« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

ollakko vai eikö olla..siinäpä kysymys.. XML

Kirjoittaja Viesti

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/03/2011 19:56:17

Ei kirjautunut

voi, jukra miten nopeesti syksy tuli..tai ainakin tuntuu siltä ihan..puista tippuu lehtiä, kesäkukat kellastuu ym,ym. Mut pääasia et tupakki käy aina vaan vähemmän ja vähemmän mielessä
Unohtaakohan sitä ikinä ihan oikeesti..no, jopa on aatoksia tälle illalle..huh,huh!
Savuitta mennään etiäpäin ja periks ei anneta

Lopetus 14.3.2011

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ja taas pitää tuuletella ja oikein kunnolla..siis VIISI KUUKAUTTA ilman myrkkyy!!
Kyl on niin ylpee olo, että!!
Ja taitaa se perkules aina päivä päivältä olevan vähemmän ja vähemmän mielessä se kaamea koukuttaja!!
Joskus toivoo, et tulis totaalinen muistinmenetys, et unohtus!!
Näin mennään etiäpäin ja periks ei anneta!!

Lopetus 14.3.2011

piltti

[Avatar]

Rekisteröityi:
14/11/2010 20:03:17

Ei kirjautunut

hienoa papukaija!
itse kanssa ajatellu että tuo totaalinen muistin menetys tupakan suhteen ei olis yhtää pahitteeksi.

tsempit sulle! perässä tullaan, hitaasti mutta varmasti

_piltti_

26.4.11 -> harkitsija
27.4.11 -> päätös tehty
29.4.11 -> SAVUTON!

Jokainen polttamaton savuke on jo VOITTO!

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sataa, sataa ropisee...mut ei se haittaa menoa.
JA PUOLI VUOTTA tänään savutonta elämää takana
Joo, kyl täytynee ruveta painoo tiputtamaan, kun jo kaksi henkilöä vihjannut töissä eli toisin sanoen suoraan sanonut , et on tainnu painoo tulla..voi, masennus sentään...mut parempi sekin, kuin tuhkikselta haiseva kaamea löyhkäävä tuhkakuppi!!!!
Ilolla en kiloja kanna, mut jospa niistä viel eroon jossain vaiheessa pääsis..ainakin toivossa on hyvä elää
Savuitta mennään etiäpäin ja PERIKS EI ANNETAAAA!!

Lopetus 14.3.2011

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kauhee morkkis kiloista ny tullu..No, oon yrittänyt pikku hiljaa liikuntaa täs lisätä ja makeen syöntikin on jo vähentymään päin.
Ny alkais varmaan jo olla se oikea aika ruveta painoa tiputtamaan pikkuhiljaa..kun ei ole nyt enää päällimmäisenä se lopetus urakka!!
Kyl tästä savuttomuudesta, vaan oon niin paljon hyötyä ja elämä on vaan niin paljon helpompaa ilman tupakkaa..ei voi siis muuta ku, kerrassaan kehua olotilaansa kaikin puolin!!!!!!

Lopetus 14.3.2011

Katski

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/04/2011 12:27:19

Ei kirjautunut

Onnittelut papukaija!

Kyllä ne kilot siitä lähtee karisemaan. Vähän samaa ongelmaa on mutta, mulla ei toi tupakointi kiloja nostanut vaan yleinen stressi. Mä ajattelin kattoa joulun jälkeen noita kiloja tarkemmin, tottakai oon vannonu et jätän noi Ben&Jerry's jäätelöt sinne kaupan pakastealtaaseen ja lokakuu on roskaruokalakko, että pienillä teoilla ennen joulua mennään ja sen jälkeen on se perse sieltä sohvanpohjalta nostettava.

Tsempit!

Lopettanut luomuna 31.3.2011 - 0 lipsahdusta

catri

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/07/2011 17:26:24

Ei kirjautunut

Wau, onnea Papukaija, yli puol vuotta jo täynnä Voisin olla kade, mutta kun oon täältä kuitenkin kohtuuvauhtia perästä tulossa, en viitti kuitenkaan.

Mulla myös herkuttelu on vähän jäänyt päälle. Kiloja ei ole ehtinyt kertyä kuin 2-3 kun olen niin hulluna kaikkeen liikkumiseenkin mutta kun olis varaa laihtua ne 2-3 kiloa + muutama vielä tykö eikä niin paljoa ehdi ja pysty liikkumaan. Herkuttelua tarttis vähentää, joka päivä päätän että huomenna... kyllä se huominen vielä tuleeki, ihan varmana
Toisaalta tää savuttomuus on vaan niin ihanaa, että muutama kilo...äh, nyt mä huijaan, no, olishan se kiva olla siro, sievä ja savuton mutta toistaseks ainakin on tyydyttävä olemaan vaan savuton .

Mutta hei, syksy on parhaimmillaan ja pahimmillaan, ihan miten kukakin sen kokee... nautitaan vaan tuoksuista ympärillä ja kaikista ihanista makuelämyksistä - NAUTITAAN ELÄMÄSTÄ

Eikä periks anneta

- Catri -

viimenen tumppaus 17.7. klo 22.50

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Tervehdys.Onnea Papukaija puolesta vuodesta! Jes, catri nautitaan syksystä ja nyt lokakuussa laitetaan niitä tuikkuja palamaan,niin tulee lämpönen mieli. Savuttomana mennään ja ihanan reipas mieli, vaikka kyllä kömmin jo yö puulle.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys09/10/2011 00:06:32

savuttomuus alkoi 18.7.2011

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos krisu!
Aika siintää kyl tosi nopeesti etiäpäin!!
Stumpissa tulee vaan pyörittyä, vaik savutonta elämää takana kohta 7 kuukautta!!
Kiva tääl on turista vanhojen ja uusien "tuttavien" kesken..tää papukaija on vaan niin papupata

Lopetus 14.3.2011

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Voi hyvä ihme Papukaija Onnea 7 kuukaudesta. Menee tosiaankin aika nopeasti. Hieno saavutus
Tuota olen minäkin sen saavuttanut, jos et tykkää huonoa niin olen näin Mutta sinun onnenpäiväsi

savuttomuus alkoi 18.7.2011

catri

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jihuu, pari päivää enää 7 kuukauden etappiin. Ihan mielettömän upea juttu, ONNEA PAPUKAIJA

- Catri -

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

JIHUU..7 kuukautta täynnä savuttomuutta!!
Eipä oo pitkään, pitkään aikaan tehny mieli tupakkaa,..nyt kovasti ollu mielessä..huh, huh
Taitaa stressiä olla ny enemmän ja asia johtunee siitä varmaankin..töissä älytön kiire ja porukat sairaina. MUT PERIKSI EI ANNETAAAA ja näin mennään etiäpäin
Ja kiitokset krisulle ja catrille

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/10/2011 19:26:16

Lopetus 14.3.2011

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Nyt alkaa helpottaa...
on se perk..kumma, kun vieläkin se nikkis ukko sitkeesti olkapäällä vaan istuksii ja yrittää kaikkensa, et sitä sortuis ja polttas vain sen yhden ainoan tupakan!!!
Kyl tosiaan on tehny tiukkaa monta viikkoo..huh, huh!
Olen lopettanut enkä salli itselleni sitä yhtäkään tupakkaa, kun siitä se ura taas aukeais!!
No, joka tapauksessa näin mennään etiäpäin..savuitta tietenkin!!

Lopetus 14.3.2011

catri

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Loistavaa, sisulla eteenpäin eikä periks anneta! Minä oon kyllä ihmetellyt, missä mun nikkikset viipyilee mutta päätin olla murehtimatta sitä . Ei oo nimittäin kertaakaan vielä tehnyt mieli tupaxia tän 3,5 kuukauden aikana . Nikkikset tulee sitten jos tulee, sitten vaan tapellaan vastaan

Pahuksen kiukkunen oon välillä ollut, joskus vaan ärsyttää ihan pienetki jutut - ja toisena päivänä voin olla pelkkää päivänpaistetta. Kai tän tien kuuluukin olla vähän kuhmurainen mutta eikun taas nokka tuulta päin ja periks ei anneta

- Catri -

papukaija

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

ja kahdeksan kuukautta uuutta savutonta elämää takana...helppoo ei oo ollu välil tooosi, tooosi vaikeeta, mut selätetty nikkis on!!
Miten voikin olla näin vaikeeta vieläkin välil???
Mut näil eväil mennään etiäpäin ja periksi ei anneta!!!!!!!
TSEMPIT KAIKIL

Lopetus 14.3.2011

Siirry: