« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

savuton elämä XML

Kirjoittaja Viesti

krisu

Rekisteröityi:
07/12/2009 19:37:59

Ei kirjautunut

Tarza_2 wrote:Moikka Krisu,kylläpä aika rientää,sinulla jo 11kk menossa,oikein paljon onnea Hyvää jatkoa savuttomuuden tiellä ja raikasta syksyä sinulle ja stumpin väelle

Kiitos Tarza2 Vaude mitkä ihanat piirrokset.Sinullekkin. Paljon onnea vähän myöhästyneenä tosin vuosi ja 9kk:tta sinulla ja rapiat päälle. Tosi kivat fiilikset tosiaan kun ajattelee, että 11 kk:tta pulkassa. Myrkkykäärylettä ei tee mieli varalta microtabut ja tavallista purkkaa menee. Kävin viikon lopulla Oulussa ja kämppis kaverini poltti.Ei hotelli huoneessa tietenkään. Mutta mulla ei tehnyt edes mieli. Ja Helunalle helpotusta, kyllä ne myrkkykääryleen koukutukset käy vähemmäks ja vähemmäks;kun muistaa myös kuinka paljon on hyötyä siitä kun ei polta. Kaikki positiivisia ja myönteisiä ajatuksia. Kyllä se joskus milli sekunnin murto-osan käy mieli.Mutta sitten korvaavat käyttöön tai lenkkarit jalkaan pyöräileen tai käveleen ja hengittelee raikkaita syksyn tuoksuja. Kiitos Tarza myös sinulle ihanan
raikasta syksyä.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys05/09/2010 21:04:26

savuttomuus alkoi 18.7.2011

Heluna1970

Rekisteröityi:
19/02/2010 13:50:51

Ei kirjautunut

Tervehdys "tuas" Semmosen asian olen itsessäni huomannut et meinaa pos. asiat unohtua, siis mitä tupakoimattomuus on mukanaan tuonut. Pitäisköhän ne listata vaikka jääkaapin oveen Tää oli puolivakava pohdinta
- Ai niin, mua surettaa kun monet alkuajan tutut täällä ovat livenneet...Tavallaan se pelottaa et miten mun käy Hmm...Pysy Krisu savuttomana kun on kiva jonkun kans turista joka alusta lähtien ollut mukana kuvioissa

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

Krisulle Tsemppilöitä pimeisiin syys iltoihin,savuttomuus on mahtavaa ja on ihanaa hengittää raikasta syysilmaa

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Heluna1970 wrote:Tervehdys "tuas" Semmosen asian olen itsessäni huomannut et meinaa pos. asiat unohtua, siis mitä tupakoimattomuus on mukanaan tuonut. Pitäisköhän ne listata vaikka jääkaapin oveen Tää oli puolivakava pohdinta
- Ai niin, mua surettaa kun monet alkuajan tutut täällä ovat livenneet...Tavallaan se pelottaa et miten mun käy Hmm...Pysy Krisu savuttomana kun on kiva jonkun kans turista joka alusta lähtien ollut mukana kuvioissa

Minuakin Heluna surettaa ne jotka alussa olivat tsemppareita oltihin yhressä hengessä mukana. No me ollaan siitä tupakoimattomien sakista mukana. Ja ei sitä tiedä, kun joku kaunis päivä meidänkin aikalaisia ilmestyy taas mukaan .I hope. Sori kun nyt vasta olen käymässä sivuilla. Marjastus on vienyt ison osan aikaa ja sienestys. Ihana metsässä kävellä savuttomana kun tuntee metsän tuoksuja. Ja jaksaa jotenkinn enemmän, vaikka noita kiloja on tullutkin. Kuitenkin hyvä me.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kiitos Tarza 2! Hyvää syksynjatkoa sinullekkin. Noin viikon päästä pääsen huutamaan esimmäisen Heppini. Jees en olisi uskonut. Tosi kiva asia.

Tarza_2

[Avatar]

Rekisteröityi:
10/01/2009 15:09:37

Ei kirjautunut

Upeeta Krisu,sulla varmaankin niitä ihania kreemipulliakin tarjolla kun vuosi savuttomuutta täyttyy nam.Kaikki mukaan,saadaan oikein monta HEP huutoa plakkariin Pieti-Pekan poteroon Tsemppiä Krisulle ja Stumppilaisille!!

1.1.2009 alkoi savuttomuus.
[Email] [WWW]

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä Tarza kreemi pullaa ja hyvät kaffeet keitetään vuosipäiväni kunniaksi. Ja Pieti-Pekan sivulle tulee Hep huuto lisää.Ihanaa tää syksyn aika. Kävin sauvakävelyllä ja kun aurinko pilkahti näkyviin niin koko ruskan loisto näkyi värikkäänä ja niin kun mun vuosipäivä tulee silloin ei aatella kiloja vaan kreemi pullaa syödään kuitenkin. Tsempilöisii kaikille stumppilaisille.

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Ooooooh, Krisulla JO vuosi tulossa, käsittämätöntä Nyt muuten iiihana ilma

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Voi vitsit. Eihän mulla tule ku kuukauden päästä vuosi tupakoimattomuutta. Mutta savuttomuus kestää. Stumpin avulla ja tavallisella purkalla ja microtabuilla. Ja vettä tulee juotua paljon. Onneksi paino on pysynyt nyt samana. Mutta herkkuja tekee mieli,kuten sinä Heluna olet kans sanonut.

Melisa

Rekisteröityi:
04/04/2007 14:24:48

Ei kirjautunut

Reipas kuukausi enää, niin sinulle Krisu pamahtaa se vuosi täyteen. Ei varmaan elämäsi helpoin vuosi, mutta tulee helpottamaan ehkä tulevia vuosiasi monellakin tavalla.

Se on kuin rahaa pistäisi pankkiin, tämä savuttomuus, vaikka onkin jo tullut elämän elinkorkoa nautittua rutkammin savullisina vuosina. Mutta, mutta, sairastavat nekin ihmiset, jotka eivät ole koskaan polttaneetkaan eli jos elämämme ja terveytemme taso paranee savuttomuuden myötä, olemme tosi onnellisissa asemissa.

Viimeinen tupakka 18.8.2005. Ei koskaan enää henkostakaan.

Heluna1970

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Niin, ei elämän helpoin vuosi, ei... Mut minä ajattelen et TÄMÄ jos mikä jalostaa ihmistä
Ja herkuista sen verran et mulla alkaa olla jo mitta täysi niitten mättämisistä ja hätäpäissäni ostin kromia ( luin näiltä sivuilta et auttais makeanhimoon) ja ei muuten ( yllätysyllätys ) ole auttanut

Voevoe Hihhih, no juu, vähän naurattaakin

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Kyllä se on niin Melisa. Aivan kuin laittaisi rahaa pankkiin, kun on savuttomana. Tuntuu ihanoudolta, että tulee vuosi täyteen.Nyt 3päivää ilman korvaavia. Tsemmpejä meille kaikille.

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/09/2010 03:31:55

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tosiasia Heluna se on voe voe,kun on tuo makeanhimo on kova Minulla ei mitään muuta makeaa, kuin sokeri palat. Kiipesin koko keittiön kaikki kaapit en löytänyt kuin sokeri palat.

Mirkku

[Avatar]

Rekisteröityi:
03/01/2009 14:49:44

Ei kirjautunut

Nyt alkoi tulla nokkaan kahvin tuoksu. Taitaa kohta olla täällä synttärikahveet, onkohan ihan leivoskakkukahvit?

Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys21/09/2010 22:28:08

Vapautunut nikotiinin orjuudesta 1.1.09 alkaen, yli 40 savuisen vuoden jälkeen. 3 HEPpiä jo saavutettu.

krisu

Rekisteröityi:

Ei kirjautunut

Tottahan toki Mirkku oikein kunnon kaffeet keitän ja ehdootomasti kunnon kerma kaakku, jossa vadelmia ja mansikkaa. Kohta puoliin. Vaude ville mitkä juhlat, kun mirkku jo nyt noin aloit jo kahveista ja kreemi leivoksista ja kakuista puhuun. Mutta mitä niistä kiloista. Kiva juttu.

Siirry: