« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Unien maailma XML

Kirjoittaja Viesti

Marikatti

Rekisteröityi:
01/09/2007 14:08:57

Ei kirjautunut

Tämä on tällainen terapiaketju unia varten. Kun olen lueskellut, että osa näkee painajaisia tupakasta.

Ja muutenkin on hyvä käsitellä uniaan. Eli tänne kirjoitatte unet muistiin, ja jos haluatte niin voitte niitä analysoida. Tämä on tällaista tietynmoista terapiaa.

Minä näin viime yönä unta, että olin kaupassa ja himoitsin ihan älyttömästi kaikkia hedelmiä. Kaikki hedelmät näyttivät niin herkullisilta että varmaan kuolasin unissani tyynyn märäksi.

Kait tämä kertoo siitä, että yritän elää terveellisemmin, ja siksi lopetan tämän hiton polttamisenkin. Ja tosiaan, olen alkanut pari kuukautta sitten kasvissyöjäksi juuri terveydellisistä syistä. Niin kait minä unissakin kelasin tätä terveysasiaa.

Uni ei onneksi ollut painajainen!

Eka savuton päivä ajanlaskun alkaessa uudestaan: 8.9.2007
[Email]

Neidonvarjo

Rekisteröityi:
03/09/2007 15:29:44

Ei kirjautunut

Tupakka unissani:

Olen nähnyt tupakasta vain ja ainoastaan elämäni aikana painajaisia! Alaikäisenä tupakoidessani stressasin paljon aina sitä, että mistä seuraavan askini saan. Ja näin joskus useita öitä peräkkäin unia siitä, miten ostin tupakkaa...

Tupakan ostamisen painajainen! Aina se sama kioski, aina ne samat myyjät... Nyt jälkikäteen olen ottanut kannan, että jos jossain alaikäisille myydään alkoholia tai tupakkaa, niin teen parhaani, että asia tulee poliisin tietoon! Ja samaa kannustan muillekin!

/me lopetti tupakoimisen 3.9!

möksy

Rekisteröityi:
20/08/2007 12:13:33

Ei kirjautunut

Lempiharrasteestani ihan oma keskustelu ...

No painajaisiakin silloin tällöin, viimeksi tupakka-aiheinen painajainen oli kun mieheni ratkesi kiukuspäissään polttamaan ...tuntui ihan maailmanlopulta ja itsekin heti perässä. Ja sitten vasta kamalalta kaikki tuntuikin

Kaippa tuo on sitä repsahduksen pelkoa molempien puolesta..se kun ois aika mahdotonta minulle ainakin olla polttamatta jos mies aloittaisi. Toisinpäin kyllä onnistunut.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Heh,,, viime yönä näin unta että seisoin marleenan kanssa sellasella kauniilla järvenranta tontilla. Suunniteltiin sen tönöä sinne ja otettiin sit suunnittelutupakat, ne olikii sellaset metrin mittaset ja me poltettiin ja me poltettiin ja me poltettiin ja me poltettiin, sit meni hermot kun keuhkot huus kurjuuttaan.

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Marikatti

Rekisteröityi:
01/09/2007 14:08:57

Ei kirjautunut

Mie näin viime yönä sellaista unta, että minua jahdattiin. Ja kait olen ollut tuolla Akkeliinin laavulla liikaa, kun lapin maisemissa pingoin karkuun. Jotenkin siinä unessa toistelin, että ei tupakkaa ei tupakkaa, ja juuri nämä ihmiset jotka mua jahtas, yritti saada mut polttamaan....

Eka savuton päivä ajanlaskun alkaessa uudestaan: 8.9.2007
[Email]

sirius

Rekisteröityi:
26/08/2007 22:44:20

Ei kirjautunut

Oon nähnyt yleisesti ottaen tosi paljon painajaisia viimeisen kuukauden aikana. Yleensä nään sellaista "tupakkaunta" että olen vahingossa tai huomaamattani alkanut polttaa. Ja sitten olen tosi pettynyt kun tajuan että olen retkahtanut. Mutta sitten kun unesta herää niin on kivaa huomata, että se oli vaan unta.

Kesäkuu

Rekisteröityi:
21/09/2007 19:53:21

Ei kirjautunut

Olen ehkä viikon ajan joka yö nähnyt unta että olen ratkennut polttamaan, tai vaikka en polttaisi siinä unessa, niin ainakin unessa tiedän polttaneeni. Se inhottava epäonnistumisen tunne ja iso v-tutus jatkuu vielä herättyäkin, että voi perhana, pitikin mennä munaamaan hyvin alkanut lopetus. Joinain aamuina en ole pitkään aikaan varma, olenko oikeasti polttanutkin (en ole, yli kuukauteen!!)

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Sattuipa sopivasti että juuri tänä aamuna tämä ketju oli pompannu näkyviin. Olen nähnyt jonkun verran tupakkaunia lopetuksen jälkeen ja aamulla herätessä olo on ollut lähinnä surkea; Olen murehtinut sitä kun en saakaan polttaa. Kunnes järki on tullut kehiin::: Saanhan minä, en vain tahdo myrkyttää itseäni!!

Olen lähdössä torstaina palkintoreissulle etelään. Pomo maksaa koska olen ollut kohta puoli vuotta savuttomana Viime yönä kuitenkin iski painajainen; Näin unta että polttelin kaikessa rauhassa röökiä pomon tyttären kanssa Yhtäkkiä unessa tajusin, mitä olen tekemässä ja aloin utelemaan tytöltä " et kai juorua että poltin, kun haluisin sinne reissuun??" No tottahan se tyttö juorus

Aamulla herätessä kikattelin ääneen kun tajusin, että tämä tupakkauni ei ole totta ja olen iloinen siitä

Hauskaa maanantaita kaikille

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Kesäkuu

Rekisteröityi:
21/09/2007 19:53:21

Ei kirjautunut

Katja: perhana, mistä tuollaisia työnantajia saa?! Kysy, maksaisiko pomosi mullekin etelänmatkan sitten kun mulla täyttyy puoli vuotta!!!

Toisaalta tupakoimattomuus on sinänsä niiiiiiin iso palkinto (no joopa joo).

Hawwa

Rekisteröityi:
02/01/2008 08:37:42

Ei kirjautunut

Minä kävin viime yönä ostelemassa eri merkkisiä tupakka-askeja, aina yhden joka kaupasta. Kiertelin autolla koko Tampereen kaupat ja kioskit ja huoltoasemat, jokaisesta yhden jotain merkkiä. Ei siinä unessa käynyt mielessäkään että olisin niitä tupakoita polttanut, kunhan ajelin sitten kylällä peräkontti täynnä tupakkaa. Joku sitten näki ne tupakat ja kyseli siinä että saiskos yhden savukkeen rouvalta pummata niin huusin ikkunasta että lällällää, mulla on ihan sairaasti röökiä, vituttaako? Enkä antanut.

Yhdessä toisessa unessa kuljeskelin jossain ihme paikoissa, olin tupakka suussa mutta missään ei saanut polttaa. Jossain mukamas piilossa sitten salaa sytytin, ja eikö tullut semmoinen kaljupäinen portsari tyhjentämään nestesammuttimen päin näköä, siihen sammui mun ainoa rööki.

Mitähän unia sitä ensi yönä näkee...

Joka tietä käy, tien on vanki
vapauden antaa vain umpihanki

Smilla

Rekisteröityi:
26/12/2007 12:30:52

Ei kirjautunut

Mun unessa tuli postissa ilmotus, samanlainen kun verokortti,, että tiedoksenne, olette raskaana.

Vähän taas kummastelin aamulla kun heräsin, että tohtori freudilla olisi taasen lystiä..

Namaste

Rekisteröityi:
09/03/2008 10:12:51

Ei kirjautunut

Itellä ainoa vähän omituisempi uni oli seuraavanlainen:

Minä ja kaverini istutaan karnevaaleilla jonkun aurinkovarjon tjs alla. Toinen kaveri sit tulee siihen, se polttaa sillon tällön, näkee poydällä tuhiksen mis on vettä ja yks puoliks poltettu tupakki. Tiedättehän semmosta keltasta vettä missä lilluu vähän tupkakin puruja. No kuiteskin se kaveri sit ihan intona tulee siihen et hei tupakkii!! Ottaa sen tumpin, sit mulle tulee lähikuva siit tumpin filtteristä, sellainen keltamusta josta tippuu vettä, se saa sen jollain ilveellä sytytettyä. En tiedä miten koska itse olin juoksemassa pois ko laatta oli kurkussa ja etsin paikkaa mihin vois oksentaa. No saan sit tämän laatoitus bisneksen hoidettua ja kun tuun takas istuun ni huomaan et se rööki käryy melkeen kokonaan poltettuna siinä pöydällä. Jos joku mua ärsyttää ni semmoset tuhkakupissa huonosti sammutetut tupakit mistä tulee koko ajan se paskan haju sieraimiin. No mä sit miehäkkäästi sit lyön avokämmenellä sen röökin sammuksiin. Et semmonen uni viime yönä

phawi

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2010 15:14:17

Ei kirjautunut

Silloin kun vielä poltin niin näin usein semmoisia ahdistavia unia missä yritin piileskellä jossain puskissa ( ) piilossa tupakoimassa... Perussettiä syyllisyydentunnosta.

Toissayönä sen sijaan (näin vajaa viikko lopettamisen jälkeen) näin melkein hupaisaa unta... Unessa olin siis lopettanut tupakoinnin ja sain hallusinaatioita vieroitusoireksi! Siis unessa kävelin jossain metsässä ja aloin nähdä jotain ihmisen kokoisia korppeja jotka hyökkäsivät mun kimppuun ja taisi siellä olla jotain lohikäärmeitäkin, mutta unessa otin ihan iisisti ja totesin vain itselleni että "ei mitään hätää, noi on vain kangastuksia, sulla on halluja tupakoimattomuuden takia"

Aika jännää sinänsä, että kun aikoinaan aloitin tupakoinnin niin kesti ainakin vuoden ennen kuin unissani alkoi esiintyä tupakointia, mutta nyt lopettamisen jälkeen tupakoimattomuustaistelu ilmestyi uniin parissa päivässä...

heikriku

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/01/2010 21:36:08

Ei kirjautunut

Kaksi yötä takana ilman tupakkaa ja molempina öinä olen nähnyt painajaisia. Tosin en tupakasta. Mutta herättyni on tehnyt valtavasti mieli tupakkia. Mutta eikun nikotiinipurukumia suuhun ja kohta takaisin nukkumaan. Lienekkä painajaiset peräisin nikotiinilaastarista vai tupakanpolton lopettamisesta. Varmaankin molemmista

mariam

Rekisteröityi:
28/12/2009 23:37:01

Ei kirjautunut

Kerran vain olen nähnyt unta, että poltan (9 vk polttamatta), monta kyllä poltinkin. Pari yötä sitten näin unta, että kaapista löytyi vaikka mitä keksiä ja suklaata. Viime aikoina on tosiaan ollut makeanhimoa..

wishbone -> backbone
Stumpattu 31.12.2009

Sorruttu baaripoltteluun muutaman kerran.

Siirry: