| Kirjoittaja |
Viesti |
Meri
Rekisteröityi: 30/09/2007 18:24:30
Ei kirjautunut
|
Huh, huh. Lähdettiin sitten mökille ekaa kertaa tupakanlopettamisen jälkeen. Pelkäsin sitä jo etukäteen. Ja oli just tasan niin kauheata kun ajattelin. Siellä oli "vara-aski" jemmassa. Ja se ei sitten lähtenyt mun aivoista pois millään. Onneksi en ollut yksin, olisi käynyt vanhanaikaisesti. Miten voi olla elämä näin "ei kivaa" ilman röökiä? Ja kuitenkin huomenna klo 15.40 tulee kuukausi ilman tupakkaa täyteen. Tämä oli ylivoimaisesti pahin koettelemus koko kuukauteen. Kun oli kamat purettu autosta se alkoi, saunassa ei oikein viihtynyt kun ei "pääsyt" jäähdyttelemään röökille (kuka hullu siellä ilman röökiä jäätyisi , ja kaiken takana on kuitenkin tottumus,tapa ja se "vara-aski". Tarkoitus oli kotiutua vasta huomenna illalla, mutta arvelin sortuvani jos ei heti lähdetä takaisin kotia, eli takas oli tultava Oikeesti vähän harmittaa, mutta kait mä ensi keväänä olen jo karaistunut lopettaja että mökillä olokin jo sujuu
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
,
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys01/01/2009 19:45:25
|
|
|
Sade_2
Rekisteröityi: 03/04/2007 23:20:53
Ei kirjautunut
|
Hieno juttu Meri!!!! Paljon onnea!!!
|
*12.10.2008*
|
|
|
Tanya_2
Rekisteröityi: 26/08/2007 17:21:06
Ei kirjautunut
|
Oikeesti onkin hyvä ettei tuolla pihalla näin syksyn tullen viitsi istuskella muutenkaan... ensi kesänä voi nauttia kesästä ilman savukkeita. Apua!
|
Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.
|
|
|
Meri
Rekisteröityi: 30/09/2007 18:24:30
Ei kirjautunut
|
Kiitos kannustuksesta