| Viestit käyttäjältä: LauraA |
|
Lopettaneet »
Missäs kaikki oikein luuraa ?? »
Siirry viestiin
|
Nimenomaa Mirja vaik haastavaa onkin niin kyllä se uudestaan lopettaminen on VIELÄ HAASTAVAMPAA.
HUH sitä ei kyl kannata alkaa uudestaan tai mä en edes tahdo.
Näin pitkällekkiin kun on päässy!
Niin luulen että olisi suurimmalta osalta psyykkinen juttu tuo repsahdus(nikotiinin lisäksi) että kun sen yhden polttaa niin itselle ainakin tullut tunne siinä vaiheessa että ihan sama, yhden poltin nii poltetaan koko aski ja sitten hirveen vaikeeta taas alkaa uudestaan kasaamaan itseään siintä tupakointi kuopasta minne itsensä kaivaa kun kessu palaa.
Vaatii niin hirveesti sitä henkistäkin puolta lopettaminen niiden fyysisten oireiden lisäksi.
Sen takia ainakin itselle on hyväksi ollut itsensä aivopesu.
|
|
Päätöksen tehneet »
non smokin since 31.5.2010 »
Siirry viestiin
|
Joo aikaa pitää antaa itselle, kyllä se siintä helpottaa! Tsemppii ja paljon voimia!
|
|
Lopettaneet »
3kk »
Siirry viestiin
|
Hienoa Joukis!!
Kovasti TSEMPPII!!
Kyllä se siintä joskus helpottaa, pakkohan sen on helpottaa!
SISULLA vaan etipäin!
|
|
Lopettaneet »
Lopetin 24.3.2010 klo 14.47 »
Siirry viestiin
|
Niinhän me Mirja ollaan sankareita juu! !!
Tsemppii ja näytetään niille väännöille taivaan merkit.
Ja kylhän ne ajan kanssa ohi menee kuhan ei sitä yhtäkään sytytä.
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Kiitos Mirja kommenteista! TSEMPPII sinullekkin vääntöjen kanssa.
Tavalleen aavistelen että johtu siintä että oli aivan järkyttävän stressaava työpäivä takana (eka kerta loman jälkeen muistui että kuinka stressaavaa työtä tekeekää) ja tuntui että räjähtää siihen paikkaan koko emäntä.
Ja pari sidua kun otti niin eihän se muuta tarvii vaikka aikaisemmin ei ole alkoholin yhteydessä tehnyt mieli tupakoida edes.
Illan aikana mussutin kaksi niksupurkkaa ja loppu illasta kun kaverit tietyst polttaa niin ei voinut olla niiden lähelläkään kun rupes ällöttää savun haju.
Tänään ei ole tehnyt mieli edes niksupurkkaa vaikka eilen kun niksupurkan suuhuni tungin niin ajattelin jaaha saas nähä ollaanko heti taas koukussa.
Mutta eikös se ollekkiin niin että elimistö joutuu uudelleen ns. opettelemaan sen tupakoinnin myrkyt jos uudestaan rupee pössyteleen?
Niin taitaaha se olla samallalailla pelkän nikotiinin kanssakin?
( en nyt oikein keksi sanoja millä voisin paremmin ilmaista ajatukseni mutta toivottavasti joku hoksaa mitä ajan takaa) !!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
tekipäs niin perkuleesti mieli tupakkia mut siihen en sortunnu sentää..mut niksupurkan laitoin poskee kun alko ajatus kulkee ihan liikaa tupakaan..hmm..
ei hyvä juttu..mutta noh minkä tekee..
en mä silti eloani tällä pilaa..!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
ihan hyvinhää tässä on pyyhkinny !
tsemppii taistelijoille, kyllä se siintä ajan kanssa jos ei muuten!
Itsellä siis takana jo/vasta 3kuukautta ja yksi päivä! Huh onkin aika saavutus ja eikä oikeestaan enää sitä tupakkaa ajattele sillälailla kun ennen.
HELPOTTAAPI siis pikku hiljaa hyvä tulee.
Savuttamattomia tupakoita noin about 1488kpl.
Säästössä olisi jos olis noin about 375e.
Alkanut siis tulla itselle mielikuvia/muistoja savuttomasta minä kuvasta joten ei niin muista enää sitä hirveelle haisevaa akkaa !!
Vääntöjen kans taistelijat! TAISTELKAA TAISTELKAA!!!SISULLA JOS EI MUU AUTA!
OIKEIN PALJON VOIMIA!!
Kaikille mukavaa päivää!
|
|
Onnistumisen iloa »
Onnea Heluna1970 »
Siirry viestiin
|
Kyllä ne kärvistelyt joskus loppuu.
Itse itseäni aina aivo pesen että en voi sitä yhtäkään polttaa missään tilanteessa ja aina jos ja kun tulee tunne että tupakkaa tänne prkl ja vähä äkkii nii sit rupeen miettii et hei! oikeesti mihin mä sitä tupakkaa muka enää tarviin, ei se mun olo tilaa helpota yhtään sen enempää kun se että en polta.
Ja sen Allen Carrin kirjan avulla alotin tuon aivopesun..sillä että kun hän vertaa siinä kirjassa että nikotinisti on kuin heroiinin käyttäjä niin ajattelin että EI JUMA*AUTA oonko mä tässä joku HE*ETIN NARKKARIKIN vielä kaiken lisäksi!
Ja tavalleenha tuo on totta.
En mä haluu olla mikää narkkari tai orja, en nyt enkä enää ikinä!
Mä siis en voi koskea yhteenkään tupakkaan tai se lähtee siintä justiinsa, orjaksi vaan!! no thanks!
Esa vissiin joskus laittanut hyvän tekstin tänne sivustolle.
Kirjoitan nyt osan siintä kun aika pitkä teksti
Haluat polttaa siksi että tupakanhimo hellitäisi. Mutta eihän se polttamalla hellitä vaan päinvastoin pahenee.
Jos tupakanhimo loppuisi polttamalla se olisi sinulta/minulta/kaikilta tupakoitsijoilta varmasti jo loppunut sillä tupakka määrällä mitä ollaan elämän aikana poltettu.
Toisin sanoen parempi vaan olla polttamatta.
Sori kirjotus virheet hieman lukihäiriöinen kun olen
|
|
Päätöksen tehneet »
Yllätyslopetus. Toivottavasti toimii! »
Siirry viestiin
|
Onnittelut ekat viikosta, hieno suoritus !
|
|
Päätöksen tehneet »
Huomenna! »
Siirry viestiin
|
Hienoa Humppis kyllä se siintä menee, turhaa stressaa tsempit! ja kerro ihmeessä miten eka savuton työpäivä sujui
|
|
Päätöksen tehneet »
Se oli viimenen sitten! »
Siirry viestiin
|
Tsemppii äiti85 , kyllä se siintä päivä kerrallaan vaan etipäin.
Mitä kauemmin oot polttamatta sitä vähemmin enää edes tekee mieli.
Iso voima hali ja paljon sisua!
|
|
Lopettaneet »
Siirry viestiin
|
Heissan Mirja!
Ei ole niin just isot ja pienet kirjaimet mulle.Kuhan teksteistä vaan suomen kieltä löytyy nii sit on kiva juttu !
Eipä tässä iltaani ihmeitä, savuttoman mennään ja meinaan lähteä juuri katsomaan tuota töllöä, mutta varmaan myöhemmin palaan linjoille jos sattuu silmät auki vielä olemaan !
Mitäs mirjalle itselle kuuluu?
|
|
Päätöksen tehneet »
Mielenrauhaa - serenity- »
Siirry viestiin
|
Kiva Serenity että kävit kertomassa kuulumiset !
Eihän sitä kannata uudestaan alkaa opettelemaan tupakointia..sitähän se nimittäin on kun kerran on lopettanut, joutuu elimistön uudestaan opettamaan tupakan myrkkyihin.
Mutta jokaisestahan meistä itsestä tuo päätös lähtee polttaa eli ei mutta en suosittele kellekään !
Mukavaa savutonta eloa sinulle sinne siellä missä lie oletkaan
Täälläkin savuttomana mennään. Ja elo on ihanan raikas
|
|
Päätöksen tehneet »
Yllätyslopetus. Toivottavasti toimii! »
Siirry viestiin
|
Pääasia Pussipiru että ei tupakkaa mieli tee vaik ei tuo oksukaa mikää kiva juttu ole!
Toivottavasti se siintä helpottaa puolittamisella..( itse en osaa sanoa kun nikkispurkalla lopettanut)
Tsemppii ja voimia!
|
|
Päätöksen tehneet »
Tästä se lähtee »
Siirry viestiin
|
Onnittelut IsoA 10viikosta! hieno suoritus! JES!
|