« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

6kk täynnä -lupasin ilmoittaa itsestäni :) XML

Kirjoittaja Viesti

leijona

Rekisteröityi:
16/07/2007 12:51:18

Ei kirjautunut

Tajusin juuri, että 14.1.08 tuli 6kk täyteen savuttomuutta ja lupasin tämän välitavoitteen aikaan tulla ilmoittautumaan uudelleen -täällä siis ollaan

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin tunnustettava, että marraskuun alussa otin yhdet savut kaverin tupakasta, kun olimme juhlimassa, mutta se jäi onneksi siihen! Ei se silti pahaa ollut, vaikka niin toivoinkin (yskitti kyllä aikalailla), mutta ei vaan tehnyt mieli enempää. Pelkäsin kamalaa morkkista jälkeen päin, mutta sitäkään ei oikeastaan tullut -ehkä oli vain helpottavaa huomata, että tupakka ei ottanut isompaa valtaa sauhuista huolimatta. Tosin en kyllä myöskään kuvittele pystyväni ns.viihdekäyttöön, eikä kyllä ole mitään hinkujakaan siihen.

Tästä kokeilusta huolimatta luokittelen itseni edelleen 14.7.07 lopettaneiden joukkoon. Ja täytyy sanoa, että on tuntunut jo pidemmän aikaa hyvälle!

Mites täällä muut? En ole täällä juuri käynyt ja siksi olen aivan ulkona kaikesta. Katja näyttää täällä vielä ihmisiä tsemppaavan, kiva juttu! Entäs vieläkös Sade, jonka lopetuspäivä oli myös 14.7.07 jossain vaiheessa, on täällä mukana?

Hyvää savutonta vuoden alkua/loppua kaikille!

Katja

Rekisteröityi:
26/04/2007 13:58:54

Ei kirjautunut

Heipsan leijona Ihana kuulla susta JA MEGAONNITTELUT Puolesta vuodesta

Tääl ollaan edelleen ja vielä olen sinnitellyt sen pari kuukautta sun edellä Voit hyvin luokitella itses tuohon heinäkuun sakkiin, eihän sulla jäänyt tavaksi se lipsahdus

Ihanaa vuoden jatkoa sinnekin ja laittelehan taas kuulumisia jossain vaiheessa

Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
[Email]

Sade_2

Rekisteröityi:
03/04/2007 23:20:53

Ei kirjautunut

Terveeeeeeeeeee pitkästä aikaa
Suuresti ONNEA sinulle, sä teit sen
Mä oon täällä käynyt välillä enemmän välillä vähemmän, uuden vuoden alusta on taas uusi yritys päällä....
Ihanaa kuulla sinusta!!!!!!

Sade

*12.10.2008*

leijona

Rekisteröityi:
16/07/2007 12:51:18

Ei kirjautunut

Kiitos jälleen vastauksistanne Katja ja Sade! On kiva, kun pitkänkin ajan jälkeen vielä tapaa täällä tuttuja nimiä Katja pysyköönkin sen pari kuukautta itseäni edellä savuttomuudessa, kun on sen ansainnut ja kiva, että Sateella riittää tahtoa lopettaa lipsahdustenkin jälkeen! Luovuttaa ei saa koskaan kokonaan!

Tulen taas jossain vaiheessa ilmoittamaan tilanteen (viimeistään vuoden tullessa täyteen heinäkuussa), joten toivottavasti törmätään jälleen silloin täällä!

*vieras*

Rekisteröityi:
10/04/2007 16:34:24

Ei kirjautunut

HIENOO LEIJONA JA VALTAVASTI ONNEA PUOLESTA VUODESTA,SEHÄN ON JO HIENO SAAVUTUS

Virpi

Rekisteröityi:
03/04/2007 18:54:06

Ei kirjautunut

Onnittelut leijona puolesta vuodesta

Siirry: