« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: LauraA
Jees tästä päivästä siis selvittiin hienosti!
ei kiusannu nikkis eikä mikään muukaan asia saannu hermoja kiristymään.

mukavaa
Hyvää tekstiä mirja, melissa ja sohvisavuton!
Antoi paljon taas ajattelimisen aihetta teidän puheet.

Ja luulen todellakin itsekkin että tämä on vaan välivaihe, sitä pinnistelyä että hei en polta, tupakka ei ole mun juttu enää.
Sitä irrottautumista ja tajuamista että kun ei polta niin ei se maailma muutu, ja oma olotila muuttuu paremmaksi ainakin jossain määrin. ( toiset kokee hirveet vääntöä)

Itselläkin alussa aika iisi juttu oli se lopettaminen mutta nyt tosiaan tullut sellast vääntöä että ei tiedä miten päin välillä olisi.

Mutta aikasempia tekstiä lukiessa huomaan että, kyl se taas loppuu kuhan vaan ei anna periks prkl! Taistelua ja taistelua!

HUOH helttaisko jo( ?? )

Tänää ainakin aamusta astu jo helpompi päivä ollut, kohta töihin. Saa nähä kuinka naama nurinpäin sielt kotiudutaan.

Mut voimia, tsemppii kaikille kanssa kulkijoille!
Tänää taitaa olla jo parempi päivä
Jep taistelemistahan tää tosiaan on ja ei se rööki kyl oikeesti tohon hermojen kiristelyyn auta vaik siltä tuntuukin omassa pienessä päässä että se muka jotain auttais!
Heissan Heluna!!
Miten on kesäpäivät nyt sujuneet?
Mulla ei niinkään hyvin MUR!
Auts, sorruin tuossa 3viikko sitten humalassa vetäsemään yhden savukkeen!Humala ei kyllä pää syyllinen ollut vaan tosi stressaava tilanne tuolloin.

Huh kummallisesti se jopa maistui hyvälle ja tuntui että aah nautinto!

Kuitenkin tuo jäi tuohon yhteen vaikka ei edes ollut morkkis, aikuinen ihminen kun kuitenkin on nii teko oli täysin harkittu ja päätös valmis että yhteen jää.

Tiukkaa teki jo ennen tuota savuketta ja tiukkaa tekee edelleen. Eilen töissä ajattelin että pummin töiden jälkeen työkaverilta savukkeen,olisin ollut niin valmis polttamaan!!
Mutta työmaalta ulos päästyäni laitoin kiltisti niksapurkkaa naamaan ja mussutin sitä vaikka työkamu siinä savukkeen sytyttikin.
Minua alkoi hävettämään että hitto jos nyt pummin savukkeen niin olen luuseri!

Kotiin päin talsiessa hain MIEHELLENI tupakkaa ja siinäkin ajattelin että voi jumantsuka kohta revin askin auki
Mutta en tehnyt sitä, koska eihän minulla ollut sytytintäkään mukana.

Taas on tunne että mä tahdon savukkeen.
Tiedän kyllä että se ei oloani helpottaisi yhtään, päin vastoin.

Toisaalta on tullut ajatuksiini se että nyt olen nikkistuotteiden orja ja tällä hetkellä on ihan turha yrittää edes eroon päästä, henkiset voima varat ei siihen riitä.
Eikö olisi ihan sama vaikka antaisin itselleni sen savukkeen tuoman nautinnon kun kerta nikkistuotteita on pakko koko ajan mussuttaa ja imeskellä?
Onko pakko kiduttaa itseään tällälailla?

Tällä hetkellä edelleenkin siis syön 2mg purkkaa ja ottanut avuksi inhalaattorin(mies itselleen hommasi mutta ei vielä ollutkaan henkisesti valmis lopettamaan)

Miettinyt ostaisinko sitten 4mg purkkaa jos se tuskaani helpottaisi kun tuntuu olevan joku nikotiinituote koko ajan suussa.

Eloni siis joka päiväistä taistelua tupakan himoa vastaan. Ja tuokin 'himo' on niin pään sisäinen oire että oikein VI*UTTAA
hiih..täälhää mä luuraan !!
ei ole ehtinny täällä vaan hirveesti ihmettelemään..
kiireinen on elo näin kesällä!

Nikkispurkkaa syön niin et hyvä ettei paikat hampaista irtoa jotenki vaan ei nyt pysty eloon ilman
Liian stressaavaa on elo.
Itseni tuntien joko se on sitten se kessu tai korvaavat ja korvaavat on ehdottomasti parempi juttu nyt!

