« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Katja
Enää pari päivää Tosi kiva nähdä ja vielä mahtuisi lisää porukkaa mukaan eli laitelkaa vain viestejä mulle tuonne sähköpostiin jos olette liittymässä seuraan
Huhuuuuuuu?????

Nyt näyttäisi että mukaan olisivat liittymässä minä, melisa, kitikatti, mimosa, tuija ja ehkä hande ja mekekin. Pöytävarausta ollaan tekemässä huomenna eli vielä ehtii joukkoon jos haluaa kivaa iltaa tulla viettämään

Reklawista emme ole kuulleet mitään, samoin justine ja epe olivat ekassa ja tokassakin tampereen miitissä mukana eli huhuuuuu???
Harvemmin tulee enää nykyään kommentoitua ihmisten kirjoituksia, mutta tähän piti tulla antamaan omakin mielipide

Lopetin normaalipainoisena ja kävi tosiaan niin, että paino lähti hurjaan nousuun Yritin lisätä liikuntaa, mutta se liikunnan jälkeinen olo sai mut haluamaan tupakkaa. Samoin kun yritin laihduttaa, alkoi armottomat nikkikset.

Ajattelin sitten armahtaa itseäni ja hoitaa yhden projektin kerrallaan. Keskityin ensin pääsemään totaalisesti eroon siitä tupakasta enkä miettinyt, kauanko siihen menee ja paljonko niitä kiloja tulee .... Ja nyt kun olen todella kuivilla röökistä ja syömättömyys, herkuttomuus ym. ei tuo enää nikkiksiä, eikä liikunnan aiheuttama "uupumus" pistä kessunhimoa liikkeelle, olen vihdoin kyennyt pudottamaan niitä tulleita kiloja pois Ja tähän tosiaan meni siis 4 vuotta

Lämpöisesti suosittelen, että keskity siihen lopettamiseen ja onpahan joku projekti sitten mitä odottaa kun olet savuton Tsemppiä!!

p.s. olen muuten kuitenkin aina varuillani jos se nikkis meinaa iskeä
Heipsansaa kaikki uudet ja vanhat konkarit Minun reilun 4 vuotisen savuttoman elämän aikana ollaan jo monta kertaa tavattu, tutustuttu ja jopa ystävystytty stumpissa kirjoittaneiden kesken Tapaamiset ovat aina olleet todella hauskoja tilaisuuksia joissa on ruokaa, juomaa ja naurua riittänyt aamun pikkutunneillekin
Nyt taas melisan ja kitikatin kanssa heräteltiin henkiin reklawin pienellä tuuppauksella ajatusta jos tavattais taas ja toivotettaisiin kaikki savuttomat mukaan viettämään hauskaa iltaa Tampereen ytimessä . Paikka ei ole vielä varma, mutta päivämäärä on lauantai 29.10.2011 ja varmaan siinä myöhään iltapäivällä tai alkuillasta oltaisiin syöpöttelemään menossa. Laittakaahan kommentteja, paikkaehdotuksia ym tänne viestiketjuun ja ilmoittautumiset sitten minulle sähköpostilla tuohon nimmarin allaolevaan linkkiin. Laitan sähköpostilla tietoja osallistuville kunhan paikka varmistuu

Kaikki ovat lämpöisesti tervetulleita mukaan!!!
Ihana nähdä "vanhoja" tuttuja nimimerkkejä täällä onnittelemassa maailman parasta tsempparia <3 Ikuisesti kiitollisena onnittelen upeaa virtuaalitätskyä savuttomasta elämästä

Laitetaas se miitinki pystyyn nyt! Jos saadaan vaikka tavattua tätä mahtavaa sakkiakin
Hehee Pitäähän sitä kerran vuodessa käydä ja kertoa perässä tuleville: TSEMPPIÄ! Savuttomuus kannattaa
Ja edellä menijöitä pitää muistaa kiittää ja kumartaa esimerkistä ja tsemppauksesta

Neljä vuotta ja edelleen onnellistakin onnellisempi, että olen saanut sen nikkispeikon tajun kankaalle ja tiedän miten toimia jos se meinaa välillä vähän heräillä.... pesismaila kehiin vaan
Hep HEP Hep HEP
En pahemmin enää täällä lueskele, saatika kommentoi, mutta koska itselläni on tänään suuri päivä oli tähän pakko tulla kirjoittamaan.
Itselläni meni pitkälti toista vuotta ennenkuin osasin päästää röökistä irti. Siihen saakka elämä oli "kitumista" vaikka en tietenkään sitä joka hetki ajatellut, mutta joka ikinen päivä oli mielessä.
Siinä vaiheessa kun tajusin, että rööki koukuttaa mua niin kauan kun kuvittelen mielessäni että joku kaunis päivä poltan ja nautin siitä, tietoisesti aloin tekemään töitä päästääkseni irti. Sen jälkeenkin tuli hetkiä jolloin teki mieli, mutta ne harvenivat ja harvenivat, kunnes nyt viimeisen vuoden aikana on ollut vain muutama kerta sellainen, että on käynyt mielessä, että mitä jos sitä maistaisi. En usko että koskaan pääsen kokonaan eroon, mutta elämä on tänään hurjan paljon parempaa mitä se oli polttaessa. Tsemppiä!!
Huoh Lueskelin taas pitkästä aikaa täällä ja huomasin, että jopa tämäkin ketju on "saastutettu" trollailemalla....

Japi on ainakin mua jeesannut sekä päiviksen puolella, että täällä foorumilla monet kerrat ja valanut uskoa siihen, että se kirjan teksti todella toimii ja niinhän se teki!! Kohta neljä vuotta ilman ja varmasti yhtä iso osa oli The Kirjalla, kuin vertaistuella ja omalla tahdolla.
Itse olen ottanut tavaksi, jos jossain näen Stumppaa tähän kirjan, ostan pois ja annan sen ilmaiseksi sellaiselle, joka on puhunut lopettamisesta mutta ei siihen ole kyennyt. Ainakin 5 kaverin tiedän sen avulla lopettaneen.
Tsemppiä sulle Japi hyvän kierrättämiseen, olet oikealla asialla ja KIITOS
Kiitos Liiru kovasti vastauksestasi. Olen pahoillani, että epäilin kirjoituksen aitoutta ja todella surullinen niin upean tsempparin ja aidon välittävän ihmisen poismenosta.

Lepää tutetu rauhassa ja kulje enkelinä kanssamme, olet ajatuksissa ja sydämessä.
En ole ollut tutetun läheinen ystävä, mutta molemmin puolinen tsemppaus ollut alusta saakka käynnissä. Sähköpostejakin laiteltu ja olen pahoillani kun joudun laittamaan tätä kyselyä:
Mistä tiedämme, ettei tämä ole vain todella törkeä pila tms. eli oletko ollut hänen ystävänsä myös siviilissä? Luin viimeisimmän tutetun laittaman viestin ja siitä ei ollut mistään luettavissa, että jotain ikävää on odotettavissa.
Olisin kiitollinen jos voisit vastata, koska silloin tiedän minne surunvalittelut voin osoittaa.
Aina on hyvä nähdä "saman" ajan lopettaneita eli ei muuta kuin läpsy selkään ja onnittelut pysymisestä savuttomana

Hauska "tutustua" Iso-Iita Melisa mut adoptoi virtuaalisesti 3,5 vuotta sitten ja potki ahkerasti eteenpäin kun meinasin kompuroida savuttomalla tiellä. Loistava tätsky ollut hän sanoisin ja monet kerrat ollaan nähtykin Samaan syssyyn Melisa on suakin muistellut tavatessa kun ollaan muisteltu, ketkä kaikki tapaamisissa on ollut läsnä. Pelkkää hyvää on kertonut, eli ei ainakaan siitä syystä korvat ole kuumottanut
Tervetuloa kuitenkin jälleen joukkoon savuttomaan ja toivottavasti sutkin nähdään pian
Ja täällähän se tätsky-kulta jaksaa kirjuutella Piiiiiitkään aikaan ei ole tullut käytyä, paljon uusia ja vanhoja mutta onneks sie oot ja pysyt

Hali!
Hep Hep Hep he.... (3,5v)

Siirry: