« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Vihdoinkin vapaa XML

Kirjoittaja Viesti

maatuska

[Avatar]

Rekisteröityi:
30/08/2011 19:45:05

Ei kirjautunut

Hieno suoritus! Jatketaan.

Ei oo pakko polttaa jos ei haluu.

Viimeinen tupakka 20.11.2011.

Pimpula

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/10/2011 09:33:49

Ei kirjautunut

Loistavaa Silmu Kaksi viikkoa savuntonta takana, siitä se lähtee taas uusi savuton viikko, Tsemppiä

" You wouldn' t win, if you don' t begin"
uusi savuton elämäni alkoi 23.9.2011

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/11/2011 13:46:05

Ei kirjautunut

3 viikkoa, 4 päivää, 6 tuntia, 41 minuuttia ja 34 sekuntia sitten aloitin eitupakoitsijan onnellisen elämän. Toisin sanoen siitä on nyt 25 päivää.
Olen jättänyt polttamatta 581 tupakkaa ja säästänyt rahaa 127,90€. Tämän lisäksi olen lisännyt elinikääni 2 päivää ja 25 minuuttia ))

Kyllä on hienoa olla vapaa

Onnittelut meille kaikille vapautuneille

29.10.2011 alkaen Vihdoinkin Vapaa
[WWW]

maatuska

[Avatar]

Rekisteröityi:
30/08/2011 19:45:05

Ei kirjautunut

Hienoa!

Minulla on askeleita siihen vielä. Mutta vielä olemme siinä tilassa ettei kuukaudet, päivät tai tunnit muistu mieleen.

Vapautta kaikille meille!

Ei oo pakko polttaa jos ei haluu.

Viimeinen tupakka 20.11.2011.

Pimpula

[Avatar]

Rekisteröityi:
08/10/2011 09:33:49

Ei kirjautunut

Anskulle kans onnittelut, kohta kuukausi plakkarissa, upeeta

" You wouldn' t win, if you don' t begin"
uusi savuton elämäni alkoi 23.9.2011

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Neljä kokonaista viikkoa on nyt kulunut siitä kun aloitin uuden ja paremman elämän. Tämä neljä viikkoa on mennyt todella nopeasti ja olen selvinnyt erosta paljon paremmin kuin olisin ikinä voinut uskoa.

Olen näiden viikkojen aikana huomannut kuinka paljon tupakoimattumuus/tupakointi vaikuttaa terveyteen. Tupakoidessaan ei täysin edes tajunnut kuinka huonossa kunnossa oli. Nyt kun on ollut näin kauan savuton, on tullut huomattua kuinka mahtava olo ihmisellä voi olla

Siksi päätinkin kokeilla kuinka paljon oloni voisi tästä vielä parantua. Aloitin siis kokonaisvaltaisen elämäntaparemontin.

Nyt kun päihteet ovat kadonneet elämästäni on aika keskittyä miettimään minkälainen ruokavalio on minun keholleni hyväksi.

On aivan uskomatonta minkälainen innostus minulle on tullut terveyden edistämisen suhteen. Olen kuin pikkulapsi Disneylandiassa Haluaa kokoajan nähdä ja kokea uusia ihania muutoksia terveydessään. On aivan mahtavaa tajuta miten hyvältä ihmisestä voi tuntua ja uskon vahvasti, että kokonaisvaltaisen elämäntaparemonttini myötä tulen kokemaan jotain vielä paljon upeampaa

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/11/2011 16:47:55

[WWW]

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tajusin tänään tossa suihkussa ollessani, että tupakoimattoman ihmisen elämään vietettyäni nyt kuukauden, on aika menettänyt merkityksensä. Onko muut huomannut saman?

Minulla ei ole enään kiire mihinkään vaan osaan nauttia asioiden tekemisestä ihan erilailla kuin ennen. Saan aikaa kulumaan erilailla mm. hiusten laitossa, suihkussa, syödessä yms. ja tämän lisäksi osaan vaan olla ja rentoutua

Tuntuu todella ihanalta kun ei ole kiire koko ajan tupakalle eikä tarvitse kellottaa enään elämäänsä niinkuin ennen

Millaisia kokemuksia teillä muilla on?

[WWW]

Rouva Tupakka

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/11/2011 13:27:20

Ei kirjautunut

Hei!

Kuullostat Ansku todella tyytyväiseltä. Itselläni oli eilen "hermot repeää" päivä, mutta nyt vaikuttaa jo hieman paremmalta taas, onneksi!!

Tänään klo 23.00 tulee tasan viikko ilman tupakkaa Kyseinen aika tuntuu jo toooosi pitkältä. Huomaan nyt jo kiireettömyyden, mutta jotenkaan en osaa vielä nauttia siitä, päinvastoin. Tuntuu kun olisin laiska ja saamaton kun en tee koko ajan jotain, mutta järkihän sen sanoo: vedän takin 20 kertaa harvemmin päälleni ja säästän tupakoimattomuudella 100 minuuttia aikaa päivässä! Yli 1,5 tuntia!

Tämä oli muuten yksi motivaation lähde päätöstä tehdessäni, mutta olin jotenkin unohtanut sen.

Ajatus harhailee jo aikaan, kun saan puhtaalla omatunnolla sanoa etten enää kaipaa tupakkaa. Nyt taidankin asettaa tavoitteen ensiksi 1 kuukauteen ja muuttaa asennettani NAUTTIMAAN savuttomuudesta

"Yrittänyttä ei laiteta, savuton 25.11.2011 alkaen"

Polkka

Rekisteröityi:
07/09/2011 16:14:25

Ei kirjautunut

Toi elämäntaparemontteilu taitaa iskeä aika monelle Mä en jaksa niin kamalan ehdoton olla. Ajattelin, että korjaan elämäntavoissani ne kaksi omalla kohdallani pahinta asiaa, eli liikunnan puutteen ja tupakoinnin. Muu on sitten jo hienosäätöä ja tulee perässä innostuksen mukaan.

Vika tumpattu 6.9.2011

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

RouVa Tupakka, Onnittelut ensimmäisestä viikosta Se on jo todella HIeno Saavtus

Mielestäni on parempi nauttia tästä savuttomuusta kuin kärsiä
Koska savuttomuushan on hyvä asia. Emmekä me ole menettäneet tupakoinnin lopettamisessa mitään vaan olemme saaneet paljon

ja joka päivä huomaamme uusia ihania asiota mitä olimme menettäneet tupakoinnin takia. Minulla esim. toi levollisuus ja aika Ja se kannustaa eteepäin

Polkka, mun oli pakko aloittaa toi elämäntapa remontti terveydellisistä syistä. Olisi pitänyt jo aikaisemmin, etten olisi näin huonoon kuntoon päässyt. Mutta nyt vasta minulla on halua ja energiaa se toteuttaa.

Mutta samaan syssyynhän tämä kaikki menee ja into kasvaa kun näkee kuinka hyödyllistä se on

[WWW]

Rouva Tupakka

[Avatar]

Rekisteröityi:
26/11/2011 13:27:20

Ei kirjautunut

Harmikseni huomasin että tänään onkin torstai eikä perjantai, joten viikko tuleekin vasta huomenissa täyteen

"Yrittänyttä ei laiteta, savuton 25.11.2011 alkaen"

Silmu

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/04/2009 22:43:03

Ei kirjautunut

Hei vaan

Täällä yksi tupakoimaton tuli kurkkimaan. Takana on nyt jonkin aikaa ilman tupakkaa. En ole pysynyt päivissä perässä..

Olen äärettömän ylpeä itsestäni, sillä olen heilunut työuupumuksen rajoilla tässä jo pidemmän aikaa ja viikko-kaksi sitten uupumus alkoi olemaan pahimmillaan.
Ahdistuksesta ja levottomuudesta huolimatta ei ollut vaikeaa pysytellä erossa tupakasta.

Isompi ongelma on nyt ollut, kun tilanne alkaa rauhottumaan. Nyt sitä ajattelee, että "palkinnoksi", kun selvisin.
Mut niinhän ei voi koskaan enää käydä.

Tupakka ei ole palkinto.
Tupakka on myrkkyä.

Tsemppiä kaikille savuttomuuden taipaleelle!

"Totuus on erikoisen helppo ymmärtää, kun sen vain löytää.
Mutta se pitää ensiksi löytää." - Galileo Galilei

8.11.2011- vihdoinkin savuton !
[Email]

kira

Rekisteröityi:
22/11/2007 17:21:56

Ei kirjautunut

Heip Rva Tupakoimaton, olet jo hyvässä vauhdissa. Nyt katon kelloo, enää puolisen tuntia huomiseen. Ajattele kuin vauhdilla noi päivät menee. Ihanaa kun olet mukana, mulla on vaikeeta välillä ja meidän juttuja lueskellassa saan voimia jatkaa.

ANSKU, en tosiaanka toivo, et sun tarvi alkaa tää savuttomuus terveydellisistä syistä, tuntuu tosi pahalta. Mutta toivottavasti tää savuttomuus lopettaa huolehtimisen. Olen itse huomannut kuinka maar kamalaa alko olla noi tupakkayskät aamusin, joten oli pakko lopettaa.....

JAKSETAAN ja ens kerralla pyydän terv.keskuksesta sen puhallustestin....en muista nimee....toivon vaan, että näyttäis viel tän 40 vuoden savuttelun jälkeen jotain muuta kuin....en muista edes nimee....

Voi SILMU, onneks luen sun tekstejä, itekki välillä ajattelen sitä palkitsemista, mutta onneks sen voi tehdä huomattavasti paremminkin....vaikka mennä ulos syömään jotain "mitä ihan haluaa".

VOI KIITOS KAIKILLE, EN VARMAAN MUUTEN SELVEIS TÄSTÄ

7.11.2011 eka savuton

Ansku73

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Noniin.... siitä on nyt sitten 47 päivää kun erosin siitä hirviöstä. Viikko sitten pikkujoiluissa tappasin hänet hetken verran...
Liikuskelin kieltämättä aikas heikoilla jäillä sinä iltana. Mutta olen kuitenkin niin vahvasti tämän eron kannalla, että se hetken huuma ei ollut kuin hetkellinen.
Monet tahot ovat pelästyneet kuullessaan tapahtuneesta, että nyt lankesin hänen pauloihinsa uudestaan. Mutta ei hätää toverit. Minulle ei ole ennen sitä eikä sen jälkeen ollut minkäänlaista kaipuuta hänen peräänsä. Olen vapaa

[WWW]

tiin@

Rekisteröityi:
05/12/2011 00:56:44

Ei kirjautunut

Onnea Anskulle! Pakko muuten todeta että onpas ihana viestiketju, hyvä fiilis ja mieli oikein tarttuu!

Mulla taitaa olla nyt 10 päivää savuttomuuttaPerässä siis tullaan!

Tumpannut elämänsä viimeisen tupakan illan koittaessa 4.12.2011. Luomuna lopetellaan,luottaen oman hulluuden ja intohimon voimaan.

Siirry: