« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

uusi lopettaja XML

Kirjoittaja Viesti

muori65

Rekisteröityi:
03/01/2008 06:12:56

Ei kirjautunut

Hei!
Täällä yksi uusi lopettaja astuu remmiin!! Nyt toinen savuton päivä aluillaan ja champixin kans mennään. Tupakointia takana n.29v. Olen monta kertaa aiemmin yrittänyt lopettaa, mutta heikolla menestyksellä.
Jotenkin tuon lääkkeen kans tuntuu helpommalta olla tupakoimatta. Eli tuntuis toimivan minulla ihan hyvin. Ja unethan on mitä vilkkaimmasta päästä

Marjorie

Rekisteröityi:
31/12/2007 18:13:49

Ei kirjautunut

Tervetuloa joukkoon!!! Champix on hyvä apukeino, tosi hyvä ainakin mulle. Ja tietysti oma aito TAHTO. Täysin savuttomana olen ollut nyt 10 pv. Sitä ennen tupruttelin Champixin aikana toisella viikolla vielä tupakan päivässä. Nyt harmittaa, että sillä yhdellä tupakalla itseäni viikon ajan kiusasin ja pitkitin viekkareita.

Tsemppiä, hyvä tästä tulee!!!

en luovuta, haluan tuoksua
[WWW]

Hawwa

Rekisteröityi:
02/01/2008 08:37:42

Ei kirjautunut

Tervetuloa porukkaan ja tsemppiä sinullekin! Toivottavasti jatkossakin on yhtä helppoa ja kivaa

Joka tietä käy, tien on vanki
vapauden antaa vain umpihanki

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Tervetuloa muori ja onnea hienosta päätöksestä lopettaa se itsensä myrkyttäminen. Tsemppiä hurjan paljon sulle

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Hei Muori - sydämellisesti tervetuloa tänne Onnea todella hyvästä päätöksestä!!

*12.10.2008*

muori65

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos teille kaikille kannustuksesta
Tämän hetken fiilis tosi hyvä ja jotenki sellainen hyvä olo. En osaa oikein selittää tarkemmin. Varmaan olen jollain lailla ylpeä itsestäni kun olen "näinkin" monta päivää pystynyt oleen tupakoimatta. Mutta varmaan on tulossa vielä monta heikkoa hetkeä, mutta kaikki ajallaan.

Hyvää päivän jatkoa kaikille

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Hei vaan muori ja tervetuloa joukkohon mukavaan . Tsemppiä ja onnea päätöksestäsi

muori65

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Huomenta

Täällä muorilla lähti kolmas savuton päivä. Ja ei ole vielä oikein tiukkaa paikkaa tullut. Liikuntaa olen alkanut harrastaan uudelleen. Jotenki jää tuota aikaa enemmän kuin ennen. Ja kyllä jos on poltellut askin-toistakin päivässä.niin onhan se ajallisestikin aika paljon. Vaan nyt kova tsemppi päällä ja eteenpäin...

reklaw

Rekisteröityi:
27/12/2007 14:52:42

Ei kirjautunut

muori65 wrote:Huomenta

Täällä muorilla lähti kolmas savuton päivä. Ja ei ole vielä oikein tiukkaa paikkaa tullut. Liikuntaa olen alkanut harrastaan uudelleen.quote]

Hienoa Muori65 ja onnittelut, takana ne 3 pahinta päivää!

Liikunta on ihan jees mutta aloita rauhassa ja nautiskellen ulkoilman
"raittiudesta" niin tulee hyvä olo!

[Email]

Nelli

Rekisteröityi:
17/12/2007 21:43:26

Ei kirjautunut

muori65 wrote:Liikuntaa olen alkanut harrastaan uudelleen. Jotenki jää tuota aikaa enemmän kuin ennen.

Itse olen tietoisesti lisännyt liikunnan määrää ja koen, että mulle se on apuväline päästä tupakasta irti. Nautin suunnattomasti liikkumisesta, mutta tupakoidessa liikunta tuntuu kovin vaivalloiselta. Happi ei oikein tunnu kiertävän.

Tsemppiä sulle siis täältäkin!

heidikristiina

Rekisteröityi:
01/01/2008 15:39:43

Ei kirjautunut

Tänään ekaa päivää ilman tupakkaa!!!! 27:n vuoden putki takana, viimeksi olin polttamatta 1.n päivän n. 9 vuotta sitten!
Champix on ihme-lääke, rööki käy mielessä, muttei tee mieli polttaa ollenkaan. Olo on aivan mahtava ja olen todella luottavainen itseni suhteen. Olen myös aloittanut Allen Carrin kirjan ja siitä saa mahtavaa itseluottamusta, suosittelen!!
Tsemppiä meille kaikille

"Eli merenpohjassa meritähti, tuhat tonnia vettä yllä. Minä jaksan kyllä!
On terävät sakarat, litteät pakarat ja paineen kestävät kakarat"

Kylli

Rekisteröityi:
02/01/2008 02:35:39

Ei kirjautunut

Voi miten hienoa heidikristiina. Voin samaistua fiiliksiisi. Mulla on kuusi päivää savuttomuutta Champix-kuurin ollessa jelppaamassa.

[Email]

muori65

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Mahtavaa Heidikristiina ja Kylli ja kaikki muutkin jotka ovat pysyneet savuttomana. Niin se vaan tämäkin päivä kääntynyt iltaan ja savuttomana edelleen. Tupakka kyllä käväisee mielessä mutta ei sillä tavalla että voi hitsi pakko ois saada savut. Täytyy uskoa että noista champixeista on apua.

Eka savuton päivä 7.1.08

Kylli

Rekisteröityi:
02/01/2008 02:35:39

Ei kirjautunut

Kiitti muori, olemme vapautumassa tuosta armottomasta pakkomielteestä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys09/01/2008 19:50:16

[Email]

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

Hienoa HeidiKristiina Tsemppiä myös Kylli ja muori

Siirry: