia-tekstiä tulevan sieltä puolin toisin. Itse olen tehnyt niin, ja hyvä oikeasti niin, etten ole kertonut kellekään että olen lopettanut, jos joku huomaa sen, niin huomatkoon, toki mieluiten välttelen puheenaiheena sitäkin.
Jotenkin tuntuu vaan siltä että mun kohalla on vaan parempi ettei muut tiedä asiasta, ohan sitä tavallaan vähän 'haavoittuvainen' kun kerran huumevieroitusta käydään läpi (nikotiini).

Ja luomuna tosiaan täällä, monen ratkeamisen jälkeenkin, nyt tosissaan, toinen päivä kohta kasassa. Kiitos lukemisesta.

mintsukka

[Avatar]

Rekisteröityi:
24/02/2012 11:18:03

Ei kirjautunut

Sama vika korpipantteri. On helpompi olla kertomatta ja sit ajattelee, et jos kumminkin sortuu, niin ei tarvi selitellä niin paljo.
Mutta siis mehän EMME sorru!
Vuoden päästä pidetään bileet kaikki lopettaneet kimpassa.

korpipantteri

[Avatar]

Rekisteröityi:
19/04/2011 19:05:05

Ei kirjautunut

Nimenomaan EMME TODELLAKAAN sorru moiseen humpuukitouhuun enää, kun tiedämme mitä se kehollemme tekee... eikös niin?

Ja juhlat toki pidetään, missä, mihin tehään addressi liittyvistä ja yhteystiedoista että kenenkähän mestassa näitä vietetään sitten? Toki mahtava tilaisuus luvassa.

agenttiorava

[Avatar]

Rekisteröityi:
18/10/2011 14:35:19

Ei kirjautunut

Tuska wrote:Pari kaveria tietää että olen lopettanut. Toinen käy silloin tällöin ja kysäisee että kuis sujuu. Olen sanonut, ettei haittaa jos hän pistää tupakaksi, mutta on sytyttänyt vasta kun on lähtenyt pihalta. Arvostan miestä entistä enemmän.
Toinen kaveri tarjosi muka pelleilläkseen tupakkaa minullekin Otin tupakan ja katkaisin sen kaverin silmien edessä JÄTKÄ SAI HIRVEET PULTIT!!! Raivosi silmittömästi kun olin tuhonnut sen röökin.. Kysyin, että eikö se rööki tuhoudu polttamallakin. Kai sen saa tuhota niinkuin parhaaksi näkee jos vielä tarjoaja TIETÄÄ etten polta. Idiootti.

ahahahahaaaaa!!!!! oot minun sankarini <3 ihan oikein

5.3.12 aamu sauhut jäi viimeiseksi, taistelu alkakoon

mintsukka

[Avatar]

Rekisteröityi:
24/02/2012 11:18:03

Ei kirjautunut

Korpipantteri, täytyy miettiä mikä olisi hyvä paikka sopia pippalot kaikille halukkaille.
ehdotuksia otetaan vastaan!

Siirry: