« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: ElinaKM
Äiti69: oletko kokeillut hormonikierukkaa? Silloin ei tarvitse syödä pillereitä, vaan hormonin vaikutus on paikallinen ja siellä missä pitääkin elikkäs kohdussa. Itelläni oli samaa vaivaa kuin sinulla ja kierukka vei kaikki kivut sekä lopetti kuukautiset vallan. Nyt on elämä niin helppoa! Suosittelen ainakin puhumaan lääkärin kanssa tästä vaihtoehdosta.
Jepjep...huomenna täynnä neljä viikkoa
Edelleenkään en nuku...tainnut muuttua krooniseksi.

Käväisin lääkärissä puhumassa asiasta. Eipä siitäkään juuri apua ollut, kirjoitti iltasin otettavaksi opamoxin. Pitäisi rauhoittaa uneen.
Mikä lie minussa vikana, kun tämäkään myrkky ei minua uneen saa?
Kosmetologista mitään apua ollut paitsi et makso pirusti!

Itteni oikeen palkitsin männä viikolla kolmesta savuttomasta viikosta ja kävin ihonpuhdistuksessa, oikeen oli hienot systeemit sun muut ja makasin siinä tuolissa yli kaksi tuntia. Pari päivää meni ja ennen niiiiin sileä ihoni alkoi pukata ihme paukamaa, pattia ja näppylää pintaan. Nyt näytänkin "oikeen" pirun hehkeeltä ja kauniilta *ja fuck!!* Naama ikinä ollut näin kaameessa kunnossa!
Älä nyt nipa..sinnuu on naiset täällä kilvan ylistäneet, mitenkä olet niiiin ihana, mukava, symppis, ymmärtäväinen jnejne. jot ole ylpiä itsestäis. Siehää täällä naisjoukossa ihan helmi!
Osastolla "vieroitusoireet" on potero nimellä " Itkuisuus, mieli tekee tepposiaan", meneppäs äiti lukaisemaan. Minnuu ainakin auttoi, kun luulin sekoovani

Pelkkä tupakan lopettaminen jo aiheuttaa vaik mitä mielenmyllerrystä, sulla vielä noita hormoonijuttuja, jotenka uskon, että rankkaa on. Mutta muista, kaikki on ohimenevää. Tsemppiä kovasti ja iso voimahalaus!
Ihanaa nipa! Minä jo ihan säikähdin, että oikeesti loukkaannuit. Se kun ei tarkoitus lain...

Ollaan siis kavereita
Murheensa juu kullakin

Pitänee ruveta tota Nipaa nyt virtuaalisti vikitteleen ettei hää vaan pahoittanut mieltään hurtista huumorista

Kyllähän sinä Pipsa nyt annat miehesi kanssa hyvän mallin aikuisille lapsillesi, koskaan ei ole liian myöhäistä.

Ja mimosa, kolmesta enää yksi polttaa, sehän jo huisin hieno saavutus
Ai että näitä on mukava lukea!

On ne lapset pieniä tai suuria, omia tai lastenlapsia, yhtä innoissaan tuntuvat olevan Mahtavaa

Sulla mimosa jo urakka voiton puolella, meinaan jos 17-vuotias tyttösi vihaa tupakkaa. Ei taatusti ala itse polttamaan. Onnittelut siis fiksusta tyttärestä

Ite olin jo täysin nikotiininorja tossa iässä
Ei kai oikeesti vetäny???
Ai kauhia!

Sori Elina, ei tuo ainakaan minusta olis mitenkään hauskaa

Sanoinko et se on hauskaa? Ei, sanoin et se on ihanaa
Kyllä täällä voi puhua aiheesta kuin aiheesta...sinä miehenä et ehkä näitä alapään asioita ymmärrä...kato naisten vaivat pitää välillä ottaa huumorilla, muuten meiän kans sekoo
Kyllä Tuulevi ne lapset iloitsevat siitä "hajuttomasta" mummostakin taatusti

Minä sain kuulla about miljoona kertaa HAISEVANI kaameelle
Tosiaan...lasten suusta totuus
Oi miten helpotti löytää tämä potero! Oikeesti olen luullut mussa olevan joku pahemmanlaatuinen vika, kun joko raivoon tai sitten ulvon koskaan ei perheparka tiedä kumpi minä vuorossa...

Kuten kuusivuotiaani lohdutti sisaruksiaan yhden vuodatukseni jälkeen: " ei tota äitin hermovikaa kauaa kestä"
Toivon todella et lasten suusta totuus tässäkin asiassa...

Ja toi kahvi...mulla se on ollut symbioosi: kahvi+tupakka. Nyt kun ei sitä tupakkaa ole ollut, niin olo sellanen et mitä sitä kahviakaan sit juoda. Se kun ei yksinään tunnu yhtään miltään! Muutama päivä meni ihan kahvitta, kunnes tajusin näiden kastettavien merkityksen. Eli nyt menee taas kahvia mutta ei ilman pullaa, kakkua, keksiä tms. makiaa. Ja vyötärö kiittää
Siis joo, meilläkin oli nimenomaan toi "taasko sää meet tupakalle" yleinen kommentti. Kai minä olin alvariinsa se pölli huulessa
Noi tunnontuskat yhteisiä vissiin kaikille polttaville vanhemmille
Tietää antavansa toooosi huonon mallin, mutta siitä huolimatta polttaa....ja mielessään toivoo, ettei omat muksut ikinä/koskaan/milloinkaan aloita edes. Meillä ei iskä tosin ole koskaan polttanut (viisaampi versio vanhemmista), jotenka minä olen niitä tunnontuskia kantanut ihan yksikseni.

Ite käytin tota samaa vastausta: "äiti on niin tyhmä ja huono ihminen!" Tottakai mua lohdutettiin, etten ole tyhmä enkä huono, johon aina tokaisin, että kyllä olen

Noh, nyt huomattavasti helpompi olla ittensä ja lasten kanssa!

Siirry: