« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Torstai on toivoa täynnä! XML

Kirjoittaja Viesti

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Byääääääää...tahtoo äidin.....love you too!!!!! Ja onnea torstain johdosta. Kävikkö siellä lääkäri-setällä? Palataan....

Nyytti

Rekisteröityi:
09/02/2008 14:34:21

Ei kirjautunut

VOIVOI. Sie et sit lapsraasu muista kuin noppee siun äitees on... Tulin ihan pikasesti potkaseen Tuidee ja täs taas oon. Lääkär laitto puhaltammaa kahe viiko aja kahe tunni välei torvee. Ja yälläki jos herrää pittää puhaltaa. Pissat housuu. Tai jos ehtii enne ni sitte. Ja sit ne torvetoitotukset laitetaa paperil muistii. Ettei unehu. Ja allerkiatesteihi pittää kans men. Semmää tiä et siitepölyl oon ja sen takii tykkäänki hiuka nuaremmist miähist. Ettei pölise nii palioo. Voi halvattu jos mun äiteeni Tuulevi Ensmäne lukkee nää ni tukkapöllöö tulee taas. Yläpäähä. Iha vaa tarkensi. Nyte mää oon kyl ni poikkinaine viiko tyäst et meen toho puruaarii maate. Se o iha eri ku lavuaari. Tiaroks vaa omil perintötekijöil jossen ol enne huamannu sannoo. Et valistust tulee täältäki. Ettei pääs sanoo ku o pualorpo. Sanosimmää et rasitusastmaatiko titteli varppin saan.Kauniit unet sul tytärkulta ja niimmääki sinnuu.

Halle ja lujaa... Tää o mu viiessaas viästi. Oommää aika PETO!

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 28/02/2008 22:17:43

15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......

http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
[Email]

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Juu..jep jep....ainii, meill päin se on ollu kutulaatikko, mut käyhä se noinkii...puruaari, onneks ei sentä pisulaari....kauhiata olis simmoset herätä.

Me ny maate, ja nuku hyvi, laitellaa viestii paremmi sit huamen. kuut nait ja sviit triims äit muru.

Nyytti

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tääläppäi ei kukkaa san pehmeeppeet eikä pehmeetreet. Et luve jos ossoot.

Tai sit pyyr Mummuu suamentaa. Puruaari.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys29/02/2008 12:40:40

[Email]

Tuulevi

Rekisteröityi:
01/05/2007 20:07:07

Ei kirjautunut

Voi teitä höpönassuja! Mummo lähtee nyt markettii. Tarviiko joku jottai hyvvää, mässyjä vaikka? Ottasinksmie rollan vai pyöräkelkan? Ei siel vissii ennää oo liukasta? Viime suntakin lensin päälaellein. Mite se on mahollista, että ko lentää selällee, päälaki ossuu jäähä? Ja tullee koko kaula kamalan kippeeks?

Tuulevi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ni tietyst se Mummu on se toine, mut mie nyt joutessai vastasin. No nyt mie lähen. Sinne markettii.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Kuka on mummu? Tuulevi vai ? Kuka on eka ja kuka on toka? Nyt Melisa-tätikin sekosi.. ja se on harvinaista
Mitens remppa edistyy pikkusiskoni mun ?

Täällä alkoi sataa lunta.. ei kyllä yhtään jää maahan, vaan ilmassa on valkoista.. ihmetalvi tämäkin.

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Nyytti

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kuka helv..in toinen?? Ei oo kuule muita... Äitee suomentaa nyt vaan. Ja on hyvä ja laittaa paksun pipan päähäs ettei ennää satu. Puuuuuh, puhallan siihenkin.

Remppa odottaa kiltisti, kun maleksin töissä peffi kourassa ja puhallan pää punasena ja mittää en saa aikaseksi.

Oikeesti, huonosti puhallan. Puhaltelin oman äiteen vanhaan peffiin ja siihen sain ihan kohtuu tulosta, melki 500 jatkuvasti. Ja nyt tähän uuteen kankeeseen hyvä ku 350....

Kiitti maailman ihanin osisisko.....

[Email]

Tuulevi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Varmana on yks muukin vanhempi rva, jota mummiksi kutsutaan. Lähti johku lomille, en o huomannu onko tullu jo poikkeen. Varmistin vain, etten tallo kenenkään varpaita.

Marketissa oli tarkoitus asioida myös apteekissa, mutta verenpainelääkeresepti unohtui kotiin. Voi sentäs, en sunkka mä saanu tähä terävää päähäni jottai vikka, ko sillai ilmassa lentelin? Meetwurstia muistin kyllä ostaa oikein pitkän paketin. Ei siel Suomen isoimmassa P-kaupassa mitää uiskimetukoita ollu, mut mitäs jos niit palasia kastelis jossain alkoliemessä. Oiskohan meillä jossai sellasta lientä?

Tupakeita en huomannu olevan missään. Toista vuotta sitten ne meinas vielä väkisin hypätä kassahihnalle. Nyt ei hypi kun kaikki suolaset ja rasvaset ihanuudet. Mässytkin unohtu kauppaan. Voi voi tätä vanhus harmajapäätä!

Nyytti

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voi minu omaa äitsykkää.... Pää on varmaan pipi. Nyt alkaa maalitela heilumaan....

[Email]

kevis

Rekisteröityi:
03/04/2007 20:55:45

Ei kirjautunut

Äiti
Mun piti tulla laulamaan sulle.
"Oi äiti mä kultakotelon,löysin ruusupensahan alta.Oi, katsohan kuinka se kaunis on..."

Olin pikkuinen tyttö.Esitin tämän laulun kuoron kanssa.Ja tuli äsken mieleen.....joten halusin laulaa sen sinulle.
Tyttösi Kevis

"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."

Nyytti

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voi. Itku tuli.

Ihana ihana tytär. (Lue: likanlatikka..)

KIITOS!!!!!

[Email]

Tuulevi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kevis, laula mummolle sama laulu. Laulathan! Minä tarvitsen sitä nyt.

kevis

Rekisteröityi:
03/04/2007 20:55:45

Ei kirjautunut

Mummeli

"Vaik näe en,silti tiedän sen.
Kuin lintuemo pienokaistaan varjellen,
mua koskettaa voi siipi enkelin.
Sen suojaan ,syliin löytää pieninkin..."

"Pehmeys on kovuutta voimakkaampi,vesi kalliota kovempi,rakkaus väkivaltaa väkevämpi."

Tuulevi

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Et kyllä tiijä, kevis, miten paljon arvostan sitä, että lauloit tuon laulun minulle. En ole ikinä sinulle kirjoitellut, mutta kohta kaksi vuotta olen vaiheitasi seurannut. Koko ajan olet silmissäni kasvanut isommaksi ja isommaksi. Äläkä nyt vitsaile mitään painonnoususta! Tiedät, mitä tarkoitan. Ihanaa, että sinä olet olemassa!

Siirry: