« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: krisu
Prätkis ei hätiä mitiä. Se oli vain retkahdus.
Ja uutta tietä eteenpäin.Voimia sinulle
Liirulle onnea. Täällä 30 astetta ja kävin vähän ulkona sauvakävelyllä. Pakkanen ei ainakaan nauranut minut toppa vaatetuksia ja huiveja ja kypärälakkia ja seisoin ja kävelin kuin lumimies. Ai niin etelään on tullut lunta. Ei tarvi lähtee tuntureita katsoon Lappiin kun sielläkin saa hiihdellä,tietenkin jos lasketteleen niin Lappia kohti vaan. Ja savuttomina mennään. JA KAIKILLE STUMPPILAISILLE TSEMPPEJÄ! toivoo krisu
Hyvää lomaa Melisalle ja sinun perheellesi. On ihana varmaan päästä lomalle etelän aurinkoon,ihan kateeks käy. Kyllä Melisa oot kuitenkin lomasi ansainnut Ja mummuna on kiva lomastella perheen kesken. Tosi ihanaa lomaa teille. Ja mulla on 20.pv tätä kuuta astma hoitajalle meno ja onneksi on tuo ventoline apuna.
Kiitos Melisa ja Butterfly. Kyllähän tämä vaikeelta toisinaan tuntuu.Astma hoitajan aika on helmikuun puolessa välissä. Nyt ei pihise hengitys,kun on toi ventoline. Täällä hirmu pakkaset. Kaulaliina suun ympärillä täytyy kulkea,et voi hengittää pakkasilmaa.Olen tuttavani luona yökylässä, hänkin on yksinäinen kuten mäkin. Hänkin on ollut polttamatta 6 vuotta. Niin voimia tämä astma vaatii. Kunhan alkaisi ne pef mittaukset, ni näkis onko arvot muuttuneet. Kävin silti urheana Kauppakeskuksessa kaupunkibussilla ja kasoin alennus vaatteita.Niin paino on vain niin noussut, etten löytänyt minun kokoa olevaa vaatetta,mut periksi en anna. Eilen aloitin kilo glupissa painoa ja liikuntaa oloissa kuin oloissa noudattamaan, joten kävelin kotiin pakkas huuruisena. Niin kun yksään vaate ei sopinut minulle ja Ottipas se aivoon. Ja päätin tehdä työtä tän mun syömisen ja liikunnan kanssa. Säässä kuin säässä sauva kävelyä. Tsemppiterkut kaikille.
Onnea paljon Butterfly. Kuukausi täynnä,vaude jos osaisin lähettäisin ruusuja, todella loistavaa. Ja massillekkin myös etukäteis onnea. ja kun sivuja luin, todella nauroin monessa kohdassa. eiku juhlimaan Mulla yks valkkari pullo korkkamatta jääkaapissa. Nyt leidit skipataan jos kaikille sopii.
Kiitos Onerva .Me ei periksi anneta. Kiitos myös Butterflylle ja Melisalle Rohkeasti kuljetaan eteenpäin. Tsempit myös massille.
Kiitokset ystävät hyvät kannustuksesta.
Melisa Onerva massi ja Butterfly. Elän loppuelämäni ilman röökiä. Ja ilon otan joka hetkestä elämässäni. Teen just sillai mikä mua huvittaa. Onneksi on nuo lääkkeet olemassa. Ei tämä ole keuhkoahtaumaa.sen se lekuri sanoi. Nyt seuraillaan hengitystä sen pef mittauksen kans sen astma hoitajan kanssa. Olen kuitenki helpottunut,kun näin ne mun keuhkojen kuvat keuhkoröntgenissä. Vaikka oli varjostumia. Ikävältä se kuitenkin tuntui. Ja nyt saa sanoa minulle mitä tahansa.En välitä. Tuntuu niin tyhmältä,ne kun on pikkujuttuja elämässä. Kuuntelen musiikkia ystäväni luona ja kuorossa käyn. Täällä ystäväni luona voi kuunnella isommalla. Minä asun kerros talossa. Kiitos Butterfly lohduttavista sanoistasi, myös massi,Onerva ja Melisa En anna periksi,kun on vähän lainaakin jäljellä saisin sen tämän vuoden lopussa maksetuksi.
Lääkärissä käyntini jälkeen ,en halua tupakoida. Keuhkoisssani oli tummentuneita läiskiä. Lääkäri näytti kuvat keuhko röntgenistäni. Nyt on tesemppiä . Aloitan astma hoitajan kenssa työtä. Nyt kun ei vielä mitään kauheita ole tapahtunut. Lopettakaa toi tupakointi nyt kun voitte. Minä tulen perässä.
Onnea tänne Prätkiksen majaan. Mitään laskureita ala nollaamaan. Minulla pirun moisia viekkareita kans,mutta kun on vaikee hengittää muutenkin niin v...u en paa palamaan Korvaavat minulla käytössä heti jos moisia tuskia tulee.
Melisa wrote:No voi hurja Krisu! Pelottiko sua? Onko se jotain keuhkoahtaumatyyppistä vai mitä? Onneksi lääkäri ei sentäs sättinyt sinua, jotkut tekevät sitäkin.
Tsemppiä sinulle, jokaiseen hommaan!

Kyllä minua pelotti, mutta lääkärit olivat kivoja,kuten hoitajatkin. Tulevalla viikolla käyn lääkärissä ja kuulen tulokset. Se helpottaakin ja kun nuo lääkkeet ovat auttaneet,niin sekin helpottaa oloa. Kiitos Melisa tsempeistä.
Kiitos Butterfly.Sinulle myös mukavaa alkanutta vuotta. Pidetään liput korkealla tänä vuonna!
Ja Kiitos myös samoin sinulle Melisa hyvää alkanutta vuotta. Ja on hyvä,kun muistutat tupakan vaaroista ja mitä se tekee keholle. Minulla alkoi vuosi kehnosti. Minulle tuli epäselvä hengenahdistus
Kun kävin lääkärissä Hän kirjoitti reseptin ventoliiniin (keuhkoa avaava lääke ja 10 pv:n kotisooni lääkityksen.Ajan sain astmahoitajalle ja röntgenissä kävin. Ja syynä on tupakka,vaikka läääkäri sitä ei sanonutkaan. Savuttomana olen silti kulkenut ja se on helpottava asia nyt. Tsemppejä myös kaikille muillekkin Stumppilaisille.
Voimahali sinullekkin Butterfly. Kyllä me kyykytetään se meidän koukuttaja. Vaikka vaikeaa se on mutta myönteisin mielin ens vuoteen.
Asian voi kääntää todelle eri tavoin, minulla on kyllä jäänyt monen monta savuketta polttamatta. tsemppejä Butterfly ja kaikille muillekkin.
massi wrote:Tseppii krisu! Sä olet jo valmiiks konkari, joten tästä on matkan hyvä jatkua

Kiitos massi, tseppei myös sinulle! Entuosta konkaruudesta tiedä; ensimmäinen aloituksen lopettaminen alkoi2007, ja siitä asti voi konkari olla. Nykypäivänä lipsahduksia ja repsahduksia enempi ja vähemppi. Satuin vaan joutuun tähän konkareiksi. But me ollaan kaikki konkareita,kun oikein silmin katsotaan me ollaan konkareita elämän ihan jokainen.¨.
Butterfly wrote:Krisulle tunnelmallista ja hyväntuoksusta joulun odotusta.Ja tietty semppei voimahalien kera.

Kiitos Butterfly. Kiva, kun sustakin kuuluu jotain. Myös sinulle tunnelmallista Uuden vuoden odotusta. kun tuo Joulu on ja lusittu. Ja semppei tietty , myös sinulle. Lipsahtanut oon ,vaan taas ruotuun.
Olette aivan oikeassa Melisa ja polkka.
Tais tännekkin tulla musta Joulu. Toivotaan et säät muuttuis Jouluaattona. Nyt lähden saunaan on sauna vuoro joten ihana kun tuntee saunan tuoksunkin savuttomana ja fiilisteleen tosiaan Polkka kynttilän valoon ja nauttiin elämästä ja unohtuu aika ja paikka.

Siirry: