| Viestit käyttäjältä: tintt1 |
|
"Konkarit" »
Haasteita riittää.... »
Siirry viestiin
|
Terveiset Melisa ja mukavaa eläkeaikaa Sinulle!
|
|
Lopettaneet »
Elämä tupakoimattomana. »
Siirry viestiin
|
Jokaisella on varmasti ollut vaikeuksia, et ole ainoa. Lue näitä stumppi.fin juttuja ja elämäntarinoita, se lohduttaa. Välillä voi ihan hyvin kiukustuakin . Näin tein ja olen nyt vapaa!
|
|
Päätöksen tehneet »
Lisämotivaatiota mistä?! »
Siirry viestiin
|
Nuorena, kuten Sinä olet, ei tule ajatelleeksi mahdollista lopputulosta. Hoidin tupakkasairauteen menehtynyttä viisikymppistä miestäni 3vuotta 24/7 ja vakuutan, että sairaus on todella kurja.
Vastaukseni on siis TERVEYS, ehdottomasti!
Olen ylpeä päätöksestäsi!
|
|
Houkutukset ja selviytymiskeinot »
Mitä tapahtuu, jos kokeilee "yhtä tai kahta tupakkaa"?Kokemuksia? »
Siirry viestiin
|
En ole kokeillut, älä kokeile sinäkään! Pliiiiis! Siinä käy huonosti!
Tupakan hajukin saa minut voimaan pahoin, sen verran aikaa on kulunut lopettamisesta. Olen myös ilokseni huomannut, että ihmiset, joiden kanssa olen tekemisissä eivät tupakoi. Olin siis ainoa....
|
|
Lopettaneet »
Sunnuntaineuroosi »
Siirry viestiin
|
Hei Riinakaarina! Hienoa, että olet päättänyt lopettaa tupakanpolton!Päätös on elämäsi parhain, näin uskallan väittää. Nyt on toimeenpanon aika!
Minä tuuletin tupakkatakin perusteellisesti ja jo lopetuksen edellisenä iltana hävitin tupakat ja sytkärit sekä kaikki tulitikut. Käänsin ajatukset pois tupakasta johonkin muuhun, eli stumppi.fihin. Täällä lueskelin,välillä riehaannuin ja pidin päätökseni. Napostelin hedelmiä ja tikkareita ja aina tilaisuuden tullen nukuin pahan olon pois. Herättyäni olin saanut ajan kulumaan, koska aika tässäkin tekee tehtävänsä.
Toivon niiiin Sinulle savutonta loppuelämää!
|
|
Lopettaneet »
Tint1n pesä »
Siirry viestiin
|
Heippa kaikille tutuille ja tuntemattomille, uusille ja jo pitkään savuttomina eläneille!
Olen ollut onnekas savuttomuuteni suhteen. Voin hyvällä omalla tunnolla kertoa, että savuttomuus on asia, josta en koskaan luovu. Alku oli vaikeaa. Olin tehnyt päätökseni, enkä siitä suostunut lipsumaan. Vaikeinta oli kropassa tapahtuvat aineenvaihduntaan liittyvät ongelmat: ensimmäiset puoli vuotta vatsa oli kuin ilmapallo.Tuli makeannälkää, johon muistaakseni imin tuhat tikkaria.Onneksi olen aina pitänyt hedelmistä.
Sitten löysin liikunnan. Kuntosalilla vietin aikaani itseäni rääkäten ja rangaisten.Liikuin koirani kanssa 3-4 kertaa päivässä ulkosalla ja olin aika lailla päästäni pyörällä.
Kaiken aikaa purin tuntojani stumpin sivuilla,osaksi täällä omassa pesässäni. Menin myös häpeilemättä toisten tontille reuhaamaan pahaa oloani ulos sisältäni. (Ohessa kävin läpi surutyötä.) Olin näillä saiteilla usein niin vihainen, että en sitä itsekään aina ymmärtänyt. Ylläpito poisti kirjoituksiani ja minä lisäsin, sitä jatkui pitkään.
Kaikesta tästä on kulunut aikaa liki kolme ja puoli vuotta. Uskon,että tämä kaikki oli myös läpikäytävä.
Haluankin taas kiittää kaikkia niitä mm. Melisa, Peter Pan, Eerob ja monia muita siitä, että jaksoitte kulkea kanssani tämän matkan. Koen, että olen savuton loppuelämäni, kiitos Teidän ja Stumppi.fi:n.
Oikein onnellista, savutonta vuotta 2012 kaikille!
|
|
"Konkarit" »
VUOSI(a) POLTTAMATTA --- Huuda HEP !!! [337 v] »
Siirry viestiin
|
|
Kiitos Melisa, Sinä kaikkien aikojen tsemppaaja! Olet osaltasi auttanut kymmeniä ja kymmeniä tupakoitsijoita savuttomuuteen. Kaunis kiitos Sinulle! Hyvää kesää!
|
|
"Konkarit" »
Siirry viestiin
|
HEP! HEP! HEP!
Kolme vuotta on kulunut tuosta elämäni tärkeimmästä päätöksestä, joka on pitänyt.Kaikille voimaa savuttomuuteen. Meistä jokainen pystyy tähän!
|
|
"Konkarit" »
Muistako päivän jolloin lopetit? »
Siirry viestiin
|
Muistanpa hyvinkin, kun tein päätöksen ja jo edellisenä iltana, eli 3.7.2008 tarvittavat valmistelut. Kaikki talossa olevat tupakat katkoin roskiin, hävitin sytkärit ja tulitikut! Champixin vaikutus oli parhaimmillaan. Heräsin 4.7 ja totesin, että tupakointi on sitten loppu eikä sen jälkeen ole tarvinnut enää itseä psyykata. Fyysinen puoli olikin sitten hankalampi, mutta ei mahdoton.
Tänä päivänä olen onnellinen entinen tupakoitsija!
Jaksamista ja aurinkoista kevättä kaikille lopettaneille, päätöksen tehneille ja harkitsijoille!
|
|
Päätöksen tehneet »
tänään loppui entinen meno »
Siirry viestiin
|
Hyvä, hyvä ,hyvä Martta!! Sinä ymmärsit jujun ja sait tarpeeksesi. Juuri noin tein minäkin. Katkoin viimeiset tupakat ja hävitin sytkärit yli kaksi vuotta sitten. Käytin myös Champix-tabletteja jonkun kuukauden.
Ennen kaikkea oma oivallus on tärkeintä ja Sinulla se nyt on. Ole tiukkana, älä anna ajatusta tupakalle, poista se kokonaan mielestäsi! Jokaikinen päivä on voitto ja Sinä pystyt jatkamaan aina seuraavaan päivään, siitä olen varma!! Huomaat kohta, että savuttomuus ruokkii pian itse itseään. Olin ennen todella koukussa tupakkaan ja poltin vuosikymmeniä.
Sinäkin pystyt lopettamaan Martta!!!!Jaksamista!
|
|
Päätöksen tehneet »
Henna ja savuton elämä! »
Siirry viestiin
|
|
Moikka Veskuta! Kiva minustakin kuulla Sinusta. Eerobkin kävi tässä poterossa Hennaa70 kannustamassa. Eikä pidä unohtaa Melisaa. Nyt porukalla kannustetaan ja aivopestään tuo Henna vihdoinkin savuttomaan joukkoomme!
|
|
Päätöksen tehneet »
Henna ja savuton elämä! »
Siirry viestiin
|
Heippa Henna70 pitkästä aikaa! Itse käyn täällä aina vain harvemmin ja harvemmin.Kiitos kaikille tuesta. Stumppi.fi on valtaisa apu tupakoinnin lopettamiseen.
On hienoa Henna70, että olet edelleen sivuilla ja rakentamassa savutonta tulevaisuutta. Eerob tuossa sanoikin totuuden, sisua sinulla on! Kunpa se loksahtaisi tajunnassasi niin, että saisit riittävän pitkän tauon tupakointiin. Minulla tupakoimattomuus ruokkii jo itse itseään. Toisilla tekee aina mieli, mutta voin rehellisesti sanoa, että ei edes tiukassa paikassa tule enää tupakka mieleen. Yksi pieni syy siihen voi olla myös savuton ympäristö ja tupakoimattomat ystävät.Omassa päässähän se täyskäännös on kuitenkin tapahduttava.
Voimaa Sinulle!
|
|
Vieroitusoireet »
tupakoinnin lopettaminen ja mielenterveys »
Siirry viestiin
|
Vaikka elämäntilanne olisi mikä ja olo vaikka mikä ja vaikka tuntuis et nyt tulee hulluksi, niin tupakka ei auta.
Näin se on! Osuvasti sanottu Jonnis.
Olen usein todennut, että ei se tupakoimaan opetteleminenkaan nuorella iällä helppoa ollut; oksetti ja pyörrytti, mutta tupakkaa piti polttaa. Äkkiähän siihen sitten koukkuun jäi.
Nyt savuttomuuteni on kestänyt jo yli kaksi vuotta ja voin vakuuttaa, että elämä alkaa olla elämisen arvoista. Kaikki on muuttunut. Haluaa vain lisää näitä päiviä, joihin ei kuulu tupakka!
Kaikille voimaa ja jaksamista. Uskokaa itseenne!
|
|
"Konkarit" »
Siirry viestiin
|
|
Kiitos Melisa ja Mirja! Kyllä elämä voi muuttua, kun uskaltautuu savuttomalle tielle. Yllättävän helppoa tämä on kaikkinensa ollut. Kiitos stumppi.fin!
|
|
"Konkarit" »
Siirry viestiin
|
|
HEP,HEP! Terveiset lomalta!
|