« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

01.01.2009. LOPETTANEET - KAIKKI TERVETULLEITA XML

Kirjoittaja Viesti

AimoPamaus

Rekisteröityi:
03/01/2009 21:34:17

Ei kirjautunut

Mirkku wrote:Onpa mukava kun AimoPamaus ja Antero1980 ilmoittautuu. Jos onkin tullu oltua harhapoluilla, niin tärkeintä on tulla takaisin ja ryhdistäytyä uudelleen.

Joo taidan lähteä kauppaan nikotiinin ostoon...

Taas tauolla 1.1.2010 ->
"Lopettanut 1.1.2009" (Muutamaksi kuukaudeksi ja siirtyi satunnais sikareihin + tupakkaa humalassa)
Tupakoinut päivittäin noin askin 15v.

Saarus

Rekisteröityi:
06/01/2009 14:57:03

Ei kirjautunut

Onnea kaikille juuri ensimmäistä vuosipäivää viettäneille olette mahtavia!!

T. (myös) savuton Saarus

Elama on ruma, kaunis ja rakas, rikas, rama, mutta OMA

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

AimoPamaus wrote:
Mirkku wrote:Onpa mukava kun AimoPamaus ja Antero1980 ilmoittautuu. Jos onkin tullu oltua harhapoluilla, niin tärkeintä on tulla takaisin ja ryhdistäytyä uudelleen.

Joo taidan lähteä kauppaan nikotiinin ostoon...

Minuako karkuu lähet? Elä AimoPammaas tuota mää tekemää, ilimoo pilloomaan. Mukavahan minun ol kuulla nuapurin poikoo.

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

jakke63

Rekisteröityi:
05/03/2009 16:37:48

Ei kirjautunut

Saarus wrote:Onnea kaikille juuri ensimmäistä vuosipäivää viettäneille olette mahtavia!!

T. (myös) savuton Saarus

Kiitos kiitos
Vuosi täynnä! Uskomatonta! Aika monta kertaa tuli yritettyä lopettamista 30 vuoden aikana.

AimoPamaus

Rekisteröityi:
03/01/2009 21:34:17

Ei kirjautunut

Mirkku wrote: Minuako karkuu lähet? Elä AimoPammaas tuota mää tekemää, ilimoo pilloomaan. Mukavahan minun ol kuulla nuapurin poikoo.

Empä tokkiisa... Kuhan muuten vuan o malttamaton olo ja kohta olis alakanna kaahee hytinä.
Ja hyvältähän tuokii sitten tuas maestu...

Siis nikotiinitabletti, jossa tällä kertaa makuna sitruuna.

Taas tauolla 1.1.2010 ->
"Lopettanut 1.1.2009" (Muutamaksi kuukaudeksi ja siirtyi satunnais sikareihin + tupakkaa humalassa)
Tupakoinut päivittäin noin askin 15v.

Magenta

Rekisteröityi:
02/01/2009 20:31:15

Ei kirjautunut

KAIKILLE ASIANOSAISILLE ONNEA VUODEN MITTAISEN SAVUTTOMUUDEN JOHDOSTA! HYVÄ ME!!!!

Selailin omia tekstejäni vuoden varrelta ja totesin, että tupakatta oleminen oli minulle suurimman osan ajasta melkeinpä petollisen helppoa, mutta aina ajoittain tuli sitten *niitä* hetkiä, jolloin tahdonvoima joutui aivan yllättäen äärimmäisen lujille. Jostain syystä sain tällä kertaa pysyvästi taotuksi kovaan päähäni sen faktan, joka toki on ollut tiedossani usean vuoden (ja "lopettamiskerran") ajan: yksikin sytytetty tupakka johtaa kohdallani poikkeuksetta, vähä vähältä taas päivittäiseen tupakointiin. Minä siis en kerta kaikkiaan, en millään tekosyyllä, en missään tilanteessa voi polttaa "vain yhtä tupakkaa"! Pyrin kaikin keinoin varautumaan niihin tilanteisiin, joiden jo etukäteen tiesin olevan suurimpia koettelemuksia. Varautuminen piti sisällään sen, että otin mukaan nikotiinipurkkaa (jota taisin koko lopetuksen aikana syödä tasan kaksi kappaletta) ja mietin tarkalleen, mitä kulloinkin sanon, jos ja kun minua pyydetään mukaan tupakalle. Niin, ja kerroin hankalista tilanteista ja niissä onnistumisista täällä! Vertaistuki - samassa veneessä soutajat ja hyvät, jo aiemmin lopettaneet esimerkit - ovat olleet minulle ihan ratkaisevan tärkeä tekijä tupakoinnin lopettamisessa. En eri syistä ole ollut kovin aktiivinen palstalle kirjoittaja, mutta sitäkin useammin kävin ammentamassa voimaa muiden kirjoituksista. 3-4 kk kohdalla sota alkoi kohdallani tuntua jo voitetulta ja uusi, tupakaton identiteetti omalta. Ei kuulosta pitkältä ajalta, eihän?

TUHANNET KIITOKSET KAIKILLE KANSSALOPETTAJILLE JA TSEMPPAAJILLE! En olisi kyennyt tähän ilman teitä!

Ja lopuksi VALTAVASTI TSEMPPIÄ, USKOA JA JAKSAMISTA NYT TUPAKOINNIN LOPETTANEILLE! TE PYSTYTTE SIIHEN!!!

MEQ

[Avatar]

Rekisteröityi:
04/01/2009 16:48:09

Ei kirjautunut

Kiitos Magneta ja kaikki muutkin vuoden etapissa olijat... kaikki te olette tsempanneet kukin omalla tavallanne... ja tulos on huippu luokkaa!!! jee... Vitsi kun oon onnellinen...

Tsempit uusille alottelijoille ja ihan kaikille täällä!!!

01.01.2009 KLO 04.00 Loppui röökääminen!

Sarppa

Rekisteröityi:
14/08/2007 19:23:01

Ei kirjautunut

Pikkuinformaatio tälle foorumille entiseltä...

3kk taas sinnitelty ilman tupakkaa (1.12.09 alkaen)
Eli yritys hyväkymmenen.
Kyllä mä viel joskus onnistun

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Kyllä se Sarppa varmaakin nyt onnistuu!!
Kovasti voimia ja tsemppiä!!!!

stumpannut 6.10.2009

MEQ

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Jee... vuosi ja kolme kuukautta on täynnä!!!!

Olo on aivan huippu... pikku miinus että noi 8 kiloo mitkä on tulleet ei lähde millään... noh en kyllä oo oikei kovasti koittanutkaan! Kaikki aikanaa ehkä tuo painokin... sitten joskus lähtee laskuun.

Onkos muut tuolla päivämäärällä lopettaneet vielä "pelissä" mukana?????
Toivottavasti

Ilmoitelkaahan ittestänne ja kertokaa kuulumisia!

Minä olen tosiaan voinut hyvin ja matkustellut paljon eli eipähän oo mitään valittamista!

Tupakkaa ei tee mieli enään pätkääkään... hajukin tekee pahaa!
Yli 35 vuotta sitä laatua riitti !!

Tsemppiä KAIKILLE kovasti.

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

Moikka Meq!!Täällä ollaan myös savuttomana oltu sieltä 1.1.2009 saakka ilman ainuttakaan sauhua.Mullekin tuli noin 8 kiloa ylimääräistä elopainoa vuoden aikana ,mutta vaihdoin ruokavalion kevyempään,syön nyt vähemmän ja liikun vielä enemmän,ja pidän yhden herkuttelupäivän viikossa,nam.Nyt olen puolet 4kg saanut pois,onneksi pian pääsee taas mereen ja järviin uimaan. Voimahaleja kaikille tupakan lopettaneille,paino pieni pahe mitä tupakka

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Mukana ollaan ja savuttomana. Tupakoimattomuuteen on alkanut niin hyvin oppia, että kohta ei enää muista polttaneensa, ei ainakaan mieliteon suhteen. Jonkun toisen tupakointi muistuttaa omista orjuudsta ja mieleen tulee ne addikti hetket. Tunti polttamatta oli jo tuskaa. Loppujen lopuksi on pikkujuttu karistaa kerralla koko homma taakseen, eikä tarvitse sen jälkeen kärvistella.

Tsempit uusille savuttomille. Se onnistuu ja se kannattaa.

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

Magenta

Rekisteröityi:
02/01/2009 20:31:15

Ei kirjautunut

Morjens kaikille!

Tupakointi on kohdallani niiiin mennyttä, että harvoin tulee nykyään ajatelleeksi edes tätä yhteisöä, joka mielestäni oli aivan ratkaisevassa osassa lopetuksessani. Mukava nähdä, että meitä irti päässeitä on useampiakin! Ja hyvin tsemppaavat monet nekin, jotka eivät silloin aivan onnistuneet. Olemme hyvä esimerkki siitä, että lopettaminen on mahdollista jos ei ensimmäisellä, niin toisella, tai kuudennella tai... n:nnellä kerralla.

SARPALLE voimia taisteluun, hyvältä kuulostaa!

Sarppa

Rekisteröityi:
14/08/2007 19:23:01

Ei kirjautunut

Kiitosta Magenta

Täällä sitä kärvistellään... No osa mieliteoista menee oikeastikin jo sillä ohi, että tupakka haisee pahalla
En olis ikinä kuvitellu sanovani noin.

Ja tupakatta siis, vaikkakin välillä kärvistellen
Koska välillä vielä kuitenkin iskee Niksa-Pirkko jostain takavasemmalta puskista...
Mut toistaiseks olen sen selättäny!

Onnea tälle sinnikkäälle porukalle, joka on jaksanu jo yli vuoden puhtain keuhkoin. MAHTAVA SAAVUTUS TEILLÄ!

MEQ

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heips....
Oli pakko taas poiketa pitkästä aikaa täällä!

Vuosi ja reilu viis kuukautta takana...TUPAKATTA jee...
Eilen tulin Kuusamosta ja vetäisin siellä Ristikallio-Ruka(70 km)karhunkierroksen...
Mietin niitä kauniita maisemia katsellessani ja fyysisesti rankkoja nousuja ja laskuja tarpoessani etten ikinä olisi voinut tätä kokea tupakoivana! Niin rankka reissu se oli...mutta henki kulki hyvin ja voimat riitti!

TSEMPPIÄ KAIKILLE LOPETTANEILLE!
JA MUKAVAA KESÄÄ!!!

Siirry: