« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kysy mitä mielees tulee - aina joku foorumisti tietää vastauksen XML

Kirjoittaja Viesti

Miisa

Rekisteröityi:
28/12/2008 00:08:43

Ei kirjautunut

Hei kaikille
Harkitsen lopettamista lähiaikoina, ja olen jo haeskellut motivaatiota täältä stumpista.
Minulla olisi yksi kysymys...
Olen uusi täällä, ja haluaisin tietää, että kuinka tämä palsta auttaa lopettamisessa kun täällä vain riidellään ja ilkeillään?

Lala

Rekisteröityi:
04/12/2008 08:11:59

Ei kirjautunut

Hei Miisa, ja tervetuloa savuttomaan joukkoon!
Täältä löytyy mahtavia tsemppareita ja todella ymmärtäväistä vertaistukea, kun vaan jaksaa hieman "suodattaa" ja keskittyy etsimään kaipaamaansa tietoa.

Nyt vaan harkinnasta päätökseen! Tsemppiä!

Minä hallitsen tupakkaa, tupakka ei hallitse minua... Jos sorrun, rööki on voittanut valtataistelun.

tupakoimatta

Rekisteröityi:
26/07/2008 21:46:48

Ei kirjautunut

Hyvä paikka tämä stumppi on , pyydän omasta puolestani, anteeksi kärkkäistä kirjoitelmistani ja toivon etteivät ne säikäytä sinua tupakanpolton lopettamisessasi.
Tervetuloa lopettajiin , omasta puolestani

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys28/12/2008 01:55:16

Peter Pan

Rekisteröityi:
08/07/2008 13:19:06

Ei kirjautunut

Tervetuloa Miisa joukkoomme, kuljemmekin varmaankin toistemme vanavedessä lopettamisen suhteen, jos vaan olet malttanut aloittaa tai siis niinkuin lopettaa.

Tämä on ärsytysosasto, jossa tieten tahtoen ilkeillään toisille omaa pahaa oloa peilaten, mutta lopettaneiden ja harkitsijoiden osastolla kannustetaan sitten olan takaa puolipakolla, eli ihan vaan mikä tyyli itsekutakin sattuu miellyttämään.

Kysymys-vastaus linjaston hiipumisen estämiseksi olen pohtinut ajankohtaisten mökkipuuhien lomassa polttopuiden pinomisen aikana Heurekamaista dilemmaa siitä, että kappalehan syrjäyttää teorian mukaan painonsa verran vettä.

Oliko se Aristoteles, joka tämän ammeteorian esitti, ja maapallon pyöreyden vuosituhansiksi vesitti?

Eli jos Jos halko asetetaan vettymään veteen ja saavi täytetään piripintaan, kuseeko saavi alleen ylitulvien puuhalon alettua vettyä, eli imettyä vettä saavista ja kasvattaen painoaan samalla.

Onko oikeasti kukaan todistanut kokeellisesti, kuivaako vettätihkuva koivuhalko paremmin tuohi alaspäin kuin ylöspäin?

Hiihtokilpailukisoja sivusilmällä seuranneena tuli mieleeni, että saako vapaan tyylin kisoissa hiihtää perinteisellä tyylillä, jos ei luistelu satu viehättämään tai pitovoiteet ovat unohtuneet suksenphjiin.

Miksi lumi on päältäpäin valkoista, mutta altapäin sinistä

Kuinka kovaa pitäisi hiihtäjän hiihdellä, jotta liukukitkasta aiheutuva lämpö sulattaisi ladun alta?

Mitä oli ensin, vettä, lunta, jäätä, kuuraa vai kenties pakkashöyryä?

By the way, pirteää uutta vuotta kaikille stumppaajille, maailmassa on vielä monta ihmeellistä asiaa, joka hämmästyttää kummastuttaa

Tätä viestiä on muokattu 4 kertaa. Viimeisin päivitys 17/01/2009 18:52:40

Katkenneita ja arkielämän kannalta tarpeettomia ajatuksia sitten ajanlaskun uusalun 15.1.2009
[Email] [WWW]

mikaela

[Avatar]

Rekisteröityi:
31/01/2009 09:51:05

Ei kirjautunut

Heips kaikille! Ja Hyvää Pääsiäistä! Ajattelinpa nostella tätä mainiota ketjua vähän ylemmäksi. Olemme ystäväporukan kanssa jo pidempään aina välillä miettineet seuraavanlaista asiaa... miksei kalat kuole ukkosella? Vai kuoleeko jos salama iskee järveen? Vesihän johtaa tosi hyvin sähköä, tiedättehän miten leffoissa aina joku murhataan kylpyammeeseen hiustenkuivaajalla.

No olipa tässä taas tikusta asiaa, palataan mutta ei sytytetä!

viimeinen lopetus 1.3.2009

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

katsoin joskus tv ohjelman jossa tuli puheeksi miten kalat selviävät ukkos ilmalla.kun salama iskee järveen,ja kalat ovat 10 metrin päässä,niin ne todennäköisesti selviävät,lähempänä ollessa menehtyvät.joo savuttomana mennään ilman muuta,ei anneta nikkikselle valtaa.hyvää pääsiäisen jatkoa!!!

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

rizla

Rekisteröityi:
07/12/2007 15:28:53

Ei kirjautunut

Nonnii. Ny see selvis mullki et kui nee sähköseankeriat syntyväkkä.

höröplöö

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

hah,hah,hoh,hoh oot sinä rizla hauska,sain oikein makeat naurut.kesää ja ukkosta odotellessa hyvää savutonta jatkoa sinulle rizla ja muille stumppilaisille.

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

mikaela

[Avatar]

Rekisteröityi:
31/01/2009 09:51:05

Ei kirjautunut

Ok rizla, miksen mä ole tota aiemmin hiffannut!?!? Ja Tarza, kiitokset valistuksesta, näin se homma etenee...

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/04/2009 12:15:45

viimeinen lopetus 1.3.2009

Peter Pan

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eh-heh, se on varmaan sitä vesivoimaa...

Ymmärtääkseni ainakin osa ulompana salaman iskukohtaa kaloista halvaantuu joksikin tunniksi, mutta koska ne todennäköisesti nousevat pinnalle kellumaan, tiirat ja kalalokit hoitavat luonnon järjestämän savustetun muikkuapajan varsin pian suihinsa, selviytyvät ne itse iskusta tai eivät.

Vaikutus on vähän sama kuin dynamiittikalastuksella, eli on varmaankin aikalailla hankalaa erotella, halvaannuttaako kalat sähkövirta vai äänen etc. synnyttämä paineaalto, mutta ns. Pietarin kalasaaliille voi löytyä ihan vaan tällaisia luonnollisiakin selityksiä.

Noh anyway, varmaankin kaikille on itsestäänselvää, ettei ukkosella tunnusta kovin turvalliselta kalastella tai edes virvelöidä, eikä hiustenkuivaus ammeessa kuulosta muutenkaan järkevän ihmisen rationaaliselta puuhalta.

Vahingonilosta olisi varmaan kiva kuulla, onko jollain oikeasti omakohtaisia kokemuksia lehmilangalle virtsaamisesta, mutta metallin maistamista tokko kukaan on pakkasella malttanut vastustaa.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/04/2009 17:24:40

Katkenneita ja arkielämän kannalta tarpeettomia ajatuksia sitten ajanlaskun uusalun 15.1.2009
[Email] [WWW]

Peter Pan

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ajoittain vaivaa sellainen kysymys,
että missä on mun rillit,
mihin olen jättänyt ne tällä kertaa?

Kun ihmisillä silmälasit tuppaa aina ajoittain katoamaan
"parempaan talteen", ja jos oletetaan, että henkilö olisi varsin likinäköinen, eikä siten ilman okulaaria näe etsiä niitä,
että millä perusteella tai aistein voisi sitten haeskella.

Kuuloaistihan kuulostaa aika pahaenteiseltä...

Mikä on hassuin paikka, mistä olette löytäneet tai kuulleet löydetyn jotain kadotettua?

Itse olen ainakin oivasti löytänyt kuumeisesti etsimääni tavaraa tai tuotetta toisesta kädestä, että tokko parempaan voi kanssastumppaajat kyetä, mutta yrittäähän aina voi

Tätä viestiä on muokattu 3 kertaa. Viimeisin päivitys 16/04/2009 13:58:39

[Email] [WWW]

Sartsu

Rekisteröityi:
04/12/2008 11:06:23

Ei kirjautunut

Mihin helkkariin mä ne rillit taas jätin??? Niin tuttua, niin tuttua...

Mä olen niin pahasti likinäköinen etten tuu lainkaan toimeen ilman rillejä, mutta siitäkin huolimatta kävi kerran niin että hain rillejä kuumeisesti ympäri kämppää suihkusta tultuani ja manasin kun en ollut jättänyt niitä tutulle paikalle... aikani pyörittyäni ympäri totesin että rillit olivat mulla päässä, vähänkö nolotti.... mies kysyi hetken päästä kun lakkasin pyörimästä ku väkkärä että löytykö ne prillit, en kehdannut ääneen sanoa että joo, mun päästä, hymähdin vaan....

"Jos tulevaisuus näyttää ylitsepääsemättömältä, muista, että se tulee hetki kerrallaan." (Beth Mende Conny)
Savuton elämä alkoi 3.12.2008
[WWW]

Peter Pan

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No-heh, vähänkö myötähäpeestä nolostuneena voisi tietenkin todeta,
että tosi hankalahan laseja on omasta päästään nähdä, kun ei heti juolahda peilille kurkata kysymään.

On siinä varmaan ollut sivullisillä näkijöillä pokkansa pitämistä kun oot paikkoja penkonut, hihii

Niinhän sitä sanotaan että etsivä löytää, eikä kysyvä tieltä eksy

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys16/04/2009 13:59:45

[Email] [WWW]

rizla

Rekisteröityi:
07/12/2007 15:28:53

Ei kirjautunut

Misässää massi olekka ? tä Mun ny täyty anta tä paikka kakaroil taas.Niet illemmal sit

höröplöö

kisumisu_2

Rekisteröityi:
26/01/2009 14:29:45

Ei kirjautunut

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys12/05/2009 15:13:20

Siirry: