« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Corr? Oletteko lukeneet? XML

Kirjoittaja Viesti

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

Balleriina wrote:Minulle tuo kirja on ollut tärkeä. Se oli ainut asia, joka antoi niin vahvan halun lopettaa tupakointi, että yritin muutaman kerran lopettaa. Nyt olen ollut 8päivää polttamatta ja on ollut suhteellisen helppoa.

Onkohan meidät hypnotisoitu tuon kirjan kautta? Viime kerralla kun lopetin se ei ollut helppoa. Tällä kertaa tuli lukeneeksi ko kirjan ennen kuin yritin lopettaa uusiksi ja on ollut todella helppoa kylmiltään lopettaa ilman mitään lääkkeitä tai korvaushoitoja.

Tuo kirja ei varsinaisesti "antanut" mulle mitään, paitsi ehkä juuri sen että lopettaminen oli helppoa. Mutta kertaakaan en ole miettinyt hänen kirjoittamia juttuja lakon aikana.

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

japi

[Avatar]

Rekisteröityi:
09/04/2007 21:27:20

Ei kirjautunut

munjuttu wrote:Onkohan meidät hypnotisoitu tuon kirjan kautta? Viime kerralla kun lopetin se ei ollut helppoa. Tällä kertaa tuli lukeneeksi ko kirjan ennen kuin yritin lopettaa uusiksi ja on ollut todella helppoa kylmiltään lopettaa ilman mitään lääkkeitä tai korvaushoitoja.

Tuo kirja ei varsinaisesti "antanut" mulle mitään, paitsi ehkä juuri sen että lopettaminen oli helppoa. Mutta kertaakaan en ole miettinyt hänen kirjoittamia juttuja lakon aikana.

Kirjassahan ei ole mitään ihmeellistä, kyseessä enemmänkin mielentila, jota pidetään yllä ja taotaan lukijan tajuntaan mistä todellisuudessa on kyse. Lopettamisen tekee vaikeaksi vain tupakoitsijat itse, sekä toiset tupakoitsijat. Open your mind

Mietippä oletko lakossa vaiko lopettanut, siinä on ISO ero.
Päätä lopettaa, älä lakkoile. Älä kuvittele olevasi lakossa. Älä edes vahingossa puhu lopettamisesta lakkona.

Epäonnistumiseen on kaksi syytä ja ne kerrotaan kirjassa.
Kirja on siitä hyvä, kun sen voi lukea uudelleen ja uudelleen

"BB-asukkaat, muistakaa että asenne ratkaisee!"

Siirry: