« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

champix 6:des päivä XML

Kirjoittaja Viesti

nelli22

[Avatar]

Rekisteröityi:
22/01/2008 11:28:17

Ei kirjautunut

Hei kaikille. Luin mielenkiinnolla tätä palstaa ja päätin osallistua keskusteluun.
Olen syönyt champixia kuusi päivää ja tupakka on alkanut maistumaan pahalle, mutta silti poltan ja vielä enemmän kuin ennen
En ole pystynyt edes päättämään lopetuspäivää vielä, en edes tiedä pystynkö lopettamaan.
Olen harkinnut lopettamista kauan ja yrittänytkin olen, tosin lakkoni ovat kestäneet vain muutaman päivän.
Pelottaa pystynkö lopettamaan, tuntuu että nikotiinipeikko on jo iskenyt minuun etukäteen.

Vesku

Rekisteröityi:
04/04/2007 08:51:00

Ei kirjautunut

Onhan sinulla vielä n.viikko aikaa, joten nyt vaan kunnolla savu pöhisemään ja henki pihisemään Vähintään 2 askia nyt vaan päivässä vaikka kuinka maistuisi hirveälle

Älä anna periksi

Tällaisen loppukirikuurin jälkeen on kuule mukava lopettaa ja huomata ettei edes ole hankalaa, kiitos Champixin.

Anna siis palaa vaan, kun vielä voit

Joka vuosi yli 200 suomalaista tupakoitsijaa jää auton alle.

Tupakointi lopetettu 4.5.2009.

tutetu

[Avatar]

Rekisteröityi:
07/01/2008 21:07:03

Ei kirjautunut

Laita Champix-rasiaan nyt se päivämäärä ja polta reilusti.
Minulla taisi tuplaantua joka päivä viimeisen viikon polttaminen, vaikkei se lopulta edes maistunutkaan.
Pelottaahan se uusi tuntematon, siis tupakoimaton elämä, kokemusta on siitäkin. Onko minusta lopettamaan, mitä on elää ilman tupakkaa, mitä teen sitten kun tekee mieli, jos sorrunkin, pelottaa jo valmiiksi jos epäonnistun. Kaikenlaista tulee mieleen, mutta päivä kerrallaan.

Tsemppiä!

Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.

Savuton elämä alkoi 4.1.2008
[Email]

Siirry: