| Viestit käyttäjältä: tutetu |
|
Onnistumisen iloa »
Yli 30 v. tupakoineiden palatsi »
Siirry viestiin
|
|
Yli 40 vuoden ura tupakoijana päättyi 4.1.2008. Nyt 10 päivän jälkeen ei ole limaa irronnut yhtään, pitäisikö? Vai pitäisikö huolestua kun ei irtoa? Joka tapauksessa pysyn nyt tällä valitsemallani uudella uralla, savuttomana.
|
|
Lopettaneet »
Melkein 3 kk polttamatta! »
Siirry viestiin
|
|
Hieno juttu! Minulla on lähes samanlainen ura takanani, Champixin avulla lopettamisesta tosin vasta 10 päivää, mutta hyvältä tuntuu. Jatketaan samaan tahtiin!
|
|
Lopettaneet »
Miksi oi miksi aloitin? »
Siirry viestiin
|
|
Olin jo 8 vuotta täyttänyt, kun ensimmäisen tupakan varastin isän askista. Annoin pikkusiskollekin!!!! Isoisä ja isä polttivat kotona sisällä, taisivat kaikki kylän miehen polttaa niihin aikoihin. Olen vuosikymmeniä ihmetellyt, miten vanhempani eivät huomanneet tupakan hajua, tai isä tupakoiden vähenemistä.... Ei kai kukaan 1950-60-luvulla voinut uskoa pikkutytön polttavan. Ihailin serkkutyttöjä, jotka polttivat, olivat niin isoja ja kaupunkilaisia. Tupakkamainokset tehosivat!
|
|
Päätöksen tehneet »
huomenna se alkaa! »
Siirry viestiin
|
|
Onnitteluni - tosi fiksu päätös! Ja tsemppiä koitokseen, vain yksi tupakka kerrallaan pitää jättää polttamatta.
|
|
Lopettaneet »
Minkä ikäisenä lopetit tupakanpolton? »
Siirry viestiin
|
|
Joskus suunnitelmissa oli savuton viisikymppinen. Lopultakin olen savuton, mutta nyt jo viiskutonen. Miten sitä onkin voinut toimia niin tyhmästi, niin kauan!
|
|
Lopettaneet »
Voi jestas, että osaa olla vaikeeta... »
Siirry viestiin
|
Hei, anna itsellesi anteeksi erehdys, äläkä toista sitä enää! Monen monet yritykset on minulla katkennut siihen yhteen tupakkaan, jonka jälkeen olen polttanut taas normaaliin tapaan.
Voimaa sinulle jatkaa hetki kerrallaan!
|
|
Korvaushoidot ja lääkkeet »
Champix auttaa, yllätyin »
Siirry viestiin
|
Minä laitoin lähes täyden askin lenkkipolun varrella roskikseen. Nyt kun tulee tupakanhimo, pohdin että kannattaako lähteä kilometrin päähän hakemaan. Ja kauppaanhan ei tarvitse mennä, koska tupakkaa on.
Tupakanhimo kerrallaan kestää alle 5 minsaa, ja jos siksi ajaksi keksit jotain tekemistä, puhelun, veden juonnin, jumppahetken, olet taas yhden vaaratilanteen ohittanut.
Tsemppiä meille kaikille!
|
|
Lopettaneet »
HUOM! Kirjaa tänne lopetuspäivämääräsi =) »
Siirry viestiin
|
|
Lopetin tupakoinnin 4.1.2008 yli 40 vuoden jälkeen!
|