« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

uusi yritys XML

Kirjoittaja Viesti

catie

Rekisteröityi:
14/10/2007 13:35:07

Ei kirjautunut

Sorruin sitten polttamaan samana iltana kun laitoin tänne eka viestin. Ja myönnetään että seuraavanakin päivänä polttelin. Mutta nyt olen ryhdistynyt ja kolmas tupakaton päivä menos. Kyllä tämä tästä käyntiin lähtee taas.

Tanya_2

Rekisteröityi:
26/08/2007 17:21:06

Ei kirjautunut

Hyvä Catie! Kolme ekaa päivää yleensä ovat ne pahimmat... nyt sitten vaan tupakoimatta eteenpäinkin. Hienoa!

Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

catie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mulla on tupakkalakon aloittaminen suht helppo. Mutta mitä pitemmälle pääsee niin vaikeammaksi menee. Esim.Jos lähtee viihteelle niin se on jo aika kova haaste olla polttamatta.

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

catie wrote: Mulla on tupakkalakon aloittaminen suht helppo. Mutta mitä pitemmälle pääsee niin vaikeammaksi menee. Esim.Jos lähtee viihteelle niin se on jo aika kova haaste olla polttamatta.

Niin mäkin luulin,mut ei se niin oo .Sekin on tavallaan tekosyy .Täytyy uskaltaa ja se onnistuu,usko pois .Nimim.. kokeiltu on ja ei oo tehnyt heikkoakaan ja heti lopetuksen alussa koetin kivi,40-vuotis synttärit ja aikas kosteet juhlat oli,mut hyvin pärjäs ilman tupakkaa

catie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No niin.Nyt on alkanut viides savukkeeton päivä.Laastari on käsivarressa ,mutta en tiedä onko siitä mitään muuta kuin henkistä apua. No edes sitä. Välillä huimaa niinkuin kausellissa olis ollut muutaman kierroksen liikaa. Mutta tutuiksihan nämä oireet on tulllut edellisten lakkojen myöten.

smart65

Rekisteröityi:
18/10/2007 08:04:29

Ei kirjautunut

Hyvä catie! Tsemppiä sinulle kovasti. Itsellä nyt Champpareitten 5:s päivä menossa ja huomenna olisi eka tupakaton päivä. Saas nähä miten käy!!
Jotenki tuntuu että enkö myös minä voisi onnistua ku on paljon muitakin jotka on onnistuneet lopettamisessa. Minun pitempi aikainen haave on ollut että pystyisin lopettaan,mutta ei vielä ole onnistunu. Jospa nyt sitten ........

catie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä se siitä lähtee. Itte en oo kokeillu nikotiinihoidoista muuta kuin laastareita ja purkkaa. Ja laastarit ehkä jotenkin toimii mun mielestä parhaiten. Kävin joskus vuosia sitten kaks kertaa hypnoosihoidos kun sitä niin kehuttiin,mutta eihän se meikäläisen tupakin himoa muuttanut miksikään. Mutta kokeiltu on sekin homma.

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

smart65 wrote:
Hyvä catie! Tsemppiä sinulle kovasti. Itsellä nyt Champpareitten 5:s päivä menossa ja huomenna olisi eka tupakaton päivä. Saas nähä miten käy!!
Jotenki tuntuu että enkö myös minä voisi onnistua ku on paljon muitakin jotka on onnistuneet lopettamisessa. Minun pitempi aikainen haave on ollut että pystyisin lopettaan,mutta ei vielä ole onnistunu. Jospa nyt sitten ........

Kyllä varmaan onnistut,kun tahtosi ja motivaatio on noin korkealla .Onnea onnistumisellesi,lue meidän muiden tarinoita,jos tulee vaikeaa Minäkin olen toteuttanut haaveeni,mistä vielä viime syksynä "haaveilin" ja nyt ollaan savuttomia TSEMPPIÄ smart 65 ja HYVÄ CATIE!!!!!

smart65

Rekisteröityi:
18/10/2007 08:04:29

Ei kirjautunut

Nyt on sitten eka tupakaton päivä aluillaan. Ja ainakin ennen aamuisin on tullut savuteltua eniten. Vaan kohta lähden töihin ja jospa tämä päivä menis suht kivuttomasti.

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Hurjan paljon tsemppiä teille molemmille catie ja smart65 Uskon, että kun ymmärrys siihen, että se tupakka on riippuvaisuutta aiheuttava myrkky eikä mitään muuta, löytyy niin ei enää ole vaikeaa lopettaa

Nimim. aina välillä ymmärrys hukassa

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

catie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

smart65 wrote:Nyt on sitten eka tupakaton päivä aluillaan. Ja ainakin ennen aamuisin on tullut savuteltua eniten. Vaan kohta lähden töihin ja jospa tämä päivä menis suht kivuttomasti.

Kyllä se siitä lähtee.Itse oon täs vielä keskiviikkoon kotona ja sit töihin. Flunssan sairastin ja meni puhallusarvot vähä huonoksi. No kortisonia tabuina määrättiin kuuri ja niitä oon nyt sitte ottanut.Pitkäaikaisessa käytössä ne tabut voi aiheuttaa ns.kuunaaman ,mut toivottavastin ei lyhytaikainen käyttö saa moista ilmiötä aikaan. Mul alkoi kuudes savuton päivä tänään.

Marianne_2

Rekisteröityi:
23/04/2007 22:58:14

Ei kirjautunut

Paljon tsemppiä Catie!

Tanya_2

Rekisteröityi:
26/08/2007 17:21:06

Ei kirjautunut

Catie! Sinullahan taitaa olla jo ensimmäinen viikko ylitetty! Onnea!

Uusi elämä ilman tupakkaa alkoi 27.8.07 ja nikotiinimyrkystä luovuin 7.9.07.
Retkahdin uudelleen nikkispurkkaan joulukuun 07 alussa. Lopetin uudestaan nikkispurkan käytön 2.2.2008.

catie

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No nyt on yhdeksäs päivä meneillään. HYVÄ MÄ JA TE MUUT MYÖS. Periksi ei anneta.

Pixie

Rekisteröityi:
10/10/2007 14:24:06

Ei kirjautunut

Hyvä Catie! Itselläni tuon rajan (n.10 d) jälkeen alkoi helpottamaan.

Siirry: