| Kirjoittaja |
Viesti |
Heme
Rekisteröityi: 24/07/2008 14:29:33
Ei kirjautunut
|
Tai sittenkin vähän vähemmän kuin kulutat... En tainnutkaan itse tietää, heh...
|
|
|
tintt1
Rekisteröityi: 12/07/2008 11:37:26
Ei kirjautunut
|
Tosi hyviä! Oisko lisää, vai pitäskö alkaa kaloreita laskee? Laskeeko täällä muuten joku kaloreita? Siis tähän tupakanlopettamisaineenvaihduntahidastussyömistälisääväänlihomiseen?
|
Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)
|
|
|
hansu_2
Rekisteröityi: 17/01/2008 17:56:56
Ei kirjautunut
|
-3 kg 2 viikossa. Kalorilaskurin nimeen kuulutan ja kovasti.
|
Viimeinen tupakka 6.1.2008
|
|
|
tintt1
Rekisteröityi: 12/07/2008 11:37:26
Ei kirjautunut
|
Hyvä on! Alanpa sitten minäkin, kun on hyväksi havaittu. Liikun kyllä tarpeeksi, joten vika on varmasti kaloreissa.
|
Olisinpa lopettanut ennen kuin aloitinkaan. (Viim. tupakka 3.7.2008.)
|
|
|
Nyytti
Rekisteröityi: 09/02/2008 14:34:21
Ei kirjautunut
|
Hyvä Han Su!!!! Mulla olis voinu hyvällä tuurilla ja ilman silmälaseja kun kävin vaa´alla nii ehkä KILO pudota. Muttamutta voi olla että se johtui niistä puuttuvista laseista tai sitten se kilo putosi siihen puntarin viereen....
|
15.9.2007 lopetin Stumppilaisten avulla!!!
Varhainen lintu löytää madon, mutta vasta se toinen hiiri saa juuston......
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/17376.jpg
|
|
|
Kazarianna
Rekisteröityi: 12/09/2008 17:27:01
Ei kirjautunut
|
hansu wrote:-3 kg 2 viikossa. Kalorilaskurin nimeen kuulutan ja kovasti.
Ou jes, onnea!!! tosi hienoa. Mulla seilaa paino, mutta nyt kun repsahdusten jälkeen palasin taas ruotuun, niin paino on tullut pikkuhiljaa alaspäin. tuolla mun omassa poterossa joku arveli, että mun hurja painon heittely voisi johtua siitä, että olen repsahdellut enemmän tai vähemmän kerran viikossa, ja aineenvaihdunta on sitten siitä ihan sekaisin. Luulen että asia on just näin.
Mä en jaksa kalorien laskua, mulla on kauheen himmee käsitys ruokien kalorimääristä. mutta tuskin se sen kummosempi tai vaikeempi on kun ww:n pistelaskusysteemi, joten mikä vaan mikä auttaa, kantsii ottaa käyttöön. Mä harkitsen paluuta oikein ww-ryhmään, kun siitä laihdutuksesta oikein maksaa, niin siihen tulee ihan eri tahti
|
Vähättelen karvamadon matkantekoa muistamatta että sen päämäärä on perhoseksi eikä kauas. -Maija Paavilainen
|
|
|
hansu_2
Ei kirjautunut
|
Kazarianna wrote:Mä en jaksa kalorien laskua, mulla on kauheen himmee käsitys ruokien kalorimääristä. mutta tuskin se sen kummosempi tai vaikeempi on kun ww:n pistelaskusysteemi, joten mikä vaan mikä auttaa, kantsii ottaa käyttöön. Mä harkitsen paluuta oikein ww-ryhmään, kun siitä laihdutuksesta oikein maksaa, niin siihen tulee ihan eri tahti 
Ei niitä kalorimääriä tarvikaan käyttää. On siis kyse nettisivustosta http: //kalorilaskuri.fi (välilyönti pois : jälkeen). Se maksaa 30 e vuodessa, eli ei juuri mitään. Siellä saa samanlaista ihanaa kannustusta kun täällä stumpissa. Eli sinne vaan syötetään aktiivisuus, syödyt ruuat ja liikunnat. Se laskuri ite laskee ne kalorit, riittää et ite merkkaa mitä on syöny ja minkä verran. On minun mielestä paaaaljo helpompi ku painonvartijoiden pisteet
|
|
|
|
Kazarianna
Rekisteröityi: 12/09/2008 17:27:01
Ei kirjautunut
|
Oho, miten mulla on menny tommonen ihan ohi? Onpas halpa palvelu. Kiitos vinkistä, tarvii mennä kurkkaamaan! Mä luulin kalorilaskuria joksikin taskulaskin-tyyppiseksi laskuriks
|
Vähättelen karvamadon matkantekoa muistamatta että sen päämäärä on perhoseksi eikä kauas. -Maija Paavilainen
|
|
|
hansu_2
Ei kirjautunut
|
|
|
|
|
Tuikku
Rekisteröityi: 06/11/2008 11:18:07
Ei kirjautunut
|
Mä tulen kanssa mukaan ennen kuin tätä kertyy lisää... eli -10kg olis tavote !! Huomenna menen vesijuoksuun!!
|
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/19625.jpg
|
|
|
Nyytti
Ei kirjautunut
|
Hyvä päätös! Mun ei tarvii mennä kun ovesta ulos niin jo alkaa vesijuoksu... Sataa kuin saavista kolmatta päivää...
|
|
|
|
mani
Rekisteröityi: 03/11/2007 20:57:38
Ei kirjautunut
|
Mulla kävi nyt "hyvä" tuuri;
olin ulkomailla (= tupakasta säästyneillä rahoilla ) ja sain jonkinlaisen vatsapöpön (vielä tutkimatta...), joka pudottaa painoa!!!
Suosittelen!
Toim.huom. tulleista 15 kilosta on pudonnut 2
Eiku oikeesti: Vuosi lähestyy täyttymystään ja lupasin itselleni, että nyt voin alkaa säännöllistää syömisiäni! Eiku hommiin!
|
Lopetin 16.11.2007.
Pakko ei ole kuin kuolemaan- ja siihenkin vain kerran!
|
|
|
JukkaI
Rekisteröityi: 04/04/2007 13:40:31
Ei kirjautunut
|
Melisa wrote:Mä muistan tämmöttisen lausahduksen; "jos paistetaan voissa, haudutetaan kermassa ja kuorrutetaan juustolla, niin hyvää saa vaikka pahvilaatikosta
Tuossa on se totuus. Sitten kun tuon vielä yhdistää fiksuun syömiseen rupeaa kilotkin tippumaan. IHAN TOTTA!
Tarina alkaa
Ihmisen elimistö on tehty käyttämään ja pilkkomaan rasvoja jotka ovat lihaa syöville nisäkkäille yhtä luonnollista kuin vesi kalalle. Lihomisen ehkäpä kaksi suurinta aiheuttajaa ovat synteettiset elintarvikkeet ja ennenkaikkea synteettiset rasvat. Noihin kun lisätään vielä reilusti hiilareita, niin ollaankin jo amerikkalaisessa supermarketissa kohtaamani kauhukuvan tilanteessa. Tilanne oli sellainen, että kaupan käytävällä vastaani vyöryi täti jonka maha oli tuettu ostoskärryn laitaan niin, että osa mahasta roikkui siellä kärryn sisäpuolella! Kärry oli tietty täynnä diet-sitä ja low-tätä sekä paljon sugar-free-sellaista.
Hyi helvetti, että tyhmyys näkyy joskus niin nolosti päällepäin.
Kivikauden ihminen ja nykyisinkin jotkut harvat ihan oikeat alkuasukkaat syövät paljon sellaista jonka nämä nykyiset ravintotieteilijät tuomitsevat pahiksina. Paljonko esim. eskimot tai vaikkapa Borneon viidakon alkuasukkaat syövät lihaa ja rasvaa? Väittäisin, että melkoisesti. Kuinka moni heistä on lihavia möhömahoja? Vissiin aika harva.
Aika moni meistä, itse ainakin lähtisin näillä keleillä mielelläni tuonne Borneoon parantamaan ruokatottumuksiani mutta kun se ei ole mahdollista, niin mietitään kotikonsteja.
1. Kaikki synteettinen teollisuusmoska pois
- puhdistettu valkoinen sokeri pois
- puhdistettu valkoinen vehnä pois
- puhdistettu valkoinen riisi pois
- puhdistettu valkoinen pulla ja muu roska pois
2. Hiilarit järjelliselle lukemille
kun ruuastasi puuttuvat nuo ykköskohdan roskat, niin hiilarisi menevät väkisinkin pieniksi
3. Jäterasva pois
- synteettiset ja tarpeettomat rasvat pois
- margariinit ovat myrkkyä kissallesikin älä siis syö niitä itse
- transrasvassa paistetut potut ja munkit ovat hidasta itsetuhoa
4. Hyviä ravinteita tilalle
- maan päällä kasvavat vihannekset
- puhdas liha ja kala
- hyvät luonnon tuottamat käsittelemättömät rasvat
Noihin kun yhdistää vielä mahdollisimman paljon liikuntaa, niin keho normalisoituu ja läskit katoavat. Olo tuntuu paljon paremmalta ja ennen kaikkea se näkyy myös ulos!
Hups. Tulipa tarinaa. En siis ole alan asiantuntija olen vain tutkaillut noita vaimon puuhia ja saanut samoilla ohjeilla omat tupakoinnin lopettamisen tuomat kilot korkoineen pudotettua.......
Onko täällä mukana tällaisten sovellettujen west coast- tai atkins-juttujen mukaan eläjiä?
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys14/11/2008 14:28:50
|
|
|
Nyytti
Ei kirjautunut
|
Juur ennenkuin silmät lupsahtavat kiinni, onnittelen MANIA!!!!
1 VUOSI!!!! HYVÄ SINÄ!!!!
Jättihali sulle Tampereella tammikuussa!!!!
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys16/11/2008 22:10:15
|
|
|
|
Tuikku
Rekisteröityi: 06/11/2008 11:18:07
Ei kirjautunut
|
+ 5 kg on tullut lisää ja +5kg on ollut aikaisemmin (+10kg siitäkin lisää liikaa) mutta nyt tavoite on -10kg
Mahalihaksia teen päivittäin 100kpl sekä peppu/pakari liikkeitä 10min. 1xvko vesijuoksua ja lisäksi hyötyliikuntaa työssä 8h/pv.
Tätä viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin päivitys09/12/2008 22:28:15
|
http://www.haqur.com/script/SmokeFree/19625.jpg
|
|
|