« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

savuton elämä XML

Kirjoittaja Viesti

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Mieti vielä. Huomenna sinua ottaa päähän, jos menit antamaan periksi.
Ei se kuiotenkaan ole niin hyvää, kuin kuvittelet. Etkä varmasti ole onnellinen, kun saitkin savuuttaa.
Jokainen tekee niinkuin parhaakseen näkee, mutta ei tartte olla kovin hyvä ennustaja jos sanon, että entistä pahempi mieli tulee ja petyt itseesi. Nyt kun et anna periksi, olet huomenna itsestäsi ylpeä ja vahvistut kun tunnet voivasi itse päättää asioista, eikä nikkinen.
Tsempit taistoon!

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

voi ei Krisu, älä rupea poltteleen, mun tyär oli 10kk polttamatta ja alkoi polttaan kun ero tuli poikaystävästä. ja nyt sillä kaduttaa kun sortui...ja edessä on sama ruljanssi...
Ole vahvempi kuin orjuuttaja. Älä polta.

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Kiitos Rebekka roi ja Mirkku! Voitin sen hetkisen tunteen. Kiitos myös tsempityksestä. Tuntuu vaan siltä ettei oikeesti lopeta,kun korvaavia käyttää.

savuttomuus alkoi 18.7.2011

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Huomenta Krisulle!
Olet sie lopettanut tupakoinnin, vaikka niitä nappuloita joskus otakki. Niistäki täytyyy päästä ajan kanssa eroon.

Miten kävi sen inhalaattorin kanssa, mullon mielikuva että se pirulaisen keksintö pitää mielikuvaa polttamisen ihanuuesta. Käytätkö sitä, toivon ettet...
.
Sen heittäminen mäkeen varmaan helpottaa tuskaa, telkkarissa mainostaa sitä inhalaattoria, niin ihan tupakoivalta se ihminen näyttää. Ja siinähän se kierre on valmis.
Oikein helppoa viikon alkua sulle ja muille savuttomille ja savuttomaksi pyrkiville

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakka.org verkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Mahtavaa Krisu, sinä voitit kun sinua koeteltiin. Olet edelleen savuton!
Koeta pikkuhiljaa erota nikotiinista, niin olosi helpottuu siltäkin osin.
On ollut suuri saavutus, kun olet päässyt tupakointitavasta eroon. Minulle se oli suurin juttu, kun oli vuosikymmeniä ollut tietyt rituaalit mihin tilanteeseen poltteli. Itse nikotiinin tarve loppui eka kuukausilla. Tavat ovat sitkeämmin kiinni ja joskus käy välähdyksen omaisesti hetken tunne, että pitäisi mennä tupakalle. On se tapa niin syvällä.
Hyvää alkavaa viikkoa, toivottavasti et joudu suureen koetukseen. Hae voimaa jaksamiseen ihan uusista jutuista ja haasteista, mikä olisi sinun juttusi!

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys16/08/2010 06:55:42

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos tsempityksestä Rebekka roi ja Mirkku.Tosi ihana asia tosiaan on, etten Mirkku mennyt ostaan askia.Huh. Ja Rebekka holkki mulla oli alussa, mutta ei se minustakaan ole hyvä,kun siinä on tosi orjuuttava tunne. Mutta tämä imeskelytabujen orjuus on kans pirullinen asia.Mun hammaslääkäri sanoi,että pese hampaat ensin, ennen kun panet mitään muuta suuhusi . Sekin on tepsinyt joskus nyt tänä aamuna se ei helpottanut kaks nikkistabua oli hampaiden pesun jälkeen otettava suuhun. Mulla on ajatuksissa kytenyt, että pääsen muutaman päivän päästä yli nikkistuotteiden ja siirtyä tavalliseen purkkaan. Mä en imeskele sen nikotiinin vuoksi,vaan siksi, että on tunne, että suussa täytyy olla jotain. nyt mun täytyy takoa päähäni, että ei enää nikkistabua. Olen kyllä vaihtanut miedompiin yksmillisiin. Mutta nyt vankka päätös ei yhden millisiinkään.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

No jos sä et käytä Niksatabuja Nikotiinin takia niin sit tav. pastillit Mä en just kyllä tajua et mikä on ongelmana( sorry) , Niksatuotteista pitäis eroon päästä ja nikotiinin vuoksi et niitä käytä...
Mä sitkuttelin viime viikon ilman ja Luoja, et kaipasin Nikotiinin "rentouttavaa" vaikutusta . Ja melkein joka päivä meinasin kipasta hakeen niitä tabuja...

-Pärjäillään-

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Sä Heluna 1970 heitit ni kovan jutun että nauroin kippurassa.Ni mitä sitä nikkistä hakemaan kaupasta kun siitä just yrittää päästä irti. Sä Heluna 1970 oot hyvä ihminen.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

No niin päivä pilalla.Eksäni kävi talon pihalla missä asun ja pilasi päiväni. Toivottavasti se ei koskenut autooni. Saa...na on k..pää. Taytyy huoltaa se auto niin muutenkin. Minä vihaan eksääni pysyis siellä thaimaassa.

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Tota noin...Hmm...

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Minä vihaan ex miestäni ja se siitä. Hän asuu puolet ajastaan Thaimaassa ja on aivan suomalainen mies. Thaimaan tytöt ovat vain hänen mielestään hemaisevampia,kuin suomalaiset naiset Ainakin exäni mielestä. Ja nämä on jurinoita,joita ei tällä palstalla käydä läpi. Mut myrkkypötkylästä vois heittää läppää. Noi makeat naurut oli kiva nauraa ja tosissaan veet silmissä.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Huh Krisu! Nyt vasta oli aikaa lukea läpi tätä sun kriisiäsi. Olipas hyvä, ettet heittänyt savuttomuuttas pois. Näin pitkä aika ilman ja sit rupeais polttamaan. Ei käy, sitä et ala missään tilanteessa. Tiedät, että asioita on ratkottava muilla keinoin, ei ne siitä savusta mihkään muutu. Ei miehet eikä muut harmistuksen aiheet. Joskus vaan tuntuu siltä kun siitä tupakista aina otti sen tuumausajan ennenkuin ryhtyi mihkään. Nyt täytyy muilla keinoin hetkeksi pysähtyä ajattelemaan ennenkuin alkaa tekemään jotain asioiden hyväksi tai ainakin miettiä suhtautumistaan niihin.
Olet kyllä ihan vahva nainen Krisu - luota ittees vaan!

Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Melisa. Se ei todellakaan murheeseen tupakka auta ei yhtään. Olen kaidalla tiellä ja pysyn Kiitos teidän ihanien stumppilaisten. Olen kävellyt sauvakävelyllä pikiä matkoja tänään. Ja funtsinut asioita Ihana kun on kanssakulkijoita täällä stumpissa.

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Uusia ajatusmalleja on tarpeen löytää, niin että tupakalle voi jäädä sen oikea rooli myrkyttäjänä ja ongelmana. Uusia mietteitä ja tapoja ongelmien ratkaisuun ja harmin hetkiin, itse ne täytyy keksiä.
Tsempit!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Olet oikeassa tutetu.Ja kiitos tsempeistä! Tsempit takaisin sinullekkin!

Siirry: