| Kirjoittaja |
Viesti |
REBEKKA
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:07:45
Ei kirjautunut
|
Täällä Vantaalla on nyt ollut pientä pakkasta ja hyvä ilma.Huomenna 4vko täyteen ja nyt on ollut pahoja hetkiä kun on tehnyt välillä niin kauhiast mieli savuja.Tämä aamukin tuntuu tosi huonolta,mutta ei kun purkkaa suuhun kyllä se siitä.Pitäisi alkaa joulu siivoukseen kyllä se siitä unohtuu.Mukavat viikonloput kaikille ja VOIMIA.
|
JOKAINEN SAVUTON PÄIVÄ ON ILOMME.
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
SE TULI 4 VIIKKOA TÄYTEEN JA PARINA PÄIVÄNÄ on ollut tosi vaikeaa aikaa tekee niin mieli savuja.Onko muilla ollut 4 vkoa pahaa aikaa?Eteenpäin sano mummo lumessa........
|
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Pure hammasta ja purkkaa! Pakkohan olon on helpottua ajan kanssa..
On mullakin sellasia äkillisiä himotuksia, mutta menee ohi, kun siirtää energiat johonkin muuhun!
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
Minä olen tyhmä ihminen enkä opi virheistä,että sitä yhtä ei pidä mennä sytyttämään ja minä tein niin ja polttelin muutaman tupakan ja tuli niin kauhea olo,että ei oo ikinä ollut.Päätä särki sydän hakkasi ja oli tosi huono olo ja ajattelin,että pitääkö tosiaan itselle tehdä noin paska olo JA TOIVOTTAVASTI MUISTAN SEN KUN SEURAAVAN KERRAN ALKAA TEHDÄ MIELI TUPAKKAA.Nyt olen kyllä taas savuton ja aion pysyäkin vaikka henki menisi.Vien veljelleni kotona olleet tupakat,sillä meillä oli laatikossa tupakkaa ja se teki niin helpoksi sytyttää se.Porskutellaan eteenpäin.Täytyy vaan nostaa pää ylös päin ja antaa itselle anteeksi tuo kömmähdys.
|
|
|
|
lonti
Rekisteröityi: 11/12/2007 10:14:46
Ei kirjautunut
|
Rebekka hyvä, eläpä jää murehtimaan mokomaa kömmähdystä.
Ens kerralla ossaat olla varovaisempi ja hyi, kun se onkin pahhaa
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
Uusi yritys Rebekka, et ole ainoa joka on repsahtanut.
|
|
|
waagner_2
Rekisteröityi: 05/09/2007 20:49:30
Ei kirjautunut
|
Rebekka,sulla ei ollut kuin lipsahdus,unohda saman tien ja jatka eteenpäin,mulla oli retkahdus 10 viikon jälkeen vedin 3 vikkoo.,tsemppii.
|
talvisodassa oli vaikeempaa.
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
Eteenpäin,sanoi mummo lumessa .Uutta matoa koukkuun vaan,kyllä se onnistuminen palkitaan REBEKKA
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
Ihan mukavasti on mennyt taas tämä uusi yritys.Olin eilen risteilylläkin,eikä tehnyt yhtään mieli,vaikka otin muutaman paukunkin.Kyllä tuo nikkis piru on ilkeä oli sitä saa kyllä varoa tosissaan.Vein eilen veljelleni kaikki tupakit talosta ja ostin hänelle mallu kartonkin laivalta.Oli tosi mukava ajatella ettei tarvinnut itselle ostaa sitä.Veljeni polttaa tosi vähän n,5 tupakkaa päivässä eikä sillä lipsu se yhtään.Eihän se kenellekkään ole terveellistä.En kannusta ketään,mutta en ala saarnaamaankaan läheisille.Se on jokaisen oma asia.OIKEIN MUKAVAA JOULUA KAIKILLE.Täytyy alkaa tekemään loppuja joulu valmisteluja.
|
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
Kinkut on syöty ja kylläpä maku aisti on parantunut voi sanoa,että nautti ruokien mausta.Ihme kyllä ei tehnyt yhtään mieli savuja.Ihan on mennyt mukavasti sen kömmähdyksen jälkeen kuten miehellänikin.Toivon,että muillakin meni joulut savuttomina.SAVUTTOMINA KOHTI VUOTTA 2008.
|
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
OIKEIN ILOISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE STUMPPILAISILLE ja tänään koetellaan ehkä monen tahdon lujuutta ainakin minun koska meinaan ottaa vähän alkoholia,ettei se tuhoa tätä hyvää alkua.
|
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
Nyt on vaikea paikka kun on tullut otettua vähän alkoholia.Nikkispurkkaa menee mutta savuja ei onneksi tee mieli.Eka kerta kun otan alkoholia tämän savuttomuuden aikana.Meillä tulee 7 viikkoa täyteen,paitsi minä sorruin joulua ennen muutamaan savukkeeseen,mutta unohdan sen ja jatkan positiivisin mielin eteen päin.VOIMIA KAIKILLE.
|
|
|
|
reklaw
Rekisteröityi: 27/12/2007 14:52:42
Ei kirjautunut
|
TSEMPPIÄ REBEKKA!!!!
ps. mulla oli, ihme juttu mutta helpompi olla "oluissa" ilman tupakaa kuin muuten?!
|
savuton 22.12.2004 lähtien.
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Kyllä Rebekka sä voitat ton paskan, joka sua koittelee!!!
Annat sille kunnolla köniin!
Ja iiisssoooo tsemppi tälle vuodelle!!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2008 15:19:12
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
REBEKKA
Ei kirjautunut
|
Hyvin meni ilman savuja vuoden vaihtuminen,vaikka kyllä kovasti teki mieli kun otin alkoholia.Eilen oli kyllä krapula,mutta sitä päänsärkyä ei ollut mikä tulee varmaan siitä savuttelusta.VOIMIA KAIKILLE UUTEEN VUOTEEN.
|
|
|
|