| Kirjoittaja |
Viesti |
Härkä67
Rekisteröityi: 03/03/2008 14:01:59
Ei kirjautunut
|
Listassa jo mainittuja mm. hajuaistin palautuminen tosi nopeasti-kaupassa karkkihyllyjen vierellä olo on huumaavaa
Henki kulkee hyvin ja voin vetää henkeä koko keuhkojen kapasiteetilla täysin palkein. Henkeen ei ota enää tyttären hiuslakat tai hajuvedet, vaan voin oikeasti niitä haistella ja nauttia hyvistä hajuvesistä. Luulin nimittäin sairastavani astmaa ja olin menossa lääkäriin, kun en voinut olla samassa huoneessa hiuslakan kanssa, mutta tein elämäni järkevimmän päätöksen, enkä kyllä mennyt lääkäriinkään
Ihanaa on myös, se että valta on mulla eikä tupakalla. Nautin suunnattomasti, kun ajelin tänään lumituiskussa ja näin ihmisten värjöttelevän tupakalla Jee mun ei tartte enää
|
3.3.08 Tärkeä päivä! Koitanpa käyttää härkäpäisyyttäni kerrankin järkevään asiaan
|
|
|
Miika84
Rekisteröityi: 24/03/2008 16:31:00
Ei kirjautunut
|
Onnittelut jatka samaan malliin itsekkin tuli ostettua tänään grillikylkeä,tacoja&salsa-kastiketta,suolakurkkuja ja paljon suositeltuja mini porkkanoita
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys26/03/2008 20:28:23
|
Stumppasin 15.4.2012 klo 21.30
|
|
|
Marian
Rekisteröityi: 01/01/2008 21:25:48
Ei kirjautunut
|
Leposyke oli ennen aina verenpainetta mitatessa siinä 70-80 tietämissä, nyt se oli 63, jo 2 viikon jälkeen. Ja verenpaine 100/60, joka tosin ei ennenkään mikään kovin korkee ole ollut. Mutta ton sykehomman huomasin jo edellisellä kerralla. Ja lenkillä jyrkät mäet menee jo paljon keposemmin.
|
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=4980
|
|
|
Gravius
Rekisteröityi: 24/02/2008 17:27:06
Ei kirjautunut
|
tuo hengityksen keventyminen on parasta tähän mennessä, tuntuu mukavalta kun ei tunnu koko ajan että tukehtuisi. Ja tuossal oppuvaiheessa kun hengitti syvään niin rintaa pisti
|
Jos kalkkunaa iskee kannolla tai kantoa iskee kalkkunalla niin kalkkuna menee rikki
|
|
|
toukokuu
Rekisteröityi: 02/09/2007 13:12:25
Ei kirjautunut
|
Kun menee nukkuun, niin keuhkot ei vingu, eikä oo tupakka yskää enää.
Maku- ja hajuaisti palautuneet. Kun itse poltti, ei huomannut, kuinka helvetin pahalle se tupakka haisee. Nyt sen kyllä huomaa
Mukava kävellä ulkona, kun ei heti hengästy ja oo puol kuollut.
Positiivisin vaikutus mulla on ollut se, että täältä saa paljon tukea.
Ja täältä löytyy uusia ystäviä.
|
Joko tällä kertaa onnistun?
|
|
|
Ansa-Q
Rekisteröityi: 12/05/2007 18:15:45
Ei kirjautunut
|
Mahtava päästä kertomaan omista positiivisista tuntemuksista..kaksi vuorokautta polttamatta ja nyt huomaa jo monta positiivista muutosta.
Huomattavin muutos on käsien ja jalkojen lämpötilassa. Huono ääreisverenkierto on aina (silloin kun on polttanut) ollut ongelma. Käsissä varsinkin veri kiersi toisinaan niin huonosti, että kylmässä sormenpäät meni ihan valkoisiksi. Nyt kädet ja jalat on lämpimät kaiken aikaa.
Ihan parasta on se, että hiukset, kädet, vaatteet ja hengitys ei haise enää tupakalle. Mahtava oli käydä töiden jälkeen kaupassa, kun töistä parkkipaikalle kävellessä ei polttanutkaan tupakkaa eikä kaupassa käydessä tarvinut miettiä haiseeko tuhkikselle. Paljon freesimpi olo kaiken kaikkiaan.
Keuhkoista on hävinnyt painontunne ja hengitys muutenkin kulkee helpommin.
Olokin on jotenkin levollisempi ja ennen kaikkea on tosi tyytyväinen itseensä.
|
|
|
Miika84
Ei kirjautunut
|
Just näin ja aina vaan muuttuu paremmaksi kohta 2viikkoo takana ja elämä on ihanaa
|
|
|
|
salamanquesa
Rekisteröityi: 22/10/2007 22:35:39
Ei kirjautunut
|
Positiivisista vaikutuksista ehkä parhain on se, että on helpompi hengittää. Ja sitten myös keskittymiskyky. Tosin sen palautumiseen meni ainakin mulla se eka kuukaus...
On mukavaa saada itse päättää, miten kauan tekee jotain hommaa...nyt ei OLE PAKKO n. tunnin välein säntäillä ympäriins kuin mielipuoli, jos ei saa tarvittavaa annosta myrkkyä sisuksiinsa...
Olo on yleisesti ottaen kokonaisvaltaisen levollinen verrattuna alituisten niksakohtausten täyttämiin savullisiin päiviin.
Elämä todellakin on ihanaa!
|
16.11.09
|
|
|
Yasmi
Rekisteröityi: 30/03/2008 12:47:19
Ei kirjautunut
|
Vaikka en ole vielä montaa päivää ole ollut polttamatta ja ihanaa oli huomata kuinka hajuaisti on palannut Ja kun lopetin halusin eniten kokea sen kun aamulla herään, voin hengittään normisti enkä ole täynnä limaa.
Tätä en kyllä ymmärrä miksi, mutta tupakka haisee ihanalta,ja huomasin vasta kun lopetin itse
|
|
|
Miika84
Ei kirjautunut
|
Taidat kerjätä sakkokierroksille lähtöä hehe---eli suomeks juoksulenkille...Inka03 oli sillä ja suoriutui siitä kiitettävin arvosanoin Ota ny niskasta ittees kii ...kyllä
|
|
|
|
salamanquesa
Rekisteröityi: 22/10/2007 22:35:39
Ei kirjautunut
|
tupakka haisee ihanalta
Hmm.. Mun mielestä tupakka haisee palavana ilmassa ihan hyvältä, mutta mutta... jos joku on juuri käynyt tupakalla ja tulee viereen hönkimään, niin kyllä se mun mielestä aika kamalalta haissoopi..
Kauan Yasmi olet ollut tarkalleen ottaen polttamatta? Onnittelut loistavasta päätöksestä!! Ja voemaa "taistoon"!
|
16.11.09
|
|
|
Yasmi
Ei kirjautunut
|
Olin lenkillä ja mun edessä oli tyttö joka poltti tupakkaa.. Hyvä etten juossu perässä 
|
|
|
Kaisaliisa_2
Rekisteröityi: 11/03/2008 22:54:38
Ei kirjautunut
|
Juu, sama juttu kuin Vickyllä, parasta kyllä hajuaistin ja makuaistin paraneminen. Ja yskän puuttuminen. Loppui taas kuin seinään ensimmäisenä päivänä!!!
|
Viimeinen rööki vedetty 30.3.08 klo 22.20. Ilman korvaushoitoja 15.7.08 lähtien.
|
|
|
Kaisaliisa_2
Rekisteröityi: 11/03/2008 22:54:38
Ei kirjautunut
|
Anteeksi, ei vickyllä vaan Yasmilla . Menköön väsymyksen piikkiin
|
Viimeinen rööki vedetty 30.3.08 klo 22.20. Ilman korvaushoitoja 15.7.08 lähtien.
|
|
|
Yasmi
Ei kirjautunut
|
salamanquesa, Maanantaina ja tiistaina poltin vain parit savut, ke monta tupakkaa :S torstaina NOLLA ja tänään yhdet savut.
Kyllä se ihanalta ilmassa tuoksuu kun nyt ei itse polta
|
|
|