| Kirjoittaja |
Viesti |
sohvisavuton
Rekisteröityi: 28/05/2010 07:27:03
Ei kirjautunut
|
onnea onnea onnea onnea kuukauden johdosta Niin se aika vaan kuluu nopsaan. Olen todella iloinen että teillä kahdella se savuttomuus jatkuu ja vieläpä hyväntuulisena. Mitä kauemmin on polttamatta sen enemmän sitä ihmettelee miten sitä on voinutkin pössytellä joskus KUNNES tulee kuin nurkan takaa nikkinen vahvistaen omaa egoaan kuiskimalla korvaan mukamasti jotain mukavia muistoja. Itseäni tänään vähän ärsytti kun piti ajatella tupakkaa kun en kuitenkaan halua polttaa niin miks hitossa ei voi olla pohtimatta sitä sen enempää, addiktoiva myrkky siinä sen syvin olemus lyhykäisyydessään, kaikki muu onkin sitten illuusiota. Liikunta on ihanaa ja en tiedä ketään kuka haluaisi sen lopettaa jos siihen on joskus syvästi tykästynyt, kysymyksessä on kuitenkin terveellinen huume No mutta tytöt, jatkakaa samalla lailla niin hyvin pyyhkii. Tsemppiä
|
asenne ratkaisee - aina
savuton elämä 25.05.2010 alkaen
|
|
|
Taru82
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar01.png)
Rekisteröityi: 03/07/2010 20:18:11
Ei kirjautunut
|
Hellou!!
Se on tosiaan tänään 1kk täynnä!!!
Kiitos paljon Sohvi ja Tzipukka! Ja onnittelut myös sulle Tzipukka. Kiitos kun olet ollut seurana Ihanaa kun täältä on niin paljon saanut stemppiä ja kannustusta. On auttanut kyllä todella paljon!
Kyllä tää savuttomuus on vaan tuonut niin paljon hyvää etten kyllä kirveelläkään luovuta!! Liikuntakin tosiaan alkaa olla jo ihan mukavaa kun happikin kulkee
Mä vielkin ihmettelen kuinka tää on ollut näin helppoa.Toki on niitä huonoja päiviäkin ollu ja pieniä vääntöjä.Mutta ei todellakaan niin paljon kuin olin odottanut.Mä ootin raivoa,hikeä ja kyyneliä Hyvillä mielin on tämä kk menny
Toivottavasti hyvillä mielin menee seuraavatkin kuukaudet!!
|
14 vuoden sauhuttelun jälkeen savuton 4.7.2010 klo:23.20 alkaen =D
|
|
|
massi
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 15/04/2009 11:35:53
Ei kirjautunut
|
Hyvä Taru!!! Tosi kiva että olet saanut tämän lopetuksen sujumaan. Ei muuta ku tsemppiä jatkoon
|
21.12.11 klo 15.15
Ei ole olemassa muuta aikaa kuin NYT
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Kiitos Massi
Tzipukka mites sulla sujuu??
Hyvin menöö, mut menkööt...
Nyt on taas kyllä parina päivänä tullut ihan jatkuvasti niit hetkiä kun jotain tekee niin yhtäkkiä ajattelee "et nyt rööki tauko" ja sit taas muistaa et hei eihän mun enään tarvi... Onhan se kyllä vaikee tottua tavasta irti missä on roikkunut liian monta vuotta...
Mutta periksi en anna vaikka mitä mielessä liikkuis
|
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Huhuu!! Täällähän on vallan hiljaista...
Noh vähän avaudun kummiskin
Hyvin on mennyt vieläkin tän lopetuksen kans, mut nyt parina päivänä on tehnyt mieli... Ei kyl onneks niin et ratkeeminen ois ollut lähelläkään.. Outoo vain jotenkin kun nyt vasta on melkein ollut ne "huonoimmat" päivät..
Mutta johtuiskohan siitä et on tässä viikon verran ollut ressiä ja hyvin paljon "uusia" tilanteita missä yleensä ois kessun "tukea" tarvinnut...
Sorru mä en vaiks mikä tulis Ja uskon että kun tämmöset tilanteet on selätetty niin on taas vahvempi kun seuraava tulee kohdalle..
Kuinkahan Tzipukalla sujuu? Kaidalla tiellä varmasti kumminkin
|
|
|
|
Nomoreforme
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 13/07/2010 08:40:44
Ei kirjautunut
|
Kiitti tsempistä ja onnee sulle viidestä viikosta !
Ei se varmaan kato aikaa, kun mieliteko iskee kimppuun. Uudet tilanteet ja vanhat tavat muistuttaa tupakasta tiiviiseen tahtiin... Ehkä mekin sit aikanaan saadaan todeta, ettei oo tupakka tullu mieleenkään kuukausiin
Periksi ei anneta, säkin oot pärjänny näin kauan ilman tupakkaa etkä oo sitä tarvinnu selvitäkseks niin et tarvitse nytkään ! Murina päälle ja eteenpäin !
|
Lopetus 11.7.2010 klo. 23:30
|
|
|
Tzipukka
Rekisteröityi: 05/07/2010 12:39:45
Ei kirjautunut
|
Täällä ollaan !!!
Savutonna tiätty!!!!
Koneen kanssa teknisiä vaikeuksia, muuten fiilis katossa
Kohta se on jo 6 viikkoa!!!
Ei oo tehny juurikaan mieli, paitsi kun katsoin sin city leffan telkkarista niin yöllä unissani tupakoin kyllä armottomasti!
pikkasen on levottomuutta liikkeellä ja välillä pitää oikein miettimällä miettiä että mitä sitä tekis tupakan sijaan.
Mut tietenkään ei sitä tupakkia... No sir!!!!!
ehkäpä tähänkin se rutiini löytyy ajanmyötä.
jenkkipurkkaa menee vieläkin kovasti. Myös vesilasi on oiva korvike ollut, ainakin helteillä.
Koti edelleenkin puts!!! Ja lenkillä käydään melkein joka ilta.
Perhe lisääntyi myös kuntopyörän merkeissä, sitäkin polkasen jos en muuta keksi.
Tarulle paljon peukkuja että on pysynyt kelkassa ja ruodussa
ja kaikille tsemppareille samaa takasin!
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Tänään 7 VIIKKOA täynnä!!
Hyvin menee, mut menkööt =D
Savuttomuus alkaa jo aika hyvin oleen itsestään selvyys..Menee jo ihan päiviä kun ei ole tupakkaa ajatellut ollenkaan
Ihanaa savutonta sunnuntaita kaikille meille!!
|
|
|
|
Nomoreforme
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar07.png)
Rekisteröityi: 13/07/2010 08:40:44
Ei kirjautunut
|
Onnea !! Mahtavaaaaaa ! 7 viikkoa on pitkä aika jo
Jatka vaan samaan malliin ! Tsemppiä
|
Lopetus 11.7.2010 klo. 23:30
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
JES!!!
7VIIKKOA!!! Onnittelut Taru!
Täällä on hieman itkua ja hampaittenkiristystä
Lenssu pirulainen vei mun ihan sänkyn pojalle asti ja nyt kaipaankin tupakantuomaa tekemistä... Tupakkaa ei tee mieli, mutta sen kanssa tälläiset päivät sujui rattoisammin...
No mutta elämää ei sen enempää. kunhan tästä selvitään niin ensi kerralla osaan lenssunkin sairastaa ilman mielitekoja
Kohta jo kaksi kuukautta meillä lasissa... aika hianoo!!!
|
|
|
Taru82
Ei kirjautunut
|
Mahtavaa tänään 2 KUUKAUTTA täynnä!!
On tää savuttomuus ihanaa!!
Silloin tällöin tupakka käy mielessä kiusaan, mut ei niin et ratkeaminen ois lähelläkään. Häädän het semmoset ajatukset niin kauas kuin pippuri kasvaa =D
Niksupurkkaa ja jenkkipurkkaa menee jonkin verran vieläkin, mut eip tuo haittaa...Tuhat kertaa parempi kuin tupakka!!
Mites sulla Tzipukka?! Toivottavasti on olo helpottunut!?
|
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Kyllä se vaan aika kuluu ilman tupakkiakin
2kk Aika hianoo!!!!
Lenssu hellittää ja kun taas pääsen lenkille nin tupakanhimotuksetkin vähenevät.
Edelleenkin sitä tekemistä kaipaan tylsiin saikkupäiviin, olenkin siis alkanut napostelemaan
Mutta lähtenevät mahdolliset kilot sitten taas pururadalla aikanaan
Identiteettiä olen joutunut uudelleen rakentamaan ja välillä muistuu mieleen tupakoiva minä.
Varsinkin juhlissa tai illanistujissa, kun tuli istuttua röökipaikalla melkein koko ilta,
nyt kun istunkin muualla nin välillä olen ihan tuppisuuna kun en ihan vielä kodikseni sitä tunne.
Muuten elämässä uusi minä on loistava ja paljon parempi versio itsestäni kuin edellinen.
Sekavaa sepostusta, mutta all the same!!!
Savutonna on kivaa!!!!
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
ja senverran vielä pitää lisätä...
Kuinka paljon helpompaa lenssun sairastaminen onkaan ilman röökiä!!!
Yskänkohtaukset on aivan eri kaliiberia kuin ennen
Samoin henki kulkee jotenkin paremmin vaikka onkin ihan tukossa.
Tällaset pikkujutut aina vaan vahvistaa päätöstä ja elämänmuutosta!!!
|
|
|
Tzipukka
Ei kirjautunut
|
Heipparallaa!!
Tulin kuulumisia kirjoittelemaan, piiiiiitkästä aikaa pikasesti laskin että nyt on oltu vuosi ja parikuukautta polttamatta, matkaan kylä on mahtunut muutama repsahdus, muttei paria "terassitupakkia" enempää.
Muutama viikko takaperin teki kaljankera nin kamalasti mieli että maistoin yhtä, siitä meni koko ilta pilalle, hirveä päänsärky tuli ja alkoi mahassa kietämään... piti lähteä kesken juhlien kotiin nukkumaan pahaolo pois.
Tuossa minulla onkin harjoittelua, sen oluen kanssa se maistuisi vielä, muuten en juurikaan mieti. Liikunta tuli tupakin tilalle jäädäkseen ja kovasti kaikkea harrastankin, sen myöstä myös kaikki muut elämäntavat meni remonttiin ja nyt oollaan hoikempia ja onnellisempia koko kööri täällä.
Viimeksi jätin siis kertomatta että olin jo pitkällä raskaana. En kertonut koska se herättää kovin isoja mielipiteitä enkä halunnut vaarantaa lopetusta, mutta nyt tuossa vieressä tepsuttaa vuodenvanha poikanen ♥ ja olen tooooooodella iloinen siitä ettei hänen (niinkuin isoveljensäkään) tarvitsella haistella tuhkauppinhajuista mammaa, tai ettei he saa esimerkkiä ainakaan minulta. Olen siis myös parempi roolimalli lapsilleni, ja sekös vasta tuokin mielihyvää.
Kaikille lopettajille myöskin suosittelen Sitä Allen Carrin kirjaa!! SE TOIMII!!!! se tekee lopettamisesta sataprosenttia helpompaa. ja samalla se pureutuu juuri sinne psykologiaan tupruttelun takana.
Enihau! Tsemppejä tänne kaikille! Elämä on ihanaa ilman savukkeita! te pystytte siihen!
Mutta ei minulla muuta! Jos taru käyt kurkkimassa niin tulehan kertomaan kuulumisia!!
|
|
|
Mielikki-vm61
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar05.png)
Rekisteröityi: 22/08/2011 11:01:44
Ei kirjautunut
|
Kiitos Tzipukka, just tällasia tarinoita tarvitsen jaksaakseni eteenpäin. Tämän kun aamusta lukaisee, on onnesta mykkyrällään omasta päätösestään, huolimatta siitä että sinun saavutukseesi on vielä matkaa Onnittelut pienestä pojasta ja savuttomasta äidistä! Vuoden päästä minäkin hehkutan? Savuton ja muutaman kilon hoikempi, siinä unelmaa toteutettavaksi
|
--Seliselit loppui 15.1.2012---
|
|
|