Hyvät ja savuttomat juhannuksen vietot myös teille kaikille tänne stumppilaan!

Hei heluna!
Joo oon saman huomannut että välillä viekkarit on kuin krapula tai ainakin samoja piirteitä löytyy!

Vääntöä tavalleen ja hermojen kiristelyä, stressaavaa työtä uuh.. varsinki näin ennen juhannusta. Mutta onneksi on korvaavat keksitty, muuten kyllä tää neiti vetäis kessua taas.

Kiva Vaakku kun olit käynnyt vierailemassa!
Hieno saavutus sinulta! Tsemppiä jatkoon!
thanks heluna ja tenaleidi et ootte käynny mun poteros kertoilemas omia kokekumsia ja tsempaamas!

jotenki se niksu nyt vaan hyökkäs kimppuu. pöh ja höh..
noh päivä kerrallaan mennään ja en kyl usko että tupakkaan enään kosken mut noita niksutuotteita menee varmasti.
mutta ei se mitään, annan itselleni luvan että saa mennäkkin.
itseni tuntie jos laitan ranttaliksi nii saattapi se tupakkakin suuhun mennä tarpeeksi kun v*ttuuntuu kaikkeen joten. niksutuotteita vaan
kiitos mirja!
Tsemppii sulle kans ja voima haleja! kyllä me kaikki se selätetään kunhan vaan saa aina itsensä kasattua taistoon!
Kiitos heluna ja muutkin kumppanit!
Tiedossa on että turhaa itseään rankoo mut jotenkin tuntuu et ihminen on tyhmä, mut sit ajattelin tuossa sitäkin että noh eipäs tuossa kun vasta se melkein 2kk ilman niksupurkkaa oltukin että nii se maaginen kolmosen raja ei ollu yli tuossa niksuttomuudessa.

Noh nyt taas kolmatta päivää ilman niksupurkkaa et tälläst soutamistahan tää on..
Meinaan vaan et mieli tekee mussuttaa ja mässyttää ja kait sitä jotenki sitten tavoissaan haluu sen korvata niksupurkalla kun tupakkaa ei enää koske.
Ja nyt viel ku kipeenä on nii auts ei voi edes lenkille lähteä että sais tuon ikävän tunteen pois.
Onneksi sentää kurkku kipeenä ollu nii ei oikein niksupurkkaa ole uskaltan koskea et ihan jenkillä mennään

Mut kyl tää on vaan sellast vääntelyy vaan et hohhoijaa..mut ITSEHÄN täs oon kaikille toitottan että kyllä ne väännöt lakkaa ja loppuu pitää vaan jaksaa uskoa..huh niin uskoa uskoa ja toivoa ja uskoa!
siihen et prkl vois kyl kaikki tupakointi/nikotiini valmisteet tuhota täält maan päältä että ei tarviis enää kenenkää uusien persoonien kärsii tälläsest
kiitos mirja !
kyllä tää taas tästä kaikki ajallaan kuten sanotaan !
Mukavaa savutonta päivää kaikille!
Kiitos Massi!Tsempit sulle kans!
Niinhä tuo meneepi ja ennemmin syön tuota purkkaa ku sit vedän röökii. hyi..
Vai että väännöt helpottaa taas.. ja pa*kat!! !
Nikkispurkka suussa..ei riitä itse kuri ja tahdon voima nyt!
Ilmeisesti lauantainen tosi stressi työpäivä laukaisi tänkin neidon halut sitten kun ei meinaa hermo kestää..meinaan että sitten kun sitä nikkispurkkaa piti suuhun lauantaina tunkea niin johan tungin sitten tänäänkin kun rupes niin ahdistaa et tahdon tupakkaa..

Mistä lie sekii ajatus tuli..varmaa heräs ne nikotiini respat tuol pää kopas!

Mut joo tupakkaan en kyl koske, olen sitten vaikka nikotiinipurkan orja kunnes taas jostain ajatuksen saan että lopetan uudestaan senkin!
Vissii pitää käydä se Allen Carrin kirja taas lainaamassa huh !!

Hieman ottaa päähän mut hei onneks en sentää vedä kessua, sekää ei olis mahdottomuus mulle kun on ennenkin melkein vuosi oltu polttamatta ja alottan uudestaan kessun polton.

Katsellaanpa taas siis päivä kerrallaan.. !
kiitos Massi!!

Ehkäpä siinä sitten onkin joku muukin koukuttajan ! perskuta rallaa..

Siirry: