| Kirjoittaja |
Viesti |
AXE
Rekisteröityi: 26/01/2008 11:20:19
Ei kirjautunut
|
PRKL!!! Sanon minä. Lopetin viikko sitten lukemalla Allen Carr - vihdoinkin vapaa tupakasta. Joo eka viikko olikin sit ihan helppo juttu. Olokin on ollut kuin olumppia voittajalla . MUTTA nyt tuntuu ett vois nukkuu viikon tai kaks puteen ettei tarviis mennä minnekkään eikä nähdä kettään. Tää on nyt varmaan se depis mistä porukku puhuu mikä pitäs välttää sillä normaalilla elämällä. Mut EI niin EI. Kun ei toimi. Siis pää ei toimi.
Kokemuksia samasta??? APUAAA!!! Vähän neuvoja jookos?
No nyt kyll taas alkaa vähän helpottaa heti kun pääsi purkautumaan. JES
Mä luulen et tuun pysyy täällä "Ärsytys osastolla" viellä pitkän tovin et yrittäkää kestää. Kiitos jo etukäteen.
PS: Sori nuo kirjotus häröt.
|
Nuorelle miehelle vittuilu on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
19.01.08 Loppu.
|
|
|
Taru
Rekisteröityi: 24/09/2007 09:14:18
Ei kirjautunut
|
Minulla ainakin oli alussa samat fiilikset...väsytti,hatutti ...ja väsytti
Itse purin sitä lenkkeilyyn vaikka oli oikeasti ISO kynnys nousta siitä sohvan pohjasta lenkille.
Mutta toisaalta siellä lenkillä sain ne paskimmat fiilikset purettua....
eli muuta en osaa neuvoa kun lenkille vaan ja kun verenmaku suussa siellä väännät niin hetkeksi helpottaa
|
Yli 20 vuoden tupakkaorjuus takana.
Elämäni viiisain ja tuskaisin ero 22.9.2007
|
|
|
sally
Rekisteröityi: 04/01/2008 16:09:54
Ei kirjautunut
|
Teretulemas AXE!
Itsellä käynnistyy viikko neljä ilman tupakkaa, ja vielä vähän ahdistaa.Usko pois, että tähän ei kuole (vaikka vähän epäilin )
Kävelylenkit auttaa ja "turvallinen ympäristö". En siis ole vielä baaritellut ja muutenkin musta on tullut melkoinen "kotikissa".
Eipä haitaa jos tällä taktiikalla pysyn savuttonna
Tsemppiä siis!!!!
S
|
|
|
tutetu
![[Avatar]](http://www.stumppi.fi/pics/avatars/avatar09.png)
Rekisteröityi: 07/01/2008 21:07:03
Ei kirjautunut
|
Jotain muuta tilalle, ihan sama mitä teet, kunhan et istu miettimässä pahaa oloa.
Lähde liikkeelle, liikunta tuo hyvää oloa, touhuile jotain käsillä, kirjoita tänne pahimmat fiilikset.
Hyvä alku jo, ja siitä on hyvä jatkaa. Jatkossakin tulee hyvät ja huonot hetket vaihtelemaan, ihan niin kuin jokaisen elämässä. Kaikki ei ole tupakoimattomuden syytä.
Tsemppiä!
|
Päämäärääni kulkeva hissi on epäkunnossa, itse on kiivettävä omat portaani.
Savuton elämä alkoi 4.1.2008
|
|
|
Katja
Rekisteröityi: 26/04/2007 13:58:54
Ei kirjautunut
|
AXE! Älä ota suotta ressiä.... se väsy tulee ja se menee.... v*tutus tulee ja se menee...... tupakanhimo tulee ja se menee.......... Lopputulos on kuitenkin, että kun sen koukun oot havainnu ja keinon löytäny millä siitä pääset niin koita nauttia jokaikisestä hyvästä hetkestä mikä tulee vastaan
Tsemppiä!!!!!!
|
Haaveeni savuttomuudesta toteutui Kiitos stumpin mahtavan tukiverkon
9.5.2007
|
|
|
AXE
Ei kirjautunut
|
HUomenta. Heräsin just 8 tunnin päiväunilta =) jotain positiivista eka halu ei ollutkaan rööki vaan ruoka. Aika hienoo sanoisin. 6 vuotta meni ja nyt tais olla ehkä aka aamu kun ruoka oli etu sijalla. Hävettää ...
Ei siinä nyt parempi fiilis ja taidan potkaista itseni pelaamaan biljardia savuttomalle salille. Ehkä sitä on pakko tulla tästä kopista samontein ulos ennen kuin hautaudun tänne omaan pikku koppiin!
Se on muuten kumma miten iso mies (Tai ehkä ei niin iso =) ) menee ihan sekasin kun ei saa tollasta "paperin palasta" mielestä =) PRKL
Tajusin just ett tää varmaan on ihan jees paikka purnata asioista!!!
Säästyypähän tuo pikkuvaimo parka mun äksyilyiltä. Ja niinedelleen....
KIITOS KAIKILLE.
|
19.01.08 Loppu.
|
|
|
kitikatti
Rekisteröityi: 17/04/2007 12:43:58
Ei kirjautunut
|
Huomenta
Jep. väsytti mahottomasti.
Ja saamattomuuden kehittelin suorastaan taiteeksi
Mutta siitä selvis.
|
"Mihkä vaam pääsee jos ottaa yhren askelen ekana ja sittet toistaa sen nim monta kertaa kut tarvii"
eka askel 020207
|
|
|
AXE
Ei kirjautunut
|
Äh miks nukkua??? Parempi vaan nauttia tästä olosta kun tekee mieli tupakkaa. on se vaan hienoa kokoajan on päässä tieto ettei enää polta ja se on loppu nyt.
Onko muilla ollut univaikeuksia? eka viikko oli helppo ja nyt sit tuntuu ettei oikeasti mikään onnistu. Eka oli et haluis kokoajan nukkua ja nyt sit taas ei pysyty nukkumaan! Hah
On tää ihmeellistä. Onneksi on vapaata viellä pari päivää niin jos tää vaikka tasoittuisi vähän... no nyt koko yön valvoneena voi vaikka lähteä sit lenkkeilemään =)
ps: Pitäsköhän mun käydä tekee taidetta tästä valittamisesta.!!
|
19.01.08 Loppu.
|
|
|
tutetu
Ei kirjautunut
|
Univaikeuksia on ollut joko Champixin syömisestä tai tupakoimattomuudesta alkaen, 3-4 viikkoa. Mutta olen sen ottanut pakollisena tupakasta luopumisongelmana, joka minulla on koska olen polttanut tupakkaa. Yritän nyt pitää sitä kannusteena: toiste en halua tällaista valvomista, joten tämä on lopettaminen on lopullista. En voi enää sytyttää yhtäkään tupakkaa.
Olen minä nyt kaksi yötä nukkunut yli 10 tuntia yössä. Ei se unettomuus voi iänkaiken jatkua.
Tsemppiä sinulle!
|
|
|
|
AXE
Ei kirjautunut
|
Mukavaa kuulla ettei ole yksin ongelmiensa kanssa. TSEMII KAILLE!!!
Nyt yritän mennä nukkuu 30h hereillä Hah. Mut en oo polttanut.
KOHTA KYMPPI TÄYNNÄ!!! HYVÄ MINÄ JA KAIKKI MUUTKIN
|
19.01.08 Loppu.
|
|
|
nipa
Rekisteröityi: 17/10/2007 06:21:23
Ei kirjautunut
|
AXE En voi muuta sanoa kuin että se on sinusta itsestäsi kiinni ookko vielä huomenna ilman tupakkia. Minä en osaa sihen muuta sanoa kuin että pidät siitä kiinni mitä olet päättänyt. Kavereille ja ystäville voi kehua että se on loppu nyt. Ainakin minulle on tullut sellainen pattitilanne että en uskalla polttaa yleisen vittuilun vuoksi. Kuitenkin tuo vittuilu menee tupakin himon ohi, eli silloin on helppo lopettaa.
|
Kokeilempa tätä, päivä kerrallaan . Lopetin 05.10.2007
|
|
|
AXE
Ei kirjautunut
|
HUomenta. Oli ihanaa saada unta heräsin jo klo 06.00 nälkä se taas yllätti. Sitä vaan tulee ihminen pienistä asioista onnelliseksi. Ei tarvinnut mennä ulos kylmään vaan pysty syömään aamupalan rauhassa! On tää vaan niin paljon hienompaa kuin röökin vetäminen
Vois varmaan siirtyy pois kohta täältä äksyosastolta kun ei enää V-ituta läheskään niin paljon kuin alussa.
|
19.01.08 Loppu.
|
|
|
Kötäle
Rekisteröityi: 30/11/2007 23:40:11
Ei kirjautunut
|
Ihan kivaa. Vaikka nikkispiru välillä pullisteleekin, niin ei tarvitse polttaa. Ei tarvitse mennä ulos palelemaan.
Mäkin lopetin Carrin avulla ja pienistä agnsteista huolimatta ensimmäiset viikot menivät hyvin. Positiivinen asenne auttaa. ja jos hetkeksikään nousi epäillys mieleen, niin palautin mieleeni, että olen tehnyt elämäni parhaan päätöksen. Jos olet tehnyt parempia päätöksiä kuin stumppaaminen, niin onnneksi olkoon!
|
Tupakoinnilla päätät synkän ja ikävän, sekä korjaat elämän virheet nopeammin
|
|
|
AXE
Ei kirjautunut
|
Kötäle wrote:Jos olet tehnyt parempia päätöksiä kuin stumppaaminen, niin onnneksi olkoon!
Ja tuo nyt sitten on niin asiaa kuin vaan voi olla!
Lueskelin tossa taas kirjasta ja kyll se hiukan helpotti ja taisinpa syödä laatikollisen joulu suklaita
Ei mahda mitään eteenpäin mennään niin hyvää kuin pahassa mutt ilman rööki!!! Kohta kaks viikkoo. JES hyvä minä. Millon voi lopettaa päivien laskennan???
|
19.01.08 Loppu.
|
|
|
tutetu
Ei kirjautunut
|
Lopeta sitten kun niitä ei enää tule lisää
Mulla tulee huomenna neljä viikkoa täyteen, enkä tällä viikolla enää ole muistanut tarkkoja päiviä kaiken aikaa. Eilen mulla oli ensimmäinen pahantuulinen päivä, muilla ilmeisesti on ollut useammin.
Ei taida olla mitään yleissääntöä, jokainen tavallaan.
Ihana herätä tähän aamuun, nyt voi taas päivien lukuun lisätä yhden
Tsemppiä!
|
|
|
|