| Kirjoittaja |
Viesti |
Meri
Rekisteröityi: 30/09/2007 18:24:30
Ei kirjautunut
|
Huh, huh. Lähdettiin sitten mökille ekaa kertaa tupakanlopettamisen jälkeen. Pelkäsin sitä jo etukäteen. Ja oli just tasan niin kauheata kun ajattelin. Siellä oli "vara-aski" jemmassa. Ja se ei sitten lähtenyt mun aivoista pois millään. Onneksi en ollut yksin, olisi käynyt vanhanaikaisesti. Miten voi olla elämä näin "ei kivaa" ilman röökiä? Ja kuitenkin huomenna klo 15.40 tulee kuukausi ilman tupakkaa täyteen. Tämä oli ylivoimaisesti pahin koettelemus koko kuukauteen. Kun oli kamat purettu autosta se alkoi, saunassa ei oikein viihtynyt kun ei "pääsyt" jäähdyttelemään röökille (kuka hullu siellä ilman röökiä jäätyisi , ja kaiken takana on kuitenkin tottumus,tapa ja se "vara-aski". Tarkoitus oli kotiutua vasta huomenna illalla, mutta arvelin sortuvani jos ei heti lähdetä takaisin kotia, eli takas oli tultava Oikeesti vähän harmittaa, mutta kait mä ensi keväänä olen jo karaistunut lopettaja että mökillä olokin jo sujuu
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
,
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2009 19:45:25
|
|
|
Sade_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 23:20:53
Ei kirjautunut
|
Hieno juttu Meri!!!! Paljon onnea!!!
|
*12.10.2008*
|
|
|
Tanya_2
Rekisteröityi: 26/08/2007 17:21:06
Ei kirjautunut
|
Oikeesti onkin hyvä ettei tuolla pihalla näin syksyn tullen viitsi istuskella muutenkaan... ensi kesänä voi nauttia kesästä ilman savukkeita. Apua!
|
Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.
|
|
|
Meri
Rekisteröityi: 30/09/2007 18:24:30
Ei kirjautunut
|
Kiitos kannustuksesta
Kyllä nyt taas täällä kotosalla pärjää. Mikä kumma voi olla, että just mökillä ei pysty muka millään olemaan ilman röökiä Ei ymmärrä. Siis eihän se kotosallakaan mitään helppoa ole, mutta oikeesti siellä ei sitten muuta päähän mahtunutkaan. Tuossa 35min. päästä on sitten kuukausi täynnä ja tästähän on hyvä jatkaa.
|
|
|
Kesäkuu
Rekisteröityi: 21/09/2007 19:53:21
Ei kirjautunut
|
Kovasti kumarruksia itsehillinnästä!! Mielestäni on tosi kannustavaa lukea muitten lopettajien houkutustilanteista, varsinkin tietysti niistä voitetuista kiusauksista!
Hyvä päätös lähteä mökiltä aikaisemmin pois, mitä sitä siellä kitumaan. Varmasti vuoden kuluttua (tai aikaisemminkin) nautit kaikesta siellä ihan kuin ennenkin!! Ainakin näin sanovat kaikki lopettaneet tuttavani. Että aluksi jonkin aikaa mikään ei tunnu miltään, erityisesti kivoista asioista ja tekemisistä tuntuu kadonneen nautinto kokonaan, mutta se palaa...
Onnea!
|
|
|
Läppä
Rekisteröityi: 21/05/2007 01:40:53
Ei kirjautunut
|
Mites Merillä menee? Joko on toinen kuukausi puolessa välissä?
|
|
|
Ria
Rekisteröityi: 21/08/2007 15:57:02
Ei kirjautunut
|
Tiedän tuntee Meri. Viime syksynä yritin lopettaa "liian aikaisin", siis mökkikausi menossa ja siellähän se lipsuminen sitten alkoi Tänä vuonna onnistuin- nyt 51 päivää polttamatta ja kotikiireiden vuoksi ei käyty mökillä ku pikaseen hakemassa vene ja laittamassa talvikuntoon möksä.
Muutenkin tämä on varmaan pisin aika minkä olen ollut polttamatta ja enää ei OIKEASTI tee niin paljon mieli kuin aiemmissa yrityksissä- ELI kyllä se helpottaa ja keväällä voin varmasti jo olla polttamatta mökillä tai missä vaan
Tsemppiä!
|
|
|
salamanquesa
Rekisteröityi: 22/10/2007 22:35:39
Ei kirjautunut
|
En oikein tiedä, mihin poteroon tämä viesti oikein kuuluisi laittaa, niin laitanpa sitten tänne...
Onko kellään lopettajalla ollut kolmas viikko vaikeaa aikaa? Mulla meni kaksi ekaa viikkoa kohtuullisen kevyesti, ja nyt kolmannen viikon alettua huomaan, että teen itseni kanssa jatkuvasti kauppaa: en tunnu enää keksivän mitään hyvää syytä olla polttamatta.
Houkutuksiakin on tulossa: tänään menen risteilylle. Ei sillä, alkoholia olen savuttomanakin juonut jne.. mutta miten vastustan kiusausta tänään, kun en edes "haluaisi" olla savuton?
Apua? Anyone?
|
16.11.09
|
|
|
*vieras*
Rekisteröityi: 22/08/2007 19:18:35
Ei kirjautunut
|
En mä osaa tohon oikein muuta sanoa, kuin että jos nyt meet ja vedät sen röökin, sua ottaa päähän ihan helvetisti..
Se on se niksapeikko joka siellä olkapäällä huutelee. Ota sitä sarvista, heitä selälleen lattialle, nosta riveleistä ilmaan ja seinälle, käske painua helvettiin ja potkase perseelle
Eipä muita hyviä neuvoja..
Koeta jaksaa
|
|
|
meirami
Ei kirjautunut
|
Minulla tuli myös kolmen viikon aikoihin samat fiilikset, ne on vain hävitettävä päänupista. Ajattele että sä oot tosi hyvä ja vielä parempi parin viikon päästä. Jos nyt annat periksi, tilanne on taas edessä, eikä kaikki pysty siihen, mutta sinä pystyt. Murmelin neuvot ensin ja sitten nämä , jos enää tarvitset.
|
|
|
salamanquesa
Ei kirjautunut
|
Joo, koitan sinnitellä.
Annan sille pirulaiselle kyytiä. Ja sitten hengitän syyyyvvääään.
Se on totta, että jos nyt menen ja poltan, niin ketutus ehkä kolminkertaistuu...
Kyyyyllä se tästä.
|
16.11.09
|
|
|
salamanquesa
Ei kirjautunut
|
Kiitos neuvoistanne. Kyllähän sen periaatteessa ymmärtää, että ainoa tapa pysyä savuttomana on vaan olla sytyttämättä, mutta jotenkin sitä näköjään tarvitsee jonkun "sanomaan sen ääneen". :O
Okei, jos mä nyt kirjoitan tähän, että en tänään polta, niin ehkä päätös pysyy paremmin. Tulen vaikka huomenna raportoimaan, että EN polttanut.
|
16.11.09
|
|
|
meirami
Ei kirjautunut
|
Sovitaan niin, nyt et kehtaa polttaa.
|
|
|
REBEKKA
Rekisteröityi: 10/04/2007 16:07:45
Ei kirjautunut
|
Mulla oli neljä viikkoa se kauhea aika ja sorruinkin polttaa muutaman,mutta sitkeästi jatkan savutonta linjaa tämä uusi vuosi kysyy myös hermoja kun on tullut otettua vähän kuppia....tekee kauheasti mieli sitä......Pysytään sitkeinä ja häädetään se nikkis piru pois.Mulla menee nyt nikkis purkkaa oikein urakalla,mutta ei savuja.Voimia kaikille ja TSEMPPIÄ UUTEEN VUOTEEN.
|
JOKAINEN SAVUTON PÄIVÄ ON ILOMME.
|
|
|