« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Pegasos päätti muuttaa elämänsä suuntaa :) XML

Kirjoittaja Viesti

Pegasos

Rekisteröityi:
13/10/2009 09:43:57

Ei kirjautunut

Helou ja help,someboby help
Eli tuota 25.päivä röökittömänä menossa ja hyvin skulaa sen suhteen mutta mässäys hipoo jo häpeällisen tabun rajoja
Tänäänkin pizzaa ja raskasmajoneesista tonnikalasalaattii tauluun ja namusia...uuh, ei hyvältä näytä ei
Nyt kysynkin mitä nöyrimmin millä ihmeellä saan tämän sikailun safkan suhteen poikki ja pinoon ? Onko Peppi- Sartsa jo ryhdistäytynyt ja onko meitillä muita kohtalokkaita tovereita

-Pulleahko Pegasos

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Terve!

27. savuton vrk jatkaa verkkaisesti kulkuaan
Mässäilyä en ole saanut kuriin vieläKÄÄN
Uusi tavoite tälle asialle on alkaen huomisesta kun huomenna on hampaan juurihoito niin se sopisi ikäänkuin symbolisesti sen kanssa yhteen.
Onnen rippusia, oivalluksen hippusia kaikille savuttomille!

-Pegasos

SartsaW

[Avatar]

Rekisteröityi:
05/07/2010 14:40:37

Ei kirjautunut

Täältä turvonneet terveiseni
Ei murehdita vielä kiloja vaan mennään voimakkaasti kohti tupakoimatonta tulevaisuutta, olkoon sitten vaikka kymmenen kiloa isompana

Onko tämä nyt hyppäys riippuvuudesta toiseen??? Laihdutus on sitten uusi jakso elämässä...

Lisää reikiä vyöhön ja iloisesti savuttomana

1.7.2010 alkanut vapaus
4.12.2010 lipsahdus...

Hippu

Rekisteröityi:
09/09/2010 20:24:13

Ei kirjautunut

Piti tulla antaa hurjat tsemppaukset sulle. Itsellä tuli kaksi viikkoa "uutta" elämää täyteen. Ahkerasti olen käynyt täällä lukemassa ja ihan uskomatonta miten paljon on saanut itselle lisää tahtoa muiden kokemuksista.

Kyllä tämä tästä!

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Morjens!

Joo, ei muuta ku isompien housujen ostoon, kun vyötä ei enää tarvita koska ei enää ympärysmitat riitä
Isäni lihoi yli 40 kg tupakoinnin lopetuksen seurauksena joten tiedän tasan tarkkaan mitä odotettavissa on jos ei rajoja luo itselleen
Totuushan on että itse tupakoinnin lopetus lihottaa maximissaankin alle kymppä kiloo, tarkkaa kilomäärää en muista. Oliko se keskiverto 3-6 kg. Anyway, kaikki loput seurausta käden nonstop- liikkeestä suuhun ja riittämättömästä kulutuksesta.

Tsemppiä kovasti Peppi ja uusi stumppilainen Hippu, jolla hienosti jo yli 2 v
iikkoa myös savutonta aikaa täynnä josta mahtavaa lähteä rakentamaan uutta identiteettiä
Kyllä tämä on hienoo. Mulla tasan 4 viikkoa tänään savuttomana eli 28 vrk. Oujee!!!

-Pegasos satujen siivekäs yksisarvinen

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

29. vrk meneillään ja oikein mukavasti sujuu.
Vielä kerran viilasin tota mun mässäämisen lopettamista ja nyt lopetuspäivämäärä on sitten 13.9.10 jolloin oon ollut tasan 1kk savuttomana. Kuulkaas, jotain tajuttoman hienoa on kyllä tapahtunut--> Pegasos on ollut eilen ja tänään ystävien kanssa lenkillä reippaasti kävellen yli 1h/lenkki ja tällaista ei ole tapahtunut vuosikausiin
Mahtavat unet sain viimeyönä ja henkinen vireys on ihan uudella tasolla!

Tsemppiä ihan joka poteroon ja pilttuuseen ihan kaikenkarvaisille stumppaajille!

- Onnellinen Pegasos hepoinen

Hippu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvä hyvä Pegasos!!! Minäkin selvisin eilisestä juomingeista savuttomana! Pariin otteeseen raastoi kyllä hermoja ja pahasti... Nyt lauantai rauhassa kotona ja ehkä "hiukan" herkutellen

Voimia sinne!

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Hippu tsempeistä, täytyy kyllä sanoa että hienosti mataa sullakin päivät kohti savutonta kolmiviikkoista! Ei oo enää paha rasti sinnekkään asti ja toi että juomingitkin kahlattu läpi savuitta on superjees!
Mä oon vähän kypsyttelyvaiheessa ton oman alkon käytön kanssa jaa siksi en ole maistanut tippaakaan koko savuttomuus enkä kesäloma-aikana. Alkon kanssa mulla ei ole ongelmaa(paitsi parikymppisenä tuli huuhdeltua kurkkua päivittäin runsain määrin) mutta olen huomannut että jään koukkuun turhan helposti asiaan kuin asiaan. Eli tosi addiktoituvaa sorttimenttia olen, ja lähisuvussa on alkon kanssa pahojakin vääntöjä niin olen tässä mietiskellyt asiaa ja se on kypsyttelyasteella vielä.

Asiaan: siis tänään ensimmäinen kuukausi saavutettu savuttomana (31.vrk), tumppasin siis viimeisen savukkeen 13.8.2010. Aika miäletön fiilis- ou jeah!!! TsÄpÄdÄpÄdäÄ!!!
Taidan mennä palkkiokahville leipomoon hyvän ystäväni kanssa ja herkutella oikein kunnolla koska tänään se herkuttelu loppuu ja minulla on siihen nyt oikein hyvä asennoituminen päällänsä

Iloisin kavionkopsein Pegasos*herkkuheponen

Hippu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mahdottoman vallattomat hyper super tuuletukset Pegalle savuttomasta kuukaudesta!!!! WUHUUU!!! Olet todellakin ansainnut herkutteluhetken

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hippu my friend kiitos taas, sä oot kyllä ihan mainio vertaistuki Mites siellä huiskii? Toivottavasti on hyvä svengi tästä elämänmittasesta proggiksesta päällä
Kauheest maar tzemppiä HiPuLlE ja muillekkin savuttomille
No juuh, se on asia nyt sitten niin että on alettu jahtaamaan toista savutonta kuukautta.
Okei, mä oon oppinut itsestäni yhden tosi tärkeän asian tässä savuttoman matkan alussa:
Mulla ei oikeastaan ole onnistunut elämässä mikään merkittävä asia ensimmäisestä yrittämästä. Siis jokainen isompi juttu mihin oon ryhtynyt on vaatinut sen n. 3-6 yritystä ennenkuin onnistuu ja alkaa kantaan mua.
Se ei ole välttämättä paha asia, vaan kertoo siitä että me ihmiset oomme erilaisia, henkimaailman hevosista nyt puhumattakaan Toiset on tällasii halvatun taulapäitä jotka hakkaa päätä seinään vähän pidemmän aikaa mutta sitten ku mieli on kypsä sopeutuun uuteen juttuun niin se tuleekin loppujen lopulta aika mukavasti osaksi elämää.
Aasinsillalla edellisestä voitte arvata mässyboikottini tilan
Semmottis mä pohrin tänään

-PeGa 32.vrk ikäisenä

Hippu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kylläpä me ollaankin sellaisia veijarivertaistukijoita, että ihan samoihin aikoihin eksytään kirjailemaan

Kävin tossa purkamassa pahaa oloa omaan nurkkaani (sinne se jännästi näppiksien kautta aina jää ) ja voi tulla iloisena tänne katselemaan miten laukkaa Pegan matka.

Äläkä sinä vielä huolehdi tuosta herkuttelusta. Luin tänään juuri jonkun viisaan kirjoituksia, että pitää vaan antaa itselleen aikaa sopeutua tähän savuttomuuteen. Tärkein pointti on ettei luovuteta siinä tärkeimmässä.

Voimarutistus!

Hippu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

HEIII missä olet lentävä taruolento?!?!

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hellou! Tänään 5 viikkoa savuttomana täynnä ja siis 35. vrk. On ihanaa on!
Nyt kohta rikotaan omia ennätyksiä--> pisin aika tupakoimattomana on juurikin tämä 5 viikkoa.
Juu, niinhän se olisi että koitetaan sisäistää nyt ensin tämä savuttomuus ja sitten vasta keskitytään sapuskaan. Mutta Hippu, mun oli pakko nyt tehdä päätös että ainoa turha mitä saan syödä on hampurilaisateria/ravintolapizza max 1x viikossa. Siinä on mun herkuttelut nimittäin tää repes ihan käsistä, mä syön ihan kokoajan...kyllä kait sekin jotain kertoo jos viikossa menee herkkuihin nyt kriisiaikana yli 50 eur ni silloin aletaan olla vakavissa ongelmissa.
Eli siis kaupasta, kiskalta mistään ei ees tarjottuna mitään herkkua. Jos annan pikkusormen se vie tasan koko hevosen.Eli nyt loppu karkin( kaikkee meni sairaalla tahdilla: suklaata, suklaarusinoita, irtsareita, lakuja, salmiakkii, hedelmäkuvioita, tikkareita jne...), chipsien(+tietty dippi) ja pistaasipähkinöiden, limun, jätskin, keksien mättö. Ja piste. Raportoin sitten tänne miten edistyn. Kävin tänä aamuna vaa'alla voi pyhä sylvi!!!
Siksi toi hamppariateria/ravintolapizza kerran viikossa veden kera ettei ny heti oo liian tyly itteleen ja noi on helppo rajata veke muusta ostoskulttuurista irralliseksi
Näin mulla täällä hommat etenee, lähetän täältä syksytsemppaukset kaikille savuttomuuteen pyrkiville ja Hipulle erityisen iloiset hirnahdukset
...ja nyt ei muuta ku satuhevosta sarvesta ja hommat näyttöön käytäntöön

-Päätökseen päässyt Pegasos

Hippu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

PALJON PALJON ONNEA PEGASOS 5 VIIKOSTA!!!
Wuhuu ja jippii!!!! Mä jo ihan kerkesin tuossa välissä huolestumaan, kun ei kuulunut kavioiden kopsetta

Toi herkkupäivä on kyllä hyvä! Minäkin sain jopa tällä viikolla itsestäni irti mennä salille. Vaa'alla en ole käynyt varmaan kahteen vuoteen, menen enemmän ns. mutu-tuntumalla eli miltä vaatteet tuntuu jne jne. Töissä ruokatunnilla olen jo pitkään käyttänyt lautastekniikkaa. Eli lapan aina toisen puolen täyteen salaattia ja sitten hiukan riisiä/perunaa/pastaa ja sitten se liha/kala jne siihen päälle. Kun tuo salaatti vie suurimman osan lautasesta, ei tule lapattua niin paljoa muuta. Onhan näitä kaikenlaisia keinoja

Mutta ei muuta kuin harja hulmuten uusia viikkoja kohti!

Pegasos

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Morjens vaan täällä turmioon joutunut Pega

Tosiaan.Sit otin perjantaina häppää ja n. 10 savuketta. Miksi, oi miksi? Mitään hinkua ei ollut vaan mietin että kyllä on päässä löysää kun oikeen vaan ajattelin että kyllä mä nyt poltan parit että muuten ei oo mitään hauskaa...uhhuh. Morkkis oli ihan karsea eilen aamulla.Ja olo oli täysin järkky ja tiedän että ne pötkylän myrkyt joita olin vetänyt keuhkooni pahensi tilannetta. Mulla jäi tosi paha mieli koko keikasta ja nykyään juonkin melko harvoin koska olen miettinyt että se on kohdallani ihan järjetöntä puuhaa. Nyt siis olen ollut 1 vrk savuttomana.Alusta vaan aloitin heti aamusta, en jäänyt tuleen makaamaan kuten aina ennen on käynyt.
En saavuttanut vielä henkilökohtaista ennätystäni savuttomuudessa.
No kyllä se taas tästä lähtee. Ja punnitsin sitä ettei mulla oo koskaan savullisena näin hyvä olo kuin savuttomana on pidemmän päälle kokoajan ja varmaan paranee mitä pidemmälle mennään?
Tsemppiä vaan kaikille, älkää ottako mallia minusta

Siirry: