| Kirjoittaja |
Viesti |
Smilla
Rekisteröityi: 26/12/2007 12:30:52
Ei kirjautunut
|
Äärh.
4 päivä ja unet on aivan levottomia. Viime yönä poltin tupakin unessani, ja unessa jo olin todella pettynyt itseeni. Samalla ihmettelin, että mistä oikein olin tupakkiaskin löytänyt.
Nukkuminen on todella hankalaa. Jos onnistun nukahtamaan, herään 5-8 kertaa yössä, hikisenä ja levottomana. Aamulla herätessäni olen aivan rättiväsynyt, mikä tarkoittaa sitä että töistä kotiin tullessani olen aivan raato.
Kuinkas nopeasti tämä "unituskaisuus" on helpottanut ja mitä ootte tehneet notta uni "wörkkisi" paremmin?
|
|
|
|
Meke
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:41:23
Ei kirjautunut
|
Vastaanpa sulle, ihan silläkin uhalla, että kohta taas olen "käskenyt" ja neuvonut liikaa... ..heh!
Unet oli alkuun aika katkoneisia ja levottomia minulla myös, mulla varmaan zyban teki alkuun unet sekaviksi .
Vaikka se tieto , että kohta helpottaa ja nämä vaikeudet menee ohi, ei ehkä suurta lohtua tuo niin näin se kuitenkin taitaa useimmilla meistä olla....eli kestä kestä!
Itselläni helpotti liikunta, kävelylenkit ja raittiissa ilmassa touhuilu ja saunominen, se rentouttaa mukavasti. (taas tuputan näitä ohjeitani.... )Varmaan se on monella ollut toinen tai kolmas viikko kun on helpottanut.
Jaksamista ja tsemppiä sinulle edelleen!!!!
Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 29/12/2007 12:10:51
|
|
|
Smilla
Ei kirjautunut
|
Heissan ja kiitos käskyistä
Mä en ole jaksanut ulkoilmassa reipastella, kun väsyttää jatkuvasti niin kamalasti. Tää on sellainen kurrenpyörä koko homma... Nikkelaastarit kuulemma voivat aiheuttaa näitä levottomia unia/unettomuutta, joten meinaan mahd nopiaan raastaa nuo irti iholtani lopullisesti.
Toisaalta, en kyllä tahdo millään ehdoin tupakille, koska nyt aamusin pystyy hengittään ilman että keuhkoihin sattuu ja henkikin kulkee! paitsi että nyt on tämä kehkojen puhdistusprosessi lähtenyt käyntiin ja kaiken laista kamaa irtoilee... * * Yök.
Mutta pian on nekin poissa!
Onneks on viikonloppu...
|
|
|
|
Meke
Ei kirjautunut
|
Joo, mullakin oli alkuun niin, että en olis kirveellä uhatenkaan halunnut lenkille, mies (onneksi) aina vaan uutterasti houkutteli /"hermostutti" minut niin , että sai lenkille kaveriksi. Ja sitä myöten alkoi unet paranemaan ja se väsymys sitten kanssa helpottaan...se väsymys muuten kuuluu kuvioihin kanssa, sun elimistä alkaa toipua "ylikierroksilla" käymisestä ja se väsyttää. Koita ihmeessä vaikka puolen tunnin rauhallista kävelyä (ihan vaikka uhallas...) niin saat ehkä illalla nukuttua sitten jo rauhallisemmin.....
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
Eipä sekään ollut loistava vaihtoehto kun mä nukuin ekat viikot kellon ympäriinsä. Väsytti, väsytti ja aina vaan väsytti.... Eli taas: kukin tyylillään ja väliäkö sillä kunhan lopputulos on sama : Savuton ihminen 
Tsemppilöitä pikku-millalle
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Smilla
Ei kirjautunut
|
Kiitoksia, armas tukijoukkoni, nikotiipeikkojen vastainen armeijani.
Nyt lähden isännän kanssa ostoksille, fiilis ihan ok. ruuhka saattaa vaan kypsyttää, mutta oon päättäny että meen ja istun alas kahvelle heti kun siltä tuntuu.
Terkuin Lilla-Milla
|
|
|
|
meirami
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:20:29
Ei kirjautunut
|
Asenne kohdallaan Lilla-Milla. Hyvää ostosreissua!
|
|
|
Meke
Ei kirjautunut
|
Voima-pläjäys sinulle sinne shoppailuun!!!
|
|
|
Smilla
Ei kirjautunut
|
Hengissä takaisin, ja ihmisetkin säilyivät hengissä. Muutamaan kertaan ärähtelin edessä hiihteleville, ympäri pyöriville, kiroileville teineille. ne vaan mulkasee takas
Tuloksena ihana kirja "pedot", ekokauhukirja... sivuja tuhatkunta tai päälle, empä kattonu. Sitten parit pyyhkeet, ja aamutossukat. Jouduin uudet tossut ostaan, kun ei noilla parvetöhveleillä kehtaa sisällä hiiihtää, eikä parvekkeelle juur enään ole asiaa.
Sitten vielä pieni palkitseminen makuiaistini kunniaksi: juustoja SLURP. tuoretta leipää ja erilaisia valko- ja sinihomeita, ja muita herkkusia...
NAMINAM.
Jännää oli, että tällä reissulla ei tullut yhtä useasti ajatusta että nyt pihalle. TUlihan se paristi, mutta vähemmän kuin toissapäivänä! Ja hauskin oli yksi ajatus: "nyt pihalle - ei perkule, MIKSI? enhän mää enään polta!". siinä sitten seisoin keskellä ostoskeskusta ja totesin että eespäin sano mummo lumessa.
semmotist. eli hengissä ollaan!
|
|
|
|
Kötäle
Rekisteröityi: 30/11/2007 23:40:11
Ei kirjautunut
|
Smilla wrote:
Ja hauskin oli yksi ajatus: "nyt pihalle - ei perkule, MIKSI? enhän mää enään polta!". siinä sitten seisoin keskellä ostoskeskusta ja totesin että eespäin sano mummo lumessa.
semmotist. eli hengissä ollaan!
Nyt alkaa helpottaa! Takaan sen. Sä olet nyt OIVALTANUT jotain. Palaa aina tohon hetkeen kun seinät kaatuvat päälle!
Tää kaikki ulkopuolinen tuki on lopulta vain sananhelinää ton oivalluksen, sisältäsi tulevan ymmärryksen rinnalla.
Hienoa!
|
Tupakoinnilla päätät synkän ja ikävän, sekä korjaat elämän virheet nopeammin
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
WAU! Mä oon kerrankin jostain samaa mieltä kötäleen kanssa ::: Eli tosiaan, kun sä löydät omasta sisimmästä sen oivalluksen niin se on sit siinä!! Tämä "sanahelinä" on sitten vain sitä positiivista plussaa siihen päälle joka auttaa jos meinaa se oivallus olla välillä hukassa 
Hienosti suoriuduttu ja kiva kun löysit shoppailtavaa
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
Black_cat
Rekisteröityi: 31/01/2008 11:29:57
Ei kirjautunut
|
mua rupee pelottaa tuo ensi yö ensimmäistä kertaa ilman tupakkaa. kyllähän nuo unenlaatu paranee pikkuhiljaa,miusta taas tuntuu että nukuttaa koko ajan onneksi on nukahtamis-ja masennuslääkkeet,ees ne auttaa.
|
|
|
raija
Rekisteröityi: 25/01/2008 13:32:46
Ei kirjautunut
|
JOskus aikoinaan nikotiinilaastareiden kanssa yöt oli pelkkää painajaista. Siihen loppui niiden käyttö. Sen sijaan champixin kanssa nukkuminen on silkkaa nautintoa; unia on paljon ja toinen toistaan herkullisempia.
|
|
|
ElinaKM
Rekisteröityi: 17/04/2007 18:48:53
Ei kirjautunut
|
Toi unettomuus kyllä kumma asia.
Itelläin takana 10 savutonta päivää ja saman verran valvottuja öitä
Olen lopettanut ilman mitään, siis en käytä nikkis-tuotteita enkä lääkkeitä, joten ei se nukkumatin puute voi niistäkään johtua.
Luulisi olevan toisin päin, että kun ne kaikki myrkkypaskat kropasta katoaa, niin uni olisi hyvinkin helppoa ja syvää.
Jotkut täällä lohduttanut, että kolme viikkoa unettomuus kestää...
hope so...tosin siihen mennessä olen varmaan täysi zombie
|
|
|
Mauski
Rekisteröityi: 03/01/2008 01:59:23
Ei kirjautunut
|
Nää kammottavat röökiunet on savuttoman kuukauden aikana ollut pari kertaa viikko-kamaa, eli homma menee niin, että unessa poltan röökiä, ja henkosten jälkeen hätkähdän silleen "Siis voi skökkö mitä teinkään, enhän mä polta! Voi mitä menin tekemään, onneton...". Unessa toi vaan tuntuu aina niin todelta, toi vahingossapolttaminen. Aamulla aina kiittelee itseensä, kun muistaa että se olikin vain unta...
Muutenkin unirytmi on lähinnä muisto sauhutteluajoilta, mutta aika halpa hinta kuitenkin savuttomasta elämästä, joka on ollut ehkä ziljoona kertaa parempaa kuin savullinen elämä.
Kai nää unihommat pikkuhiljaa tasottuu, kun jo yli kuukausi röökintöntä laatuaikaa takana.
Tsemppii meille. Parhaat ei polta
|
Son loppu sit! 29.12.2007 02:00.
|
|
|