« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Kauanko tää s**tanan kidutus kestää? XML

Kirjoittaja Viesti

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Mä käytin niitä niksapurkkia, vähän ehkä liiankin kauan. (7 kk) Jotenkin ne piti mut työkykyisenä, tai näin ainakin kuvittelin. Ei minusta kannata kärsiä kuitenkaan enempää kuin mitä polla kestää. Se voi olla läheisillekin kärsimystä. Meillä ei edes huomattu, että lopetin

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Cassius wrote:

Ikinä aikaisemmin lopettaessa ei ole yölevottomuus kestänyt viikkoa pidempään, nyt on menossa 16. päivä. Eikä tunnu helpottavan.

Minulla taisi olla lähes 6 viikon uniongelmia. Kun lopulta menin lääkärille, hän totesi ettei kyseessä enää ole Champixin sivuoireet eikä elimistön totuttelu nikotiinittomuuteen, vaan unettomuus oli "jäänyt päälle". Sain siihen lääkkeen, jota en tarvinnutkaan kuin yhdeksi yöksi, sitten elämä jo normalisoitui.

Älä siis suotta valvo, kysäise lääkäriltä apuja.
Tupakoimattomuuteen paluussa on muutenkin totuttelemisen ongelmia riittävästi, vie oman aikansa ennenkuin uuteen elämään sopeutuu.

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Smilla

Rekisteröityi:
26/12/2007 12:30:52

Ei kirjautunut

Mulla uniongelmat kesti yhtä kauan kuin nikotiinikorvaustuotteiden rouskuttelu. Sitten sorruin syöpäkääryleeseen, ryhdyin tupakoimaan. (kompastua täytyy useasti ennenkuin onnistuu). Uni maistui.
Niin ja niksalaastarillani sain itseni aivan umpuhulluksi, ihme kauhu- ja riehuntakohtauksia öisin!!!

Sen jälkeen lopetin "kylmä kalkkuna" tyylillä, univaivat kestivät pari päivää. Nyt olen nukkunut paremmin kuin koskaan savullisen urani aikana.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys04/01/2009 20:20:42

Siirry: