« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: wiuwiu
Tsempit täältäkin ! Lopetatko luomuna vai käytätkö apuna jotain ?
24h takana ja kaikki vielä suht ok olotilat. Saako muut hikan niksapurkasta ?
Tottahan toki se selätetään, vaikka ei se helppoa tuu olemaan. Mikä nyt olis, ja haasteettomuus olis iha tylsää Ehkä noi aikasemmat yrityskerrat sit jotain kokemusta tuo? Ainaki itsel astetta varmempi olo, ku viimeks.
Joo , yritys 2 lähti tänä aamuna käyntiin. Tilanne on siitä outo, etten ole valmistautunut ajatustasolla yhtään. Kokeilen vaan olla ajattelematta ja tekemättä asiasta sen ihmeempää numeroa. Aamulla meni siis vika ja sen jälkeen hymyilytti
Voi itkujen ITKu!
Repsahdin sitten kesälomalla mokomaan kiusankappaleeseen taas ja nyt olisi tarkoitus räpiköidä takaisin savuttomalle tielle. Että APUA! oon ihan toivoton tapaus
No moikka! Vuoristorataa mennään, mutta eiköhän tää tästä Tänään alka loma ja edessä onkin monta monituista koetusta. Saas nähdä kuin käy (eli tiedossa paljon polttavia läheisiä ihmisiä)

Tsemppii muillekkin! Kesä kyl tuoksuu aivan mahtavalle
Joo en tiiä, että mistä puskista tää tupsahtelee. Otin nyt sit takasin niksapurkat käyttöön, jos ne vaikka vähän jeesais.

Tsemppiä myös sinne!
Tsempit myös täältä
Nyt on ihan pakko tulla avautumaan. Ahistaa! Viikonloppuna iski aivan järjetön tuska saada se yksi. Olin suurinpiirtein valmis rukoilemaan yhden puolesta! Ei sillä, en sitten sortunu, mutta alko vähän pelottamaan tällanen puskista tullut mieliteko

Ja tää läskin määrä. Haluisko joku ? Huumori loppuu kesken
Joo unettomuus itselläkin alkaa kiukuttaa. Varmaan osa unettomuudesta johtuu kaikesta, mitä elimistö käy läpi lopetuksen aikana (ja osa kesästä! ), mut ei sitä jaksa järkevästi ajatella siinä kieriskellessä sängyssä ja kattoessa kelloa..

Tuoksut tuntuu itsestäki voimakkaammilta mut sehän on vaan oikein hyvä juttu

Onko kellään muuten nyt tullut vastaan se "ongelma" tässä kesän korvilla , kun pitää kaikkia akkunoita auki, että nyt se saamerin naapuri siellä sitten polttaa?! Ironista.. Alan ymmärtää, miks siitä niin kovasti pidetään meteliä.
Nonni! Mahtavaa! Onnittelut sitkeydestä Siitä vaan eteenpäin sitten, tsemppiä!!
täällon kunnon tuuletukset onhan tuo ihan kiva fiilis, kieltämättä Mites teil muilla menny? Oon vähän nyt laistanu koneella oloa
Moi pussipiru Tulin vasta nyt lueskelemaan ketjuasi. Hienosti olet jaksanut ! Miten ilta sujui?

Itse otin myös avuksi champix kuurin lopetukseen ja mulla oli myös ongelmana tuo pahoinvointi. Kannattaa syödä aina jotakin alle, niin se helpottaa

Tsempit!
No heip! Kyllä mä täällä taustalla lymyilen välillä, vaikka musta ei hirveesti kuulukkaan enää Koneella tulee nyt oltua vähemmän, kun kesä koittaa ja Yrittää pitää kiloja loitolla. (miten ne tuleeki niin samperin nopeesti?!?!)

Eilen tupsahti kuukausi täyteen tupakoimattomuutta

Tsemppiä kaikille!

Aivan mahtavaa, kuukausi takana !

Onneksi olkoon !^^

Hermoja kiristäessä joo, eka vanha ajatus on se tupakka, koska se on totuttu tapa. Se voi olla myös joku muu tapa. Hakee vettä, ottaa happea, jotain mikä saa hetkeksi hengähtämään siitä tilanteesta. Tai näin ainakin olen sen itse loogistellut

Aurinkoisia , kesäntuoksuisia kesäpäiviä & tsemppiä!

Siirry: