« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Missä vaiheessa.. XML

Kirjoittaja Viesti

yrittäjä

Rekisteröityi:
01/10/2007 11:31:49

Ei kirjautunut

..te konkarit koitte sen, ettei tarvitse enää sinnitellä "sitä yhtä" vastaan? Milloin muiden mennessä tupakalle, huomaamattanne (!) kerroitte, ettet polta? Milloin koitte ensimmäisen päivän, ettei tupakka tavat muistunut mieleen? Voisiko tämän kiteyttää kysymällä, milloin unohditte tupakan?

*vieras*_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:40:04

Ei kirjautunut

No mun kohalla oiskohan se ollut siinä 3 vkon jälkeen kun älysin että mä en tarvi tupakkaa mihinkään. Nyt en muista milloin viimeksi on tehnyt mieli tupakkaa...

Mut mainittakoon että mulla on olut suhtkoht helppo lopetus, oonkin sitä naureskellut että mut on niin hyvin aivopesty orgin puolella että en oo turhia itkenyt röökin perään.
Kiitosta vaan vieläkin Orgin porukalle

Kyllä se hetki vielä sullekin avautuu.Usko pois.
Tsemppiä kovasti!

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 05/10/2007 21:37:44

yrittäjä

Rekisteröityi:
01/10/2007 11:31:49

Ei kirjautunut

Kiitti!

Vaik en mä sitä vielä odotakkaan tapaavani, kyselin ihan noin muuten vaan tsemppi mielessä

*vieras*_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 19:40:04

Ei kirjautunut

Hei se on niiiiiiiiiin yksillöllistä milloin palaset loksahtaa kohilleen.
Toisille aiemmin, toisille pikkasen myöhemmin. Kyllä se sullekkin avautuu vielä

Kovasti tsemppiä sinne asti!

minna

Rekisteröityi:
05/04/2007 19:09:12

Ei kirjautunut

Oli muistaakseni siinä kolmannen tai neljännen viikon huitteilla. Tosin alusta tein itselleni selväksi, etten missään tilanteessa, mistään tekosyystä, sytytä tupakkaa enää.

Nykyolossa tupakka käy mielessä hyvin harvoin hyvin etäisenä häivähdyksenä.
Voimia sulle niin paljon kuin tarvitset! Olet hyvällä tiellä vaikka susta ei ihan aina siltä tuntuisikaan.

Aija

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:50:39

Ei kirjautunut

Ihan kiva lukea, että toiset selviävät helpolla - ai "kiva" vai!!! Minulla on nyt takana 6 kk 1 vko tupakatonta aikaa ja rööki on mielessä jatkuvati. Sen takiahan näillä sivuillakin pyörin. Eilen kävin aamupäivällä vähän kaupoissa ja kaunis ja lämmin sää kun oli, istui porukkaa terasseilla. Ja voi taivas sitä ihanaa tupakan tuoksia mikä siinä leijaili! Tuli kyllä mieleen, että eiköhän tuo ole samantekevää milloin, miten ja missä kuolee, kannattaako tämä kärvistely? En silti tupakkaa ostanut, täytynee ottaa tämä projekti harrastuksen kannalta!

Neidonvarjo

Rekisteröityi:
03/09/2007 15:29:44

Ei kirjautunut

Tupakka käy mielessä silloin kun siihen törmää. Eli kun vanhemmat tai sisarukset tupakoivat, tai kaverit. Sitä lopetettuaan tajusi, että ei ole juuri yhtään savutonta läheistä!!! Uskomatonta! Mutta ei se muuten päällimmäisenä kyllä ole ajatuksissa. Tietysti kun foorumilla istuskelee ja kyseisestä aiheesta keskustelee, niin sitten sitä tulee mietittyä. Ei muuten juuri. Onneksi.

/me lopetti tupakoimisen 3.9!

senni_2

Rekisteröityi:
07/08/2007 20:18:43

Ei kirjautunut

Hei!
Mulla on kasassa nyt 2 kuukautta ja melkein kaksi viikkoa. Tupakka käy mielessä päivittäin, mutta se menee aina ohi. Välillä se jurnuttaa vähän pidempään, jos esim. näen tai haistan tupakan, mutta tähän asti olen sen aina saanut kitkettyä aivoistani jossain vaiheessa. Välillä täytyy miettiä oikein pitkiäkin toveja sitä miksi en polta, kun tulee samanlaiset "mitä väliä"-ajatukset päähän. Eli yksilöllistä kai aika tavalla tämäkin asia.

Freedom! 16 vuoden jälkeinen savuttomuus alkoi 2.8.2007

Siirry: