« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

savuton elämä XML

Kirjoittaja Viesti

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Hyvää savutonta aamua Tartza, Hemuli Melisa ja kaikki muutkin. Kyllä savuttomuus on ihana asia. Aurinko paistelee. Aion vihdoinkin yhden tutun luona laittaa suksien pohjat kuntoon. Ja käydä hiihtelemässä. Onpa pirteä olo. Heräsin juuri. ja hyvin nukutun yön jälkeen on mukava aloittaa uusi päivä. Tunuu,että on kauhean kauan aikaa siitä, kun täytyi hypätä ulos parvekkeelle savuille jo ennen kuin oli kahvia saanut juoduksi. Enää ei ole näin, se on ihana tunne. Tulen tänne Stumppiin "tupakalle". Tämä on ihana foorumi ja kaikki ihmiset täällä on ihania ihmisiä.Paljon saa kiittää tästä vertaistuesta, mitä täältä saa ja pitääitseänikin savuttomana.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys10/03/2010 09:09:56

savuttomuus alkoi 24.10.2009

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

hemuli61 wrote:Mäpäs kerron hassun jutun. Sunnuntai yönöä ei tullut uni joten otin unitabun klo 3 aamulla.
Kello soi 6 arvaa kuka oli tokkurassa.
Eikun töihin kampeemaan.Klo 11 pää kolisi pöytään kun akalta meni taju,Et silleen.
Pomo tuli ja sanoi että kannaattaa vissiin mennä kotiin koisiin.Arvaa hävettikö!!!
Voi halvattu mikä valopää!!!!
heheheh.......

Juu, sitä joutaapi olla varovainen noiden lääkkeiden kanssa. Unilääkkeiden lisäksi jotkut vahvat särkylääkkeet tuntuvat aamulla tokkurana, jos ne on ottanut liian myöhään. Luultavasti parempi olis vain olla nukkumatta. Sairaslomalla ollessani, jos uni ei tullut, otin kirjan ja menin olkkarin soffalle lukemaan. Jotain syötävää piti kyllä olla siinä sivussa. Yleensä tunnin tai kahden kuluttua ryömin uudelleen sänkyyn. Kamalan kauaa ei kannata unta odotella pimeässä kattoon katsellen, sen huomasin.

Krisu, allekirjoitan tuon lausumasi siitä vertaistuen tärkeydestä ja ihmisten ihanuudesta. Kyllä!

Tupakointi loppui 18.8.2005 Tupakka.org:n vertaistukiverkon avulla.

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:
29/10/2009 08:36:19

Ei kirjautunut

Hei vaan tänne poteroon!!!
Hienoa Krisu! Päivä on todella kaunis kyllä vaan tekisi mieli nyt heti lenkille.
Eilen kävin 45 min sauvomassa ja joojasin puoli tuntia päälle.
Illalla sitten lähden kun ruuanlaitto on ohi.
Melissalle!!
Kyllä olen varovainen ,tuollaista vain voi joskus sattua,ja onneksi ei ollut kunnon unilääke.
hauskaa ja savutonta päivää!!!

stumpannut 6.10.2009

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Hemuli kiva kun kävit potrossani-Ihanaa ja savutonta iltapäivän jatkoa myös sinullekkin.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiva,kunMelisakin kävit vierailulla poterossani. Minun seinäni takana asuu naapuri, joka laulaa karaokea. Hän on voittanut Suomen nuorten tango kuningas kilpailun. Ihanaa musiikkia kuuluu seinän takaa. Vain elämää kaikki on tää.

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

göteborgista terveisiä savuttomille.OOn tullu näköjään riippuvaiseksi taas tästä vertaistuki ryhmästä.
Ei sen takia että mieli tekis tupakkaa, vaan täytyy tulla katsomaan miten Krisu ja muut kaverit viihtyvät savuttomina....hyvältä näyttää, jatketaan ....Voima olkooon kanssanne.

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakkaverkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Göteborgista asti Rebekka roi sinä kirjottelet. Ajattelin, että olisit Rovaniemeltä, kun nimimerkkisi lopussa on roi. Kiva seon kun tänne kirjottelee minunkin mielestäni.
Ja voimia myös sinulle.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys11/03/2010 09:17:02

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hemuli ilmoittautuu!!!
Vai on sinulla karaoke mestari seinän takana
Eipä tarvitse Krisu ollenkaan radiota tai muuta musiikki vehjettä
Hauskaa päivää!!!

stumpannut 6.10.2009

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Joo Hemuli.Ei tarvitse pajoa soittopeliä olla, kun hän alkaa laulamaan. Ja hyvät päivänjatkot sinullekkin.
Minulla on kyllä kuulokkeet läppärissäni jos hänen laulunsa alkaa kyllästyttään.

Tätä viestiä on muokattu 2 kertaa. Viimeisin päivitys 11/03/2010 16:05:08

rebekka roi

[Avatar]

Rekisteröityi:
02/02/2010 16:43:12

Ei kirjautunut

Krisuu:OOn mie Rovaniemeltä...mutt nyt vaan käymässä Göteborgissa, siskon synttäreillä.Tänään käytiin sadankilometrin päässä olevassa Ullaredissä,joka varmaan on paikallinen Tuurin kyläkauppa...keskellä ei mitään iso kompleksi ympärillään yrityksiä ja sortimentti miljoona luokkaa..ja edullista ja ihmisiä oli linjaautolastettain siellä.HUH HUH... no nyt on nähty tuokin ja kerta riitti mulle......voimaa kaikille, pittää lähtiä päikkäreille...

30.04.2005 loppui orjuus.Tupakkaverkon avulla.
Stumppilassa toisinaan kyläilemässä

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

rebekka roi wrote:Krisuu:OOn mie Rovaniemeltä...mutt nyt vaan käymässä Göteborgissa, siskon synttäreillä.Tänään käytiin sadankilometrin päässä olevassa Ullaredissä,joka varmaan on paikallinen Tuurin kyläkauppa...keskellä ei mitään iso kompleksi ympärillään yrityksiä ja sortimentti miljoona luokkaa..ja edullista ja ihmisiä oli linjaautolastettain siellä.HUH HUH... no nyt on nähty tuokin ja kerta riitti mulle......voimaa kaikille, pittää lähtiä päikkäreille...

Hei Rebekka oikein mukavaa lomastelua ja sisaresi synttäreitä

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys11/03/2010 18:43:07

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Huh, kuinka aika kulkee nopsaan.. just vietettiin Krisun 4 kk:n juhlia ja vajaan parin viikon päästä jo 5. kuukausi täyttyy.
Näin se käy, kun vaan jaksaa olla savutta, aika hoitaa hommaa tuossa sivussa. Ja kun aika on kuluu, olo helpottuu - koko ajan.

Vai on Rebekka Göteborgissa, se vallan mahotonta minkälaisia ostosparatiiseja ne kehittää köyhän kansan turmioksi. Tai siis ruottalaiset eivät ole niin köyhiä, yleensä...

Tupakointi loppui 18.8.2005 Tupakka.org:n vertaistukiverkon avulla.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Hyvää savutonta huomenta kaikille. Nyt mulle tuli pitkän pitkästä aikaa semmonen tunne, että jos olisi tupakkaa vetäisisin sen. Voihan rähmä. Miten tämä nyt tällälailla menee juuri katsoin laskurista ja senäytti 4kuukautta ja 17 päivää savuttomuutta. On onni ,että on micro tabuja kotona.
En voi jättää korvaavia pois ennenkuin nämä tämmöset tupakoinnin haluamiset jää pois. Vaikka tuntuu jo siltä,että on voiton puolella,niin ei sitä ole en ainakaan minä. Nyt kun apteekki aukeaa ostan nikotiiniimeskely tabuja ja kaupasta jenkkipurkkaa.Jospa niillä tokenisi tupakoimishalut.

hemuli61

[Avatar]

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Krisu!!
Tervetuoloa joukkoon "nikkisen riivaamat"
Sama juttu ollut minullakin muutaman päivän
Siis mistä ihmeestä se aina välillä voikin ilmaantua Mumeli kyllä aikanaan varoitteli
että ihan yllättäen se vaan iskee,joten ollaan me likat tarkkana!!!
Tsemppiä sinulle ja minulle!!

stumpannut 6.10.2009

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Melisa wrote:Huh, kuinka aika kulkee nopsaan.. just vietettiin Krisun 4 kk:n juhlia ja vajaan parin viikon päästä jo 5. kuukausi täyttyy.
Näin se käy, kun vaan jaksaa olla savutta, aika hoitaa hommaa tuossa sivussa. Ja kun aika on kuluu, olo helpottuu - koko ajan.

Vai on Rebekka Göteborgissa, se vallan mahotonta minkälaisia ostosparatiiseja ne kehittää köyhän kansan turmioksi. Tai siis ruottalaiset eivät ole niin köyhiä, yleensä...

Kiitos Melisa. Tsemppaukset tuli juuri oikeaan aikaan. Jotenkin vain tämä aamu tuntunut vaikealta. Onneksi oli nikkis microtabuja kotona. Tänään täytyy taas käydä sauvakävely lenkki, se virkistää nuutunutta oloa. En tiiä mistä tämä masis tuli. Mutta kyllä Melisa aika kuluu todella nopeasti tosiaan pari viikkoa jamulla Viis kuukautta savuttomuutta takana.

Siirry: