| Kirjoittaja |
Viesti |
Samis
Rekisteröityi: 30/08/2007 13:31:47
Ei kirjautunut
|
Taisin ihan vahingossa siirtyä tänne päätöksen tehneiden puolelle. Piti vielä tämä päivä kärytellä, mutta niin vain kävi, että aamulla 7:40 olen viimeisen vetänyt ja siihen tuo nyt sitten saa jäädäkin. Sain niin höhlän olon tuosta Champixin 1 mg:n pilleristä, että tupakkakin tais jäädä ihan huomaamatta, nyt pitää vain skarpata, ettei se tule huomaamatta takaisin. Eli 9:n vuoteen hereillä vietetty aika ilman tupakkaa, saldo nyt: 10 tuntia 50 minuuttia
|
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2737
Viimeinen "kääryle" 10.9.2007 klo 7:40
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 22/08/2007 19:18:35
Ei kirjautunut
|
Hyvä hyvä
Siitä se lähtee, ei muuta kuin tsemppiä ja taistelutahtoa
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
HYVÄ SAMIS!!
Näin se homma vaan etenee  Olen kuullut että jotkut ei oo jatkanu kahden pillerin syömistä jos oireet on menny pahaks eli siitä varmasti löydät lisää tietoa tuolta champix ketjuista.
Onnea hurjasti tästä saavutuksesta ja tsemppiä huomiselle. Toivottavasti illalla se sun poitsu tajuaa että on syytä katkoa omatkin kessut tai ainakin sanoa ei kun joku seuraavan kerran tarjoaa. TSEMPPIÄ TOSI PALJON!
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Samis
Ei kirjautunut
|
Kävin just pojan kanssa keskustelun aiheesta ja sovittiin, että hänkin on nyt ilman tupakkaa ja minä tarjoan ens kuun 15. päivä meille kummallekin todella mahtavan juhlaruuan jossain paikallisessa "hienosto" ravintolassa , mutta ainoastaan sillä ehdolla, että kumpikin on pitänyt lupauksensa - EI ENÄÄ TUPAKKAA!
Minäkin taidan tyytyä tuohon yhteen Champixiin aamulla, tuli siitä sen verran paha olla.
|
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:34:24
Ei kirjautunut
|
TOSI UPEETA SAMIS .Jos vielä poikakin lopettaa,mikäs sen ihanampaa .ONNEA VIELÄ KERRAN
|
|
|
Tanya_2
Rekisteröityi: 26/08/2007 17:21:06
Ei kirjautunut
|
Tsemppiä Samis
|
Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.
|
|
|
Samis
Ei kirjautunut
|
Yhä "ruodussa"! Tuntuu ihan kivalle - mikäli tämä eilen aamulla alkanut päänsärky vain lakkaisi Olen vetänyt kaksin käsin särkylääkkeitä, mutta mikään ei tunnu auttavan, päänsärky on minulle ihan uusi "laji", en muista koskaan siitä ennen kärsineeni.
*niiaa syvään* ja kiittää ja kaikkia kannustavia!
|
|
|
|
Kiki
Rekisteröityi: 15/08/2007 08:12:46
Ei kirjautunut
|
Hienoa Samis Siitä se lähtee! Ei muuta kuin tsemppiä ja asennetta kehiin
|
Lopetus 14.8.2007
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
Samis wrote:Yhä "ruodussa"! Tuntuu ihan kivalle - mikäli tämä eilen aamulla alkanut päänsärky vain lakkaisi  Olen vetänyt kaksin käsin särkylääkkeitä, mutta mikään ei tunnu auttavan, päänsärky on minulle ihan uusi "laji", en muista koskaan siitä ennen kärsineeni.
*niiaa syvään* ja kiittää ja kaikkia kannustavia!
päänsärkyyn kokeile yksinkertasta konstia-ota tavallista aspiriinia(1 tai 2...500mg) ja energiajuomaa.(mie käytän sitä batt...jne merkkistä)..on oikein lääkärin vinkki.burana on tulehduskipulääke.
nimim. kaikki päänsärkylajit koettu
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Samis wrote:Kävin just pojan kanssa keskustelun aiheesta ja sovittiin, että hänkin on nyt ilman tupakkaa ja minä tarjoan ens kuun 15. päivä meille kummallekin todella mahtavan juhlaruuan jossain paikallisessa "hienosto" ravintolassa  , mutta ainoastaan sillä ehdolla, että kumpikin on pitänyt lupauksensa - EI ENÄÄ TUPAKKAA!
Loistavaa! Anna hali minunki puolesta pojalle ja kerro että te ootte molemmat loistavia!!! Jatketaan samaan malliin vaan
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Marikatti
Rekisteröityi: 01/09/2007 14:08:57
Ei kirjautunut
|
Hieno juttu Samis, että olet päättänyt lopettaa tupakanpolton! Ja hienoa, että sait poikasikin innostumaan! Upeaa!
|
Eka savuton päivä ajanlaskun alkaessa uudestaan: 8.9.2007
|
|
|
tupu
Rekisteröityi: 21/08/2007 12:02:57
Ei kirjautunut
|
TSEMPPIÄ Samis hurjasti siulle ja pojallesi
Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 11/09/2007 12:58:50
|
uusi alku 25.8.2007
|
|
|
Likka72
Rekisteröityi: 12/07/2007 08:17:26
Ei kirjautunut
|
Rutkasti Tsemppiä Samis sulle ja pojalles
Noi päänsäryt on ikäviä mut ne on vierotusoireita ja menee kyllä ohi
Niin se skeida vaan lähteepi sieltä elimistöstä ja kroppaa huutaa lisää...
Mut periks ei anneta,eix je!!
|
Jumankauta juu nääs päivää,ei oo hualen häivää..jos tällä tiällä pysyy.Paree olis pysyä ny...
|
|
|
Neidonvarjo
Rekisteröityi: 03/09/2007 15:29:44
Ei kirjautunut
|
Mulla jatkuu yhä päänsäryt. En tiedä "Mistä" ne johtuu. Varmasti myös polttamattomuudesta. Mutta koulussa niitä esiintyy normaalia enemmän. Psyykkeestä myös. Tupakka "rentoutti" henkisesti ja nyt kun sitä taukoa ei ole, ei vielä "osaa" rentoutua ilman sitä, ainakin näin veikkaisin.
Vaikka kärsin joka ikinen päivä päänsäryistä en mielelläni silti söisi jatkuvalla syötöllä särkylääkkeitä. Kuitenkin ne ovat lääkkeitä. Riippuen vaikuttavasta aineesta niin niillä on myös omat huonot puolensa. (Vatsahaava, verenvuodot ja muuta "pikkukivaa). Tuskin niitä nyt 2 viikon kuurilla saa, mutta särkylääkkeistä voi tulla myös päänsärkyä. Siis ideana se, että kun niitä on TOTTUNUT ottamaan, niin ilman niitä tulee sitten särkylääkevieroituspäänsärkyjä, tai jotain muuta yhtä hienoa...
Suosittelen siis pahimpiin päiviin ihan reilut särkylääkkeet ja olon helpotettua yrittää purra vähän hammasta ja sitten napsia pienemmillä annoksilla. Kuitenkin se päänsärky menee ohi joskus ja jossain vaiheessa.
Mulla on menossa näköjään jo 9 savuton päivä. Aika menee itsestään, enkä olisi kyllä ikinä uskonut, että NÄIN pitkään olen jo ilman tupakkaa!
|
/me lopetti tupakoimisen 3.9!
|
|
|
Samis
Ei kirjautunut
|
Jihaa Yhä vain savuttomana ja päänsärkykin hellitti päivän mittaan, en kyllä aamulla ottanut sitä 1 mg pilleriä vaan ihan rohkeasti puolitin sen , otan sitten illalla toisen puolikkaan. Eli mun kohdallani tuo 2x1 mg on ihan liikaa, kun liikaa oli jo 1 mg kerralla! Särkylääkkeitä olen ottanut edellisen kerran neljä vuotta sitten leikkauksen jälkeen, ettei niitä niin hirveästi ole tullut popsittua.
Tupakan suhteen on vähän sellainen levoton olo - mutta taas toisaalta - niin levollinen
Ja se suurin uutinen: sällikään EI ole polttanut (omien sanojensa mukaan) tänään yhtään
|
|
|
|