« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Motivaatttori? XML

Kirjoittaja Viesti

JukkaI

Rekisteröityi:
04/04/2007 13:40:31

Ei kirjautunut

Toimisiko tällaiset motivaatorina? Tämä esimerkki on todellaa siisti ilman mitään revityksiä, pelkkää faktaa.

//elamapelissa.yle.fi/wallu-tapaa-keuhkoahtaumapotilaan (suora linkki poistettu)

Kerätäänkö kokoelma vastaavia?

Mikä on keuhkoahtauma latinaksi ja englanniksi?

Tätä viestiä on muokattu 4 kertaa. Viimeisin päivitys 21/09/2007 12:01:56

justine

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:07:23

Ei kirjautunut

kyllähän nuo varmasti sellaisena toimii muutoinkin hyvä olla esillä tämänkin sairauden sillä keuhkosyöpää yms.kyllä osataan pelätä,ahtaumaa harvemmin.

"Älä kutsu ketään teidän joukossanne tyhmäksi, sillä me totisesti emme ole viisaita emmekä tyhmiä. Olemme vihreitä lehtiä elämän puussa ja elämä itse on suurempi kaikkea viisautta ja varmasti kaiken tyhmyyden yläpuolella." sanoi joku fiksu jossain...
[Email]

Esa

Rekisteröityi:
03/04/2007 17:23:46

Ei kirjautunut

JukkaI wrote:Mikä on keuhkoahtauma latinaksi ja englanniksi?

Emphysema

En polta tupakkaa samasta syystä kuin en syö multaa - mitäpä iloa minulle siitä olisi?

JukkaI

Rekisteröityi:
04/04/2007 13:40:31

Ei kirjautunut

Esa wrote:Emphysema

No se on siinä!
Eli harkitsijat jos pikkuisenkin mietityttää, niin klikkaa tuosta:

//images.google.fi/images?q=%20Emphysema&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi[/url] (suora linkki poistettu)

tai laita tuo sana Emphysema googleen ja katso kuvia.

Huh Huh!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/09/2007 14:11:26

Taistelija

Rekisteröityi:
10/09/2007 08:55:55

Ei kirjautunut

Hyi helvetti!

Lopetin just sen takia, ettei tartte emphysemasena 70-kymppisenä miettiä, että olis sittenkin pitänyt lopettaa 34 vuotta sitten. Enkä ollu nähny kyllä nuita kuvia!

Kiva olla ny lopettaneiden joukossa, eiks vaa

Uusi elämä alkoi savuttomana 21.8.2007!

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

Mun väsäämä motivaattori: www.majgaj.com/laskuri.pl?v=2000&k=1&p=1 (suora linkki poistettu)

Tuossa hiukan lukua mitä mulla olisi takataskussa jos olisin lopettanut uuden vuoden päivänä 2000 niin kuin lupasinkin itselleni mutta ei onnistunut.

ps. Voitte kokeilla itse säätämällä noit arvoja: v = vuosi, k = kuukausi ja p = päivä.

Tätä viestiä on muokattu 3 kertaa. Viimeisin päivitys 26/11/2007 14:42:51

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

salamanquesa

Rekisteröityi:
22/10/2007 22:35:39

Ei kirjautunut

Noissa emphysema-kuvissa on toden totta motivaattoria... hyi että.
Vielä kun olen näin alussa tässä savuttomuudessa, niin sitä motivaatiota joutuu aika ajoin etsiä pään valtaavan "sumun" keskeltä....
Mutta nuo kuvat kyl antaa pontta päätöksessä pysymiseen.
Kuvat tehoaa ainakin paremmin kuin spadduaskin kyljessä olevat "Tupakointi heikentää verenkiertoa"- tyyppiset saarnaukset.
Mielestäni tupakka-askien kyljessä voisi hyvin olla kuva esim. keuhkoahtaumaa sairastavan keuhkoista. Ennen- kuva terveistä keuhkoista ja jälkeen -kuva muutaman kymmenen vuoden tupruttelun "saastuttaneista" keuhkoista. Jättäisin kyllä topan ostamatta...

16.11.09

Marjatta_2

Rekisteröityi:
31/12/2007 13:00:04

Ei kirjautunut

Herranen aika, mitä kuvia!
Toivottavasti koskaan ei ole myöhäistä lopettaa! Noita kammotuksia täytyy käydä vilkaisemassa aina, jos tulee ikävä röökiä.

Nelli

Rekisteröityi:
17/12/2007 21:43:26

Ei kirjautunut

Jotenkin ei nuorena ajattele äärimmäisiä vaihtoehtoja, joihin tupakointi voi johtaa. Keuhkosyöpä tai keuhkoahtauma tuntuvat kovin kaukaisilta ajatuksilta...

Oma isä on juuri tutkimuksissa, koska keuhkoissa on löytynyt jotain poikkeamaa. Mies on polttanut runsaasti yli 40 vuotta. En voi olla ajattelematta, etteikö röökaus olisi vaikuttanut.

Jos jotain hyvää hakee, niin tilanne antaa itselle lisämotivaatiota. Järjetöntä tuhota kehoa tupakalla!

Siirry: