| Kirjoittaja |
Viesti |
Jerppe
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:15:23
Ei kirjautunut
|
Hei kaikki
Olen 25v mies, polttanut noin 10 vuotta. Olen koittanut lopettaa monia kertoja, mutta nyt en uskalla, koska kun olen ilman tupakkaa, vieroitusoireet tulevat niin kamaliksi. Olen todella hermostunut, kalpea, tärisen yms yms, joten en uskaltaisi mennä töihin tuossa olotilassa
En viitsi ottaa töistä paria viikkoa palkatonta lomaakaan tuon takia.
Viime perjantaina koitin lopettaa, mutta tänään töihin mennessäni oli pakko käydä ostamassa aski
Auttakaa! Miten pääsen eroon tupakasta?
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Hei! Koitas miettiä asiaa vielä ja käy vaikka työterv.lääkärillä. Noi pillerit on ihan oivallinen vaihtoehto...
Tsemppiä sulle peliin!!
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
nipa
Rekisteröityi: 17/10/2007 06:21:23
Ei kirjautunut
|
Joo. Jerppe, se on vaikeeta. Jos poltat askin päivässä, niin mene kipin kapin hakemaan Campix- resepti. tuo lääke tulee halvemmaksi. Viimestään 12-15 viikon jälkeen kaikki mitä jätät polttamatta jää sinne pankkitilille. Minä olen 40 vuotta omalta osaltani rikastuttanut tuota tupakkateollisuuta. Nyt olen mielelläni käytettävissä jos sinä tai joku muu saa sellaisen viisaan päätöksen, että tuo tupakki on on ihan turhaa. Osaan olla vittumainen, Osaan myös olla osaa ottava "omainen". Nyt olen kai kehunut itseäni tarpeeksi
|
Kokeilempa tätä, päivä kerrallaan . Lopetin 05.10.2007
|
|
|
nipa
Rekisteröityi: 17/10/2007 06:21:23
Ei kirjautunut
|
Moikka nyt tai ei koskaan. Kiitän taas kerran sinua tästä kannustuksesta, en vieläkään ymmärä mikä minuun äsken meni, olen ollut jo kauan sitä mieltä että eihän minua voi enää mikään horjuttaa
|
Kokeilempa tätä, päivä kerrallaan . Lopetin 05.10.2007
|
|
|
nyt tai ei koskaan
Rekisteröityi: 17/09/2007 09:05:09
Ei kirjautunut
|
Mä tiedän.
Nipa, se on se nikkispiru, joka kyttää sua ja iskee, kun huomaa tilaisuuden.
Vedä turpaan sitä!
|
Varhainen lintu madon löytää, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston.....
Lopetin 15.9.2007
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/?key=2797
|
|
|
Jerppe
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:15:23
Ei kirjautunut
|
Kiitoksia Nipa ja Nyt tai ei koskaan, lueskelin noita foorumeita ja kuulosti että Campix olisi paras tapa lopettaa Lääkäriaikaa varaamaan seuraavaksi...
|
|
|
Virpi
Rekisteröityi: 03/04/2007 18:54:06
Ei kirjautunut
|
Tsemppiä, se on pääasia että on halu lopettaa, siitä se lähtee
|
|
|
Melisa
Rekisteröityi: 04/04/2007 14:24:48
Ei kirjautunut
|
Juu, motivaatiota tarvitaan ja Päätös. Champix auttaa viekkareihin varmasti mutta ei rakenna motivaatiota eikä ratkaisua sun puolestasi. Auttaa kyllä pitämään niistä kiinni parhaimmillaan. Niin moni on onnistunut, joten jos luomu menetelmä tuntuu vaikealta, suosittelen lämpimästi.
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Esa
Rekisteröityi: 03/04/2007 17:23:46
Ei kirjautunut
|
Sinun pitää haluta lopettaa. Se on alkuun vaikeaa löytää, kun päässä on vaikka mitä harhakuvitelmia tupakan miellyttävyydestä. Mutta kun lähdet vaan päättäväisesti yrittämään, alat pian ymmärtää tupakkaa ja tupakointiasi paljon paremmin. Sitten kun ymmärrät, millaista orjuutta tupakointi on, ja miten elät riippuvuuskierteessä, joka ei anna sinulle mitään muuta kuin huonoa oloa ja sairautta, alat pian tosissaan haluta päästä irti tupakasta. Silloin onnistut.
Lääkkeistä voi olla apua alkuvaikeuksissa, mutta älä erehdy antamaan niille ansiotonta kunniaa. Lääke ei lopeta tupakointiasi, vaan sinä itse. Tämä on tärkeää ymmärtää myös silloin, kun on aika lopettaa lääkkeen käyttö, ja etenkin jos lipsut polttamaan joskus.
|
En polta tupakkaa samasta syystä kuin en syö multaa - mitäpä iloa minulle siitä olisi?
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
http: //niksinurkka.blogspot.com/ (suora linkki poistettu)
Tässä tännekin osoite noihin Älä koskaan ota henkostakaan sivuille... lueskelen niitä tässä nyt aikani kuluksi itsekin pitkästä aikaa. Siellä on paljon asiallista asiaa.. ja edeleen ainoa sääntö Älä koskaan ota henkostakaan. Paljon tekosyitä ja omia maniputaatioita mitä tulee stressiin, lihoamiseen, alkohlin käyttöön yms. ja mm. oheinen niin paljon puhuva lause:
Älä etsi porsaanreikiä riippuvuuden laissa. Tuomitset vain itsesi takaisin tupakoimaan.
suosittelen lämpimästi näiden sivustojen lukemista kaikille. Helppoa tekstiä, kulkee kuin juna.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/01/2008 15:54:24
|
Reilun 40 vuoden savutuksen jälkeen viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.
|
|
|
Vesku
Rekisteröityi: 04/04/2007 08:51:00
Ei kirjautunut
|
Melisa wrote:omia maniputaatioita
Manipuloinnin ja amputoinnin yhdistelmä on vihdoin keksitty !
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys08/01/2008 16:20:42
|
Joka vuosi yli 200 suomalaista tupakoitsijaa jää auton alle.
Tupakointi lopetettu 4.5.2009.
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Hih, mää oon aina sanonut, et oon nero - varsinkin tällä kielialueella! Kiitos Vesku, löytämisen iloa jatkoonkin. Mulla lyö sormet niin nopeaa, ettei meinaa järjestys aina pysyä.
maniputaatio = kaunis sana, oma lapsi
|
|
|
|
Vesku
Rekisteröityi: 04/04/2007 08:51:00
Ei kirjautunut
|
Kyllähän tuo voi tarkoittaa myös lompakon yhtäkkistä tyhjenemistä vastoin alkuperäistä tahtoa esim. heräteostoksilla.
"Budjettini viikonlopuksi koki maniputaation" !
|
Joka vuosi yli 200 suomalaista tupakoitsijaa jää auton alle.
Tupakointi lopetettu 4.5.2009.
|
|
|
Melisa
Ei kirjautunut
|
Hyvä huomio, minäkin hiukan äsken mietin tuota mani-alkua... se voi hyvin tarkoittaa todella jotain rahojen äkillistä loppumista, joka on yleismaailmallinen ilmiö.
|
|
|
|
Tuide
Rekisteröityi: 08/10/2007 19:54:08
Ei kirjautunut
|
Mikä sitte olis hanihubaalaatio..... en tiä mistä moinen pomppas.. uusia saneja joka tapaukses
|
***vaikka perse edellä kuuhun!! ****
*1.2.2008---> The Lopetus
*syyskuussa 2008----> kahviton
*2009...öööö... ei tiä viä... ruokaremppa menos
*2030 ja risat.. ajokortiton (?)
|
|
|