« Takaisin kotisivulle

Stumppi - keskustelu

Viestit käyttäjältä: mellie
Huhuu

Täällähän minä, allergia helpottanut ja savuttomana pysynyt.
En ole täällä juuri piipahdellu, tupakoimattomuus on ollut kumman helppoa nyt
Odottelen kesälomaa ja vaikeampia aikoja..
Ihan ok tässä mennyt.
Ei tee mieli tupakkaa mutta tekis mieli polttaa, joskus

Kamala siitepölyallergia vaivaa ja vie kaiken energian, vaikea kauniista ilmasta nauttia
On muuten aika kamalaa miten tupakkaan suhtautuu.
Mietin tuossa että mullakin on kaikki hyvin, on ihania läheisiä ja vielä ihanampia lapsia
Mutta mitä minä teen-suren tupakan menetystä

Pitäisi olla onnellinen että kaikki on hyvin tällähetkellä, oikeat ja tärkeät asiat jota tupakka ei ole.

Mistä saan järkeä päähän.
Tänään olisi viikko täynnä.

Huomasin eilen että ikenet vuotaa verta aika lahjakkaasti, sekin kai tavallista?
Vatsa on edelleen kamala ja olo tukala, kauankohan tätä kestää?

Mietin eilen tätä lopettamista ja aina uudelleen aloittamista.
Mikä saa aloittamaan aina uudestaan, vuosienkin jälkeen

Omalla kohdallani on aina käynyt niin että motivaatio savuttomuuteen vain katoaa ja olen alkanut polttamaan ilman suurempia tunnontuskia
Oikeastaan mun ei tee mieli tupakkaa vaan niitä hetkiä.
Tuntuu tyhjälle ja turhalle, mitä keksin sen tupakan tilalle .

En jaksaisi taas aloittaa ja lopettaa jne
Kiitos Mirja ja tsemppiä sinnekkin
Kohta kilahdan tähän vatsaani, tuskaisaa on.

Vähän väliä tupakka vilahtelee mieleen mutta helposti pystyn ohittamaan mieliteot, ainakin toistaiseksi.
Kamalan haikeaa vaan jotenkin
Valitin jo tuolla vierotusoireissa kaikkia vaivojani mutta kerään kaikki nyt tänne

Eli tänään kuudes päivä ilman tupakkaa ja yskä alkanut, jonnekkin keuhkojen seudulle vihloo ja vatsa aivan outo
Turvottaa, ilmaa, jumittaa...

Mun tupakkahistoria alkaa teini-iästä ja ehti kestää vaihdellen noin 17v. Olen ollut pitkiäkin aikoja polttamatta, parhaimmillani 3v ainakin 2 kertaa .

Nyt pahin tunne on se että tunnen ikävää tupakkaa kohtaan, ei meinaa huonot puolet muistua mieleen millään

Mieli ollut masentunut ja jopa itkuinen, miten voi ihminen tuntea ikävää jotain myrkkyä kohtaan???
Ok, kiitos teille.
Olen varma että yks tupakka ja kahvi niin vatsavaivat ois pois
Mutta meinaan olla sortumatta vaikka tiukkaa tekee
Onko ihan normaalia
Eilen ilmaantui vatsan turvotus ja tukala olo. Vatsa toimii mutta tuntuu että jotenkin vajaavaisesti
Tänään aamulla heräsin ja oikeesti luulin polttaneeni eilen koska yskä ja rykiminen oli kamalaa!

Onko ihan tavallista että vatsaoireet ja yskä ilmaantuvat vasta nyt?
Olen ollu "jopa" 5päivää nyt polttamatta ja vaikeinta on ollut vatsa
Turvotus kamala ja vatsa kipuilee.
Kauankohan tätä mahtanee jatkua
Ohos, meillä sama lopettamispäivä
Kuinka menee?
Mulla ihmeen hyvin,välillä tulee kamala mieliteko mutta menee onneksi aika hyvin ohi

Siirry: