| Viestit käyttäjältä: miaukur |
|
Lopettaneet »
Lopettamisen jälkeen seksi ei kiinnosta? »
Siirry viestiin
|
kyllä luulen että on vaan joku henkisen puolen juttu. siis kun en ole mies niin en osaa sanoa, mutta voisi kuvitella että erektio vaatii psyyken kunnon myös. ja jos masista, vaikka piilomasistakin, niin..en tiedä.
varmaan ohimenevää.
|
|
Lopeta ja voita kilpailu »
2010 kilpailu? »
Siirry viestiin
|
|
onko tulossa 2010 kilpailu? sivuilla väittivät tammikuun aikana tulevan tietoa mutta tänään on viimeinen päivä...
|
|
Onnistumisen iloa »
STUMPPAA TÄHÄN »
Siirry viestiin
|
|
kirja oli hyvä, omituinen, herättävä. pari päivää vielä söin niksatabuja kirjan jälkeen, töissä lähinnä,kotona enää en. sitten lopetin ne. eli nyt 6s niksatabuton päivä, niitä meni 2 viikkoa. eli huomenna 3 savutonta viikkoa. kyllä se carr auttoi! vielä kun sais ukonkin lukaseen sen.
|
|
Lopettaneet »
Läpi harmaan kiven »
Siirry viestiin
|
sama täällä! 6s päivä alkoi tänään!! olin eka 2 viikkoa niitte korvikkeitten kans mut heitin pois. kaikki korvikelakot on kaatunu!!
tsempataan!!!
|
|
Lopettaneet »
kolmas kerta »
Siirry viestiin
|
|
mulla kans ilman korvikkeita, tiistaista asti, eli ny 6s päivä..aika samat päivät sit. mitkä olot siellä? täällä välillä pare, välillä ei...huh. ukko polttaa ni ärsyttää. yritti se eilen olla, oli 2 tuntia ja painu röökille.
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
inkeri wrote:tsemppiä Miaukur!!Kylmiltäni minäkin yritän!Alussa meni mukavasti joitakin päiviä!Sitten putosi ja nyt taas kiipeän kohti raikkaampaa oloa!
Periksi ei anneta,eihän?!Vaikka kuinka monta yritystä takana,savuttomuus on päämäärä,joka kyllä saavutetaan!Kyllä varppi on nii!
aluksi menee mukavasti se parikolme päivää kai sen takia, että kestää senverran että elimistö puhdistuu nikotiinista, näin luin jostain. itselläkin oli sen jälkeen kamalan vaikea päivä, ja seur aamu. ja vieläkin aika kiikunkaakun. mutta, jospa se tästä sitten lähtisi ylös!
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
ok. juu ensin siis 2 viikkoa oli niitä korvaustuotteita. sitä aikaa en tavallaan nyt laske, se on aika helppoa mulle, kun oon niin monta kertaa (5?6?) ollut viikkokaupalla niitte kanssa polttamatta. mutta lasken nyt vaan näitä nikotiinittomia päiviä, eli tänään siis 5 päivä, jos maanantaina oli vielä laastari=)) tai, onhan niidenkin kanssa tekemistä, mutta niksat menee niillä, vaikkei hinku menekään. ne microtabsit ei mulla auttanu ollenkaan, ne olikin ainoita muuten mistä ei mitään hyötyä! yks lakko kaatui, oltuuan jo kai 4 vk, niitten ostoon. menin röökille kun ei ollut apua tabsista. ja muuta ei ollut silloin kotona.
se carrin kirja antoi näkökulmia asiaan, vaikkei taikoja tehnytkään. ja muutenkin nyt olen innostunut lukemaan tupakasta, lähinnä siis vieroitusoireista, netistä ja kirjoista. haluan tietää mitä vattua tämä on minkä kanssa tappelen.
inkeri, siis oletko ollut kauan polttamatta, vai tarkoititko että olit sortunut jossain välissä, vai vaan että pahempi olo jossain vaiheessa ja vaikeempaa? mulla kans tuntuu hassulta, jonain päivänä voi parikolme tuntia olla ihan helvettiä, sitten taas pim, yhtäkkiä ihan jees olo! mutta tässähän on vasta vajaa viikko, ilman nikotiinia siis. se on niin yksilöllistä, mieheni ei pysty korvaustuotteidenkaaan kanssa olemaan polttamatta, enkä siis tahdo sanoa että se yksinkertaista on kellekään, itselle kai vaan jäänyt sellainen ns. helppous kun on ollut tuota treeniä niitten kanssa. siksi meinasin nyt koittaa tälleen. huomenna töihin, vähän jännittää miten siellä...purkat matkassa ja pastillit kyllä, mutta kun selviäisi ilman! tää ilmanselviämisinto johtuu ihan carrin kirjasta, sekä lisätiedosta yleensäkin. haluis vaan koukusta pois, kokonaan! ja siitä toki,että kaikki mun korvaustuotelopetukset on kaatuneet.
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
juu, hyvin menee edelleen! siis 3s päivä oli pahin! siis ilman korvaustuotteita. neljänneen aamu myös, eli eilinen, mutta kun menin kuntossalille ja huhkin, (uusi harrastus heh) niin sinne jäi niksat. ilta oli helppo! aamut on aina pahoja.
eli maanantaina tulee 3 viikkoa savutonta, mutta viime tiistai oli siis ensimmäinen nikotiiniton=)) kyllä se tästä varmaan, äsken lenkillä oli kiva henkäillä. tosin kunto oli edelleen nollissa ja hengästytti, on vähän jääny nuo lenkkeilyt syksyn aikana.
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
ny on sit afta kielessä auts. tänään meinasin sortua röökiin mut enpä sitten.
aika hiljanen foorumi, ite saa itelleen vastailla==))
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
|
4s raaka päivä. eilen oli pahinta. nytkin kolusin jo eteisessä löytyskö tupakkia mut eipä löytynyt...huh. eli katellaan. en tiä onnistuuko sitten. korvaustuotteita ois kassissa mutt en haluais sortua niihin.
|
|
Lopettaneet »
kylmiltään »
Siirry viestiin
|
|
Taas kokeillaan, siis lopetetaan!! viimeksi olin täällä champiksini kanssa, ei se toiminut. tai siis, toimi, lopetin kyllä röökin mutta aloitin taas. nyt sitten, on kai vuosi kulunut? minulla oli eka laastareita ja pastilleja ja purkkaa, sitten luin allen carrin kirjan. nyt on 2 päivää takana raakana. ja lähinnä tappelen - en tupakan kanssa - vaan korvaustuotteiden kanssa. en halua enää niitä ottaa. vähän on masista, olen saikullakin tämän viikon. eiköhän se tästä. yöllä otin unilääkkeen kun uni oli jossain. ainiin, viime viikonlopun ja alkuviikon nukuin, kokoajan, nukahdin sohvalle, sänkyyn, yöunet 12 tuntia...päiväunet 2 tuntia..sellaista. mutta, taas olen lopettanut, se oli pointti!
|
|
Lopettaneet »
Lopettamisen jälkeen seksi ei kiinnosta? »
Siirry viestiin
|
|
sama juttu täällä. tosin naisella mut enivei. kai se jonkunasteista masennusta, luulen.
|
|
Päätöksen tehneet »
yrjöttää »
Siirry viestiin
|
totta. ihan totta. ja se tässä polttamattomuudessa on parasta että kun menee jonnekin niin ei tarvi miettiä eka että vedänpä savut kun tuolla ei saa polttaa ja missään ei viihdy kun vilkuilee kelloa että jokos pääsis röökille..
asiasta neljänteen.
yhä polttamatta. taas on tää aamu vaikee mut tiiän et helpottaa kun kello liikkuu. kun on väsy niin tekee mieli röökiä enempi ja viime yönä pikku-ukko 4 kk valvotti. sellasia ne on, mutta ihania. kiva mennä sitäki paijaan ja pussaan ku ei höngi röökiä naamaan!
juu eksyin aiheesta.
jatkakaa.. ketä nyt yrjöttikäään. tämmönen oon luonnossakin, aiheessa pysyminen on tooosi vaikeeta..=) lievä levoton.
|
|
Päätöksen tehneet »
yrjöttää »
Siirry viestiin
|
jaha. sen kummemmin lekuri kuin minäkään ei näköjään selostuksia vilkuile...auts, sehän on hev kallista. eli 300 lyhyellä matikalla koko systeemi.
no, katotaan. maksaahan noi sätkäkamatkin jotain.
yleensä mun röökilakot kun ei kaadu niksoihin, vaan siihen ettei enää HALUA olla polttamatta..eli kai se on sitä tapatupakointia sit. mut tosin näittenki alussa vedin sen 30 tupakkaa päivässä ja sit tippu 3een, että kyllä tässä joku taika on, vaikka oonki ihan helvetin skeptinen näitten tämmösten kans. nytki on kokoajan olo, että oispa kiva vetää savut, niksoja ei oo.
eli yleensä heti kun alkaa olla helppoa, eikä niksoja, niin tekee mieli savuille ja asenne muuttuu että paskaako tässä voinhan polttaa ja lopettaa taas sadannen kerran vaikka viikon päästä.
no, tää olo menee taas..vähän mielialat vaihtelee varsinkin tän sampparin kaa..
|
|
Päätöksen tehneet »
yrjöttää »
Siirry viestiin
|
ja tän koko höskän pitäs kestää 12 vk eikö? no eka söin siis sen 2, tai siitä yx päivä, ny sain sit 56 kpl niitä lisää. no vaikka ottaa yhden päivässä niin kestää 8vk ne, eli yht 10 vk. haidaanko se vielä se vika 2 vk lekurilta..vaikeeks on tehty.
ostin nyt vaan 28 kpl paketin, ton 56:n pakkauksen saa ostettua kahdessa erässä jos rahassa tiukkaa niinkuin allekirjoittaneelle. jäi vähän enempi näin joulukuussa käyttöön. tosin kappalehinta kai tyyriimpi.
mut käsittääkseni toi kestää 28 päivää. niin siinä sanotaan, 1kpl/pv. noi on millisiä, siis.
|