« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: *vieras*
Mulla on Champix-resepti ollut laatikossa viime elokuusta, mutta kaikkeni yritän ettei mitään nappeja tarttis syödä... vuosi sitten vuodenvaihteessa yritin lopettaa Zybanin avulla ja luulin oikeasti että nyt kuolo korjaa, hengenahdistus oli sitä luokkaa ettei ole tosikaan. Jouduin hengittämään maskin kautta lääkettä + kortisonikuurille, joten mä todella pelkään noita sivuvaikutuksia.
Hei, mun pelastus on ollut nuo Nicotinellin imeskelytabletit kun purkkaa en pysty syömään. Tietysti kaikki on yksilöllistä - mikä sopii kellekkin - mutta mulle tää on paras apu. Ensi alkuun oli närästystä, mutta sitäkään ei enää.
Prisi; nää sun jutut on aina todellinen päivän piriste! Anna tulla lisää vaan tarinaa tästä Lefasta, sussa on todella kirjoittajan ainesta. Näistähän voisi kohta kerätä vaikka ihan novellikokoelman kaikkien lopettajien iloksi ja tueksi! Terkkuja kaikille...
No niin, neljäs pvä siis menossa. Eilinen ilta oli todella vaikea (meinasi jo usko loppua ja teki mieli pummata ukolta tupakki) mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni. Asenteella ja minähän en prkl polta. Onneksi, kyllä taas ottaisi päähän jos olisi antanut periksi! Tsemppiä kaikille muillekin! Erityisesti Rape; miten on mennyt? Ja eikös meitä ollut muitakin 19.1. lopettaneita...
Rape, nyt meillä 3. päivä menossa. Mitenkäs on mennyt? Helppoa tämä ei ole mutta tiukkana on pysyttävä. Mulla on onneksi apuna nuo Nicotinell imeskelytabletit, auttavat kovasti kun pahan paikan tullen...

Mulla sama juttu, ukko polttaa edelleen ja aina kun se tulee parvekkeelta niin nyt sen tajuaa kuinka paha se haju on! Kieltämättä helpompaa olisi jos yhdessä tätä lopetusta tehtäisiin...
Terve Rape!
Vähän samassa tilanteessa ollaan, mun alkup. lopetuspvä oli 2.1.2009. Parit lipsumiset on nyt koettu ja tänään 19.1.2009 olen päättänyt ottaa lopullisesti itseäni niskasta kiinni. Tsemppiä kaikille, pysytään tiukkoina
Onnea Oldis hyvästä päätöksestä! Tsemppiä vaan ja pidä mieli korkealla, muista että meitä on muitakin. Täältä löydät varmasti aina apua ja "juttuseuraa" jos tulee paha hetki.
Kyllähän näitä vierotusoireita pukkaa... pahimmat kuitenkin ehkä; koko ajan tekee mieli syödä jotain eikä vatsa toimi kunnolla. Joten ei ihme jos kiloja pukkaa!

Mitä mieltä imeskelytableteista, närästääkö muitakin, tuleeko ilmavaivoja?
Sovianna, onneksi olkoon! Olet tehnyt todella hyvän ja tärkeän päätöksen. Pysy siinä. Tsemppiä!
Kiitos Mummukka ja pilvipouta tsemppauksesta! Kyllähän tämä nyt tästä taas on lähtenyt luistamaan, on taas 3. päivä menossa. Ei saa lannistua yhdestä lipsahduksesta. Vastaisuudessa lupaan olla tiukempi...

Onneksi tää foorumi on olemassa, täällä on aivan mahtavaa porukkaa!
Nyt nolottaa... lopetuspväni oli 2.1.2009 ja nyt viikonloppuna siiderin yhteydessä sorruin polttelemaan muutaman kessun. Arvatkaa ottaako päähän??? Nyt kuitenkin taas savuttomuuden tiellä uudelleen... ehkä en lipsahda enää niin helposti uudelleen kun nyt tiedän mikä morkkis siitä tulee!
Allen Carrista puheen ollen, onko jollakulla kokemuksia tuosta Stumppaa tähän! kirjasta? Kannattaako hankkia ja lukea? Onko siitä oikeasti hyötyä vai onko hömpämpömppää?

Siirry: