« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

01.01.2009. LOPETTANEET - KAIKKI TERVETULLEITA XML

Kirjoittaja Viesti

mumeli

[Avatar]

Rekisteröityi:
16/04/2009 20:24:14

Ei kirjautunut

Heissan Mirkku!! Kiva nähdä et lopetuksesi on pitänyt. Minulla myös tuli 2,5 vuotta joku aika sitten. Yhtämatkaahan tässä on taivallettu, sanoisko et toinen toistamme tukien Käyn edelleen sivustoilla aika useinkin lueskelemassa, mut ei tule enää kirjoiteltua juurikaan.Kyllähän se edelleen tupakka tuoksuu, mut harvoin on mielitekoja.Näinhän se on et ei pidä herätellä nukkuvaa Karhua Oikein hyvää ja kaunista savutonta kesää sinulle ja kaikille Stumppilaisille. Savuttomuus on mahtava asia näin yli 40v jälkeen

massi

[Avatar]

Rekisteröityi:
15/04/2009 11:35:53

Ei kirjautunut

Onnea Mirkku Tosi mahtava nähdä konkareita tääl, niinku sua mumelia tamahea ja lattea roi rebekkaa ja kaikkia muitakin Hienoa että jaksatte seurata meidän ponnisteluja savuttomuuteen

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys03/07/2011 21:39:21

1.3.2012
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT

Magenta

Rekisteröityi:
02/01/2009 20:31:15

Ei kirjautunut

Huh,

salasana haetutti pitkään - en meinannut päästä enää kirjautumaan sisäänkään.

2,5 savuttomuutta takana minullakin - ja tuntuu jo melkein siltä kuin en koskaan olisi tupakoinutkaan! Stumppi-keskustelu tuli mieleen, koska juuri tänään suosittelin sitä lämpimästi tueksi tupakoinnin lopettamista suunnittelevalle ystävälleni. Minä itse olen elävä ja hyvinvoiva esimerkki siitä, mikä voima tällaisella yhteisöllä on!

Onnea kaikille vaiheissansa!

Magenta

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Onnittelut Mirkku, Mumeli ja Magenta 2½ vuoden Savuttomuusta!
Tuossa vaiheessa jo tuntuu varmasti, että tupakka on taakse jäänyttä elämää. Tutkimukset kertova (joku kanadalainen), että kahden vuoden jälkeen sortuminen uudelleen polttamiseen on vähentynyt ratkaisevasti. Niinhän se tietty riski repsahtamiseen vähenee vuosien kuluessa, mutta tarkkana on oltava koko loppuelämä. Ei koskaan henkostakaan!

Tsemppiä kaikille jatkoon. Voittaminen tässä kisassa tuo paitsi toisten ihailun, aivan mahdottoman hyvän omanarvontunteen nousun. Sitä kannattaa tavoitella!

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

jakke63

Rekisteröityi:
05/03/2009 16:37:48

Ei kirjautunut

En jaksa etsiä entisiä kirjoituksiani esille, enkä siis muista mitä kaikkea olen hehkuttanut aiemmin
Mutta EI SAVUAKAAN 1.1.2009 jälkeen Ja kolme maratonia ja useampia puolimaratoneja takana. Paino on kurissa ja kunto korkealla. Elämä hymyilee TSEMPPIÄ kaikille!! Stumppaaminen kannattaa aina!

Siirry: