« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: Ainuliini
Hei
Minäkin lopetin tupakanpolton lukemalla Stumppaa tähän kirjan. Nyt on jo 1v 7kk savuttomuutta takanapäin. Kirja oli tosi hyvä enkä olisi pystynyt siihen ilman kirjaa. Suosittelen!
Kiitos !
Onnea vuodesta! Minulle tulee tänään vuosi täyteen savuttomana. Aina ei ole ollut niin helppoa mutta en ole silti sortunut. Olen ylpeä itsestäni!
Hei
Minäkin lopetin tupakanpolton lukemalla Allen Carrin kirjan. Perjantaina tulee 2 kk täyteen.
Olin ennenkin yrittänyt lopettaa aika monta kertaa mutta aina retkahtanut. Nyt on helpompi. Välillä on ollut mielitekoja mutta en onneksi ole sortunut.
Ja kehun kaikille tuota kirjaa.
Älä stressaa turhia. Olen synnyttänyt 3 lasta ja polttanut jokaisen kohdalla ihan "normaalisti". Aina oli huono omatunto mutta en pystynyt lopettamaan. Poltin varmaan enemmän kuin normaalisti. Kaikki synnytykset normaaleja ja kaikki lapset onnekksi terveitä.Ovat nyt 20-. 17-ja 12-vuotiaita terveitä ihmisiä. Vanhimmat eli tyttäret, ikävä kyllä, polttavat... Yritän puhua heille järkeä mutta tietäen millainen itse olin tuossa iässä niin en usko että auttaa.
Välillä mullakin tulee noita parin minuutin himohetkiä mutta onneksi menee ohi aika nopeasti.
Kuukausi jo takanapäin.
Tilasin ruotsalaisen kirjan "Äntligen smal " eli sa,
man mutta painonhallinnasta. Saa nähdä auttako se. Allen Carrin kirja tämäkin.
Tänään on tosissaan tehnyt mieli tupakkaa vaikka olen ollut jo kuukauden ilman luomuna. Ei se ole helppoa. Huh huh. Toivoisin kannustavia sanoja.. Niitä kun ei kotoa saa..
Onnea kuukaudesta ! Mullakin tuli kuukausi täyteen 13.02.09. Välillä on tehnyt tosissaan mieli mutta kyllä se siitä...
Moi
Minä poltin 29 vuotta. Olen yrittänyt lopettaa monta kertaa ja epäonnistunut. Nyt sitten ostin Allen Carrin kirjan Stumppaa tähän ja lopetin. Luomuna. Ei sen kummempia vieroitusoireita. Että osasipa olla helppoa. Nyt nautin savuttomuudesta.
13.1 klo 21.55 stumppasin viimeisen tupakan töissä yövuorossa.

Siirry: