« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: hemulinen
Tattaraa! (fanfaarit taustalla).

Kolmatta päivää ilman. Ja kyllä hikoiluttaa mutta.. I'M BACK!!
*kurkistaa nöyränä puun takaa*

Täällä yksi taas langennut itku!
Tarkotus taas lopettaa. Nyt kaikki ideat kehiin, miten saan pitämään pääni? Tämä alkaa tuntua jo ihan naurettavalta, lopettanut olen useammin varmaan kuin koko palsta yhteensä !!

Huoh. köhi köhi. ei tämä kannata. ilmat kylmenee ja henki alkaa taas vinkumaan.
Voi, mua kaipaillaan ihanaa..

Se on vähän niin että kun on tupakka unohtunut mielestä, unohtuu tää ihana palstakin ja elämä jatkuu. Ja vaikka tän palstan (teidän!!) avullahan mä oikeasti pystyin lopettamaan! Pitäisi antaa hyvän kiertää ja tulla tänne tsemppaamaan muitakin lopettelijoita, koska se autto muakin niin, ja mietin, että miten mun tsempit voi tuoda jollekkin ihmiselle lisää elinpäiviä, ellei jopa vuosiakin

Vielä pitää vähän puolustella, että ihanaa kun on näin hyvät säät olleet, niin eipä ole paljoa tullut koneen ääressä kotona vietettyä aikaa (töissä kylläkin, nyyh ). Ja mikä parasta, lapsen kanssa voi viettää sen koko päivän ulkona, ei tartte himaan hipsiä välillä "lasta syöttämään" tms. tekosyitä eli tupakalle, kun ei muiden äitien edessä kehdannut!! Ikinä en kehdannut lapsen vieressä myöskään tai rattaita työnnellessä polttaa, kotona vaan piilossa parvekkeella..
Onneksi se kaikki on nyt ohitse!! Ihanaa kesää teille!
Yli kuukausi vedetty savuttomana, hyvin menee mutta menkööt!!

Vähän tuntuu että jos joku kysyy poltanko, oikein leuhkin että EN POLTA!

Päätös on ja pitää, tämä tyttö ei enään tupakkaa ala polttamaan.
No mulla olikin keuhkoputkentulehdus, joka meni sit antibiooteilla ohi :/ Onneks, nyt yskä lähtenyt ja voin tosi hyvin, huomenna aattelin alottaa taas urheilun kun kunto antaa myöden. huh.
ja uusi flunssa iski päälle, kurjuus. Tää lopetus näköjään altistaa flunssille ku sillon kuin poltin paljon en tainnu ikinä olla klesana!!

Noh, yskä lähtee yskimällä.

JA OH LORD minkä hajuista ysköstä tulee keuhkoista, ihan tupakanhajuisia !! hyyyiiiiii
Tuli tuosta unesta mieleen, että mä näin viimeyönä unta että voitin 44 miljoonaa. Kyllä harmitti herätä..
Siirryin nyt tänne lopettaneisiin kun viikon ollut jo tupakatta. Ja täällä Helsingissä on tänään ainakin ollut niiiiiiin kaunis ilma, että ajattelin gallupoida teitä ihania, raikkaita ja savuttomia stumppilaisia, mikä on parasta keväässä?

Minusta keväässä on parasta..
..kun aurinko lämmittää ja tulee aika pestä ikkunat, varsinkin parvekkeen röökin likaamat lasit putipuhtaiksi!

..kun sen keltaisen, ruman ja vettyneen viimekesän nurtsin alta paistaa uusia vihreitä versoja.

..jäät sulaa, ilmakin tuoksuu ihan erilaiselta ja tekee mieli koko ajan olla ulkona. Aurinkokin on esillä pitempään!

Ja ei haittaa kuulkaa koiranp*skat tai mudat ja limat maassa!

Ihanaa savutonta kevättä kaikille!
noniin, on keuhkoissa olo pikkasen helpottanut, allergialääkkeitä vaan naamaan ja nenään ja keuhkoihin ni kyllä jeesaa

VIIKKO!! VIIKKO!! VIIKKO!!
Tevetuloa joukkoon, kyllä sä siihen pystyt!!

Mä en pystyis vetää vaan aamuröökiä, koska aina kun oon lopettanut, on se täytynyt tehdä niin että illalla vikat hatsit ja sit käryt rodeen. Toi vertaistuki on kyllä hyvä, että sun kaveriskin lopettavat. Jos kaverit lipsuvat, älä sä lipsu vaan tuu tänne palstalle vaikka purkamaan poteroos ahdistusta, me kyllä kuunnellaan ja tsempataan

Mä kielsin mun ukkoa parit ekat päivät polttamasta himassa, sai mennä muualle tupruttelemaan, ihan vaan sen takia että pelkäsin ärsyyntyväni siitä jo niin paljon että helvetti pääsis irti. Ja sitten töissä ilmoitin vain kovaan ääneen että olen lopettanut, ei kiitos en tule tupakalle enään.

Mä oon käynyt uimassa, lenkkeilemässä, valkassut hampaita, tehnyt kaikkea terveellistä ja mukavaa Kohta aattelin taas ottaa rakennekynnet, ihanaa ku ei tartte röökillä kellastuttaa niitä!

Palkitse itteäs joka päivästä, vaikka sitten kehuilla. OOT TEHNYT HIENON PÄÄTÖKSEN!!
Mä jouduin lopettamaan kahvin toistaiseksi kokonaan, kun lepopulssi oli 99 ja kahvittomuuteen loppui pahin ahdistus ja paniikkikohtaukset . Mutta elämäntilanteesta johtuen mä kävin silloin muutenkin niin kierroksilla, että ei sitä kaikkea kahvin piikkiin voi laittaa. Lääkärin mukaan 2 kuppia päivässä on ok.

Oon huomannut että nyt on tullut kova terveysintoilu tän lopettamisen kanssa käsikädessä, tekee mieli saada kroppa kuntoon kesäksi että voi biksuissa mennä rannalle! (Tossa lapsen kanssa tulee syötyä vähän kiireellä ja huonosti itse, kun ei mee enää oma perse eellä ) summa summarum, liikunta ja uudet "addiktiot" myös piristävät mieltä!

Kiva et menee hyvin!!
Nooooh, kyse voi olla mun siitepölyallergiasta, kun tuo pirun leppäkin jo kukkii.

Tai sitten tää on iha henkistä, että muka "outo" tuntemus keuhkoissa kun ei oo täynnä käryä ja värekarvat elpyy siellä ja kutina onkin ihan normaalia

Ihana päivä muutes ollut tänään !
Hyvä Nikol!

Luin tätä ketjua, ja sullahan menee hienosti!

Tosta kilpparihäikästä, onko siitä kuulunut mitään? Kilparauhasvaivathan aiheuttavat masennusta, joka korjaantuu tehokkailla lääkkeillä. Ja mä ainakin huomasin SUUREN eron mielialassa kun rupesin syömään möllerin tuplaa, jossa on d-vitamiinia ja omega kolmosia. Aurinkoista päivää sinne, missä savupilvi ei ole tiellä
Täällähän minä, yhä savuton, PAITSI!

Eilen meni niin hermo illalla, että mä menin parvekkeelle, sytytin tupakan ...tukseeni ja stumppasin sen samantien. Loppuillan tuntu että olin ihan saastanen ja keuhkoissa hais, vaikka en ehtiny ottaa kuin yhden vaivaisen henkäyksen. Mutta sitä morkkista olen kärsinyt tänään, huomasin ainakin miten loistava motivaatio mulla on tähän lopetukseen!! En edes halua polttaa, ei se tupakka sitä pahaa mieltä poista, vaikka siltä se joskuis tuntuisikin!!

Ja keuhkoissa yhä tota kutinaa? Mistä ihmeestä johtuu? Allergiakausi alkanut mutta voiko johtua lopetuksesta?
Moikka!

No tässähän tämä, aamulla teki tiukkaa ennenkuin laastari alkoi vaikuttamaan.

Mies huiteli yön jossain (varmaan hermostu mun äksyilyyn ), ja minä nukuin sohvalla kun ihana koiranretale oli repinyt petauspatjan ihan silpuksi, lapsi heräili pitkin yötä kipeänä ja kyllä oli vähän ruudit savuten aamulla

Koko päivä onkin mennyt sohvalla, onneksi lapsi on kipeä niin ei ole paljoa äiskältä vaatinut. Töihin sentään sain itseni potkaistua illaksi.

Kummaa "kutinaa" on tuntunut keuhkoissa, ei ahdistusta, vaan todella outoa tunnetta. Hmm ? Liekö keuhkot puhdistuu, tai jotain...

Siirry: