« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Huomenna se loppuu! XML

Kirjoittaja Viesti

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

Hei kaikki, uusi täällä ja onnellinen kun löysin tämän paikan.

Huomenna aamulla se loppuu ja luulen että tulen kaipaamaan teidän tukea, heikko kun olen!

Olen jo kerran lopettanut, autokolarin yhteydessä sitä haki ekaksi tupakkaa =( sen jälkeen taas lopetan moneksi kuukaudeksi kunnes riita vaimon kanssa ajoi mut taas polttamaan.

Nyt siis on mitta täysi ja tän on loputtava huomenna aamulla, tarkemmin ajateltuna tänään illalla ennen nukkumaan menoa, sillä unissani en aio polttaa

Pitäkää peukkua, kerron sitten huomenna lisää!

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

nyt tai ei koskaan

Rekisteröityi:
17/09/2007 09:05:09

Ei kirjautunut

Onnea matkaan! Mulla neljäs savuton viikko menossa eli 1 kk kohta täynnä. Ja sitä pitää juhlia!!! Pysy tiukkana ja lueskele näitä sivuja, siinä sulle ensiapua, niinkuin monelle muullekin. Meitä on täällä monta samassa veneessä!

Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797

fujitsu

Rekisteröityi:
01/10/2007 21:59:54

Ei kirjautunut

Kyllä se onnistuu kun itse haluat lopettaa. Jos saisin sanoa niin ota rauhallisesti. Ehkä kannattaa turvautua myös niotiinipurkkiin, inhalaattoriin tai tabletteihin. Niistä ainakin jotkakin apua saa jos on hiemankin epävarma olo. Itsellä on nyt toista viikkoa takana nikotiinin inhalaattoirin voimin.

Tsemppiä sinulle näytä itselle ja muille mistä sinut on tehty?

Tanya_2

Rekisteröityi:
26/08/2007 17:21:06

Ei kirjautunut

Munjuttu: Riita ajoi sinut polttamaan? Niin minullekkin on mukamas käynyt... . Mutta niinkuin varmasti tiedät niin tupakoitsija sisällämme keksii kyllä syyn sytyttää tupakka uudelleen (riita, stressi ym.ym). Eihän tupakoimattomatkaan sytytä tupakkaa kun riitelee... eihän

Nyt ei sitten anneta tuon nikkisötön tulla houkuttelemaan tupakoimaan uudelleen kaiken maailman tekosyiden kanssa. Eihän

Minä ainakin olen selvinnyt riidoista, stressistä ym.ym ilman tupakkaa, kun olen tehnyt itselleni selväksi, että voin sytyttää tupakan vain jos on ihan pakko... pakko? En keksi muuta pakkoa sytyttää tupakka, kuin että joku pitäisi asetta ohimolla ja käskisi polttaa...

Nyt kovasti tsemiä ja asennetta hommaan!

Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

munjutulle hurjan paljon voimia ja tsemppejä tälle päivälle Ollaan hengessä mukana!!!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

munjuttu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Eilis-illasta tähän asti ilman tupakkaa. Välillä tekee tiukkaa ja sit taas helpottaa kun saa ajatuksensa pois tupakasta.

MunJuttu

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Hyvä hyvä Ekat 12h taitaa olla täysi ja kohta jo 24h savutta Tästä se lähtee

Tsemppiä!

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Tanya_2

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kolme ekaa päivää taitaa olla ne vaikeimmat. Mutta kolme päivää on lyhyt aika kärvistellä jos sen jälkeen saa olla savuton loppuelämänsä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys10/10/2007 12:14:07

Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

munjuttu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Loppujen lopuksi ei tää nyt niin kauheeta olekaan tämä tupatoimattomuus, tosin harmi miten paljon kumminkin sitä tekee mieli ja välillä keskittymishäiriöitä ilmenee, mut ei mitään vakavaa ettenkö jaksais sinnitellä muutamaa päivää.

Sitä vaan ei koskaan ajatellut lopettavansa joten parikin tuntia ilman röökiä teki tiukkaa, koska ei ollut syytä. Nyt kun on syy niin on helpompaa.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys10/10/2007 14:02:09

MunJuttu

Tanya_2

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Minunkaan mielestäni tuo lopetus ei ollut mitenkään ylitsepääsemätöntä. Asenne kannattaa pitää kunnossa, ja ajatella itseään tupakoimattomana. Ja ei missään nimessä kannata alkaa haikailemaan tuon typerän pötkylän perään

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

munjuttu wrote:Loppujen lopuksi ei tää nyt niin kauheeta olekaan tämä tupatoimattomuus, tosin harmi miten paljon kumminkin sitä tekee mieli ja välillä keskittymishäiriöitä ilmenee, mut ei mitään vakavaa ettenkö jaksais sinnitellä muutamaa päivää.

Sitä vaan ei koskaan ajatellut lopettavansa joten parikin tuntia ilman röökiä teki tiukkaa, koska ei ollut syytä. Nyt kun on syy niin on helpompaa.

Niinhän se menee,kun oikein TAHTO on luja,niin kuin itse uskon,SE ONNISTUU .Esimerkkinä olen minä itse 27-vuotta tupakkaa reilusti,mitta kertakaikkiaan täynnä keuhkoputken tulehdukset,keuhkokuumeet,salailut ym...... .Nyt 9kk ilman tupakkaa,eikä just nyt mieleen tulis mennä spaddulle Mieheni 30-vuotta tupakoineena,jatkuva "tupakkayskä" 2 askia päivässä,niin tuo vaan lopetti 6kk mun lopetuksen jälkeen,eikä tuo mies oo mitenkään "moksiskaan" ja yskä,limaisuus poissa,enkä usko,että hänkään nyt just vaihtais tupakoimattomuuttaan taas käryttelyyn Onnea ja tsemppiä onnistumisellesi

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Tsemppiä kärvistelyyn, jaksat nyt sinnitellä niin siitä se sitten alkaa sujumaan kuin itsestään

munjuttu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Miten tän nyt kehtais sanoa... sorruin. Olin matkalla kotiin ja vaimo sanoi, että menee tupakalle ennen kuin haen hänet. Kysyi et haluunko mäkin ja sanoin et en, ettei saa kysyä. No kun nähtiin niin pyysin röökiä.

Oma moka, kun en kertonut hänelle mun säännöt. Eli ei saa kysyä haluanko röökiä eikä pyytää mua mukaan vaan seuraksi. Nämä kaksi ainakin alussa on mulle nou-nou.

Nyt harmittaa, olin 18 tuntia ilman eikä ollut tiukkaakaan, mut sorruin silti. En aio luovuttaa, yritän uudelleen

MunJuttu

Meke

[Avatar]

Rekisteröityi:
17/04/2007 18:41:23

Ei kirjautunut

Tsemppiä siis uudelleen.... kannattaa mennä kaikki entiset tupakointi-tilanteet vaan ronskisti "läpi", niin voi elää "normaalisti" vaikka ei enää poltakkaan

puolirahtari

Rekisteröityi:
10/10/2007 21:02:44

Ei kirjautunut

täytyy kyllä myöntää että tupakoivat ystävät / puoliso on se helvetillisin läheinen lopettamisen ajankohtana.. itse olen useasti yrittänyt lopettaa ja se on aina alkanut uudestaan kun joku ystävistäni on ollut viikon aski ojossa että vedä ny yks. Ja "huomenna se loppuu" on kieroutunut asenne, se loppuu just nyt!

- nyt kaksi päivää polttamatta -

Siirry: