« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

SE ON SIINÄ SIT XML

Kirjoittaja Viesti

REBEKKA

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:07:45

Ei kirjautunut

Päätin tulla tuolta päätöksen tehneet palstalta tänne LOPETTAJIIN koska nyt on niin vahva tunne,että tämä onnistuu kun olen saanut ukkonikin mukaan tähän hommaan.Iltäpäivällä tulee 3vrk täyteen ja ukollani illalla ja tämä aamu oli jo helpompi.Olen kyllä tämän vuoden aikana lopettanut 10 kertaa ainakin ja aloittanut uudelleen,että jos oisi nyt viisastunut ja ei polta SITÄ YHTÄKÄÄN,sillä siitä se lähtee,vaikka kuinka yrittäisi vastaan laittaa Nikkikselle,mutta minut se on voittanut sen yhden jälkeen.Olen polttanut yli 30vuotta,että EIKÖHÖN SE NYT RIITÄ.Tsemppauksia tarvitaan kyllä ja tämä on tosi hyvä paikka purkaa tuntojaan.

JOKAINEN SAVUTON PÄIVÄ ON ILOMME.

Tessukka

Rekisteröityi:
20/11/2007 10:24:18

Ei kirjautunut

Oikeen paljon onnea päätöksestänne itse olen ollut yhden päivän polttamatta ja toivon tämän myös kestävän.

P.S ite en saannut miestä mukaan lopettamaan vaikka yritin kyllä

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä oli viime yö oikein liskojen yö,mutta onneksi tietää mistä johtuu.Muuten mennyt kohtalaisen hyvin.Miehestäni olen yllättynyt,että se otti todesta tuon lopettamisen ja on ollut jo 3vrk polttamatta.Yhdessä tämä on parempi homma kun ei tarvii tosiaan haistella ainakaan kotona sitä hajua.Mitenkäs teillä muilla menee?TSEMPPIÄ KAIKILLE.

tepa

Rekisteröityi:
18/10/2007 18:07:20

Ei kirjautunut

Mulla on kuudesviikko menossa savuttomana Champixilla Mä näin aluks kans ihan hirveesti kaikenlaisia unia ja nukuin tosi huonosti aamuyöt. Nyt on ihan OK. Ukkoni polttaa vielä sikaariaan, mut aikoo kans lopettaa kun tekee päässään ensin sen työn.

Uusi Elämä alkoi 15.10.2007

"Vapautumalla turhista rutiineista teen tilaa
täydemmälle elämälle"

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

5vrk täynnä ja mielialat vaihtelee.Välillä on tosi kiree ja sitten tosi rauhallinen olo,mutta enimmäkseen olen huomannut positiivisesti,että olen paljon rauhallisempi kuin polttaessa.

mani

Rekisteröityi:
03/11/2007 20:57:38

Ei kirjautunut

Olen ollu ny 6 vrk iliman. Ja tosi hyvin menee. Minä luin sen allen carrin kirjan ja se kolahti kyllä minuun. Mun ei tartte enää polttaa!!!
Tosta ukon kanssa yhdessä lopettamisesta mulla on itellä huonoja kokemuksia (toisensa kyräilyä koko yritys ja lopulta molemmat poltti salaa... montakin eri kertaa) . Nyt en oo ukkoo houkutellu mukaan. Käy niin sääliks äijäparka kun joutuu poltteleen. Monta huvittavaa tilannetta on jo tullu...
Mutta teille kovasti tsemppiä!!! Tupakasta on pelkkää haittaa. Nyt ootte valinnu oikein: tupakkaa ei tarvi!!!
(Tää on mun tapa tsempata itteenikin - positiivisesti!)

Lopetin 16.11.2007.

Pakko ei ole kuin kuolemaan- ja siihenkin vain kerran!
[Email]

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ei me olla kyräilty toisiamme,jos toinen retkahtaa niin se on niin,mutta kannustetaan toisiamme.Yksi päivä me saatiin kauhea hepuli nauru kohtaus mikä liittyy tietty tähän lopettamiseen.Kun yksin lopetin niin ukkoni ei kunnioittanut yhtään savuttomuuttani,poltteli autossa kun olin paikalla ,että onpa mukava mennä autoonkin kun ei haise tupakille.Huomenna tulee kummallakin viikko täyteen.Muuta en ole huomannut kun että uni ei meinaa tulla illalla.Onko teillä konsteja siihen?

munjuttu

Rekisteröityi:
09/10/2007 15:56:15

Ei kirjautunut

REBEKKA wrote:5vrk täynnä ja mielialat vaihtelee.Välillä on tosi kiree ja sitten tosi rauhallinen olo,mutta enimmäkseen olen huomannut positiivisesti,että olen paljon rauhallisempi kuin polttaessa.

Hei Rebekka, viidettä päivää täällä mennään. Enköhän kohta itsekin siirry tälle osastolle.

Tuo kertomasi muuten pitää paikkansa. Itsekin olen huomannut etten ole enää niin sählivä ja kiireisen oloinen, siis levoton. Ehkä se johtuu siitä että silloin kun mä tupakoin (huom. menneessä muodossa), sitä koko ajan stressasi koska pääsee taas röökille. Nyt kun ei enää polta lähti sekin ainainen stressi ja levottomuus pois.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys23/11/2007 10:59:48

MunJuttu

Katso kuinka kauan olen ollut polttamatta

Tessukka

Rekisteröityi:
20/11/2007 10:24:18

Ei kirjautunut

Heiiii!

Oikein mukavaa perjantaita kaikille

5:des vrk menossa ja vaikeeta on välillä ja välillä ei edes muista koko syöpäkäärylettä . Hyvää jatkoa kaikille taistellaan yhdessä

Tuide

Rekisteröityi:
08/10/2007 19:54:08

Ei kirjautunut

Hienoo Reb että oot saanu päätöksen tehtyä... Tiät jo kuvion.. ei yhtäkään.. sillä se siitä loppuu. Anna ajan rauhas kulua... älä piittaa sen pirun huudoista...

***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)

[Email]

adonica

Rekisteröityi:
17/10/2007 20:18:47

Ei kirjautunut

Moi! Mulla meni pari viikkoa unettomuudesta kärsiessä, mutta nykyään uni tulee ihan helposti. Mulla tulee huomenna 6 viikkoa savuttomuutta ja tänään lähden pikkujouluilemaan. Onneksi on yksi savuton kaveri mukana, niin ei tarvitse yksin pöytään jäädä istumaan, kun muut lähtevät tuonne vesisateeseen kastumaan

Ei laivan koko ole tärkeintä, vaan aaltojen.
Little Richard

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sitä se rauhattomuus on tupakoidessa,että odottaa milloin pääsee taas röökille ja huomaa,että jos tekee jotain hommaa niin ei tee niin hosuen kun ennen kun piti mennä tupakille jokaisen pienen homman jälkeen.Nyt on vahvasti sellainen tunne,että tämä onnistuu tällä kertaa.Kaikille tsemppiä ja mukavaa viikonloppua ja EI SAVUAKAAN......

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Se on sitten viikko täysi,eilen tuli ja on mukavampi ajatella,että saa laskea viikkoja.Olin eilen lätkä matsissa ja yleensä erätauoilla on menty ukkoni kanssa tupakille,mutta nyt ei edes käynyt mielessä.MITEN TEILLÄ MUILLA MENEE.ONKO MUITA JOILLA ON VIIKKO TAKANA?TSEMPPIÄ.

kira

Rekisteröityi:
22/11/2007 17:21:56

Ei kirjautunut

Onnittelut Rebekka ja muut myöskin. Mulla tulee viikko täyteen huomenna.
Jännä tunne välillä kun on jotenkin surullinen, kyllä toi :n sätkä on
tosiaan turhan läheinen ollut kun nyt sitä suree.

Olen silti onnelllinen kun muistan tilanteita kun polttamiseni potutti itseäni ja sitä kuivaa kurkkua toisinaan kun oli vetänyt posket lommolla ja silti vaan piti mennä savulle vaikkei se edes hyvälle maistunut.

Ja on kiva kun on päässyt siitä aamuköhästä. Ehkä on toivoa vielä äänenkin pienestä kirkastumisesta.

Voimia kaikille!

7.11.2011 eka savuton

REBEKKA

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Se on jännää,että siitä tulee surumielinen olo kun lopettaa,mutta sitä SAASTAA EI TARVITSE SURRA.Miettii mitä hyvää sen lopettamisesta tulee niin siitä saa voimaa jatkaa eteenpäin.Kauanko KIRA olet poltellut?Minä olen 35v ollut sen nikkiksen orjana.Hyvää viikon alkua kaikille ja VOIMIA.....

Siirry